Autor Wiadomość
Thomas471
PostWysłany: Nie 16:49, 06 Lis 2016    Temat postu:

Zamówiłem komplet naprawczy pompy o zobaczymy. Ciśnienie wytworzyć się da ale po 10 minutach klamka jest miękka
KristofSX
PostWysłany: Nie 16:42, 06 Lis 2016    Temat postu:

ory wysprzęglik to pponad 600plna
zobacz na ebayu:
http://www.ebay.com/sch/Motorcycle-Clutch-Slave-Cylinders-for-KTM/177938/bn_20023747/i.html

ale może byc tez pompa - puszczać może wewnętrzny tłoczek i nie robi cisnienia, a wycieku nie będzie
Thomas471
PostWysłany: Nie 15:52, 06 Lis 2016    Temat postu:

Zdjęcia są w poście wyżej wrzucone zamówić komplet naprawczy i jak nie pompa to wysprzęglik bo więcej opcji chyba nie ma
KristofSX
PostWysłany: Nie 15:22, 06 Lis 2016    Temat postu:

daj zdjęcia jak wygląda wysprzęglik w środku,
ja bym stawiał na padniętą pompę na górze.
Thomas471
PostWysłany: Nie 13:03, 06 Lis 2016    Temat postu:

sprawa wygląda tak, że zrobiłem to i dalej jest problem a mianowicie jak odpowietrze jest sprzęgło ale na 10 minut potem klamka miękka. I na dodatek sprzęgło ślizga ciągle podczas jazdy nie da się jeździć. Gdzie kupię wysprzęglik ?
henio12323
PostWysłany: Śro 9:08, 02 Lis 2016    Temat postu:

ja u siebie polerowałem dremelem, pasta plus filc. papierem wodnym to jak juz by byly wyczuwalne palcem nierównosci i wtedy papier od 2000 bo jak sie za mocno porysuje to bedzie duzy ubytek materiału.
Thomas471
PostWysłany: Śro 7:11, 02 Lis 2016    Temat postu:

No to teraz pytanie czym to spolerować ? Papier wodny? Jakaś pasta polerska i szmatka?
henio12323
PostWysłany: Wto 17:50, 01 Lis 2016    Temat postu:

Wystarczy plyn czesto przepompowac na zmieniam plyny z 5x w roku i potem jak rozbieram to grama syfu nie ma i nic nie wytarte.

Co do problemu tak jak kolega napisal dac grubszy oring a wysprzeglik spoleruj i powinno dzialac
Fourier
PostWysłany: Wto 17:37, 01 Lis 2016    Temat postu:

Od siebie mogę Ci powiedzieć żebyś chociaż raz w roku wymieniał płyn/olej w układzie i przy okazji otwierał wysprzęglik. Roboty z tym nie ma dużo a na dnie jest taki syf że... sam już wiesz o co chodzi Wink
Thomas471
PostWysłany: Wto 16:15, 01 Lis 2016    Temat postu:

Dzięki wielkie Panowie zrobię tak jak mówicie pochwały dla was lecą☺
Fourier
PostWysłany: Wto 13:26, 01 Lis 2016    Temat postu:

To akurat jest raczej wytarcie od syfu a nie złuszczenie (łuszczą się przeważnie pompy magury - metal odchodzi całymi płatkami)
pawciak12
PostWysłany: Wto 13:21, 01 Lis 2016    Temat postu:

zakladasz ten oring naprawczy o wiekszych wymiarach (23.00 X 2.00 mm) i powinien trzymac cisnienie
Thomas471
PostWysłany: Wto 11:25, 01 Lis 2016    Temat postu:

Rozebrałem wysprzęglik i już wiadomo co było przyczyną a mianowiście złuszczyła się ścianka po której tłoczek pracuje. Rys nie ma z tego co widzę. I co teraz założyć nowy oring albo troszkę wiekszy i pojeździć do końca sezonu bo jest cały wytarty. Macie namiary na wysprzęglik?

Zdjęcia niżej:
http://i67.tinypic.com/1zedxsh.jpg
http://i66.tinypic.com/6hjjmo.jpg
http://i68.tinypic.mco/s411qo.jpg
henio12323
PostWysłany: Nie 20:30, 30 Paź 2016    Temat postu:

dokladnie, wymienic na taką z odpowietrznikiem srube. albo nawet - mozna odpowietrzac popuszczajac srube, i tez spokojnie da sie odpowietrzyc. akurat sprzeglo praktycznie samo sie odpowietrzy jak ktos ma cierpliwosc to moze i bez zadnego odpowietrznika odpowietrzyc.

mozna tez wciskac tloczek ( poleca babelki) i czekac az sprezynka go wypchnie i zassie nowego plynu,i znowu wciskac itd itd az sie odpowietrzy

co ja bym zrobil '? wyjal odpowietrznik wkrecil w jakies imadlo w pozycji pracy czyli w polowie mniej wiecej, wcisnąc klamke lekko i trzymal, jak sie zapada to obserwowac czy jest wyciek czy po prostu oring nie trzyma. jak nie trzyma oring w pompie to rozbierz, wymyj dokladnie rozpuszczalnikiem pompe i zobacz czy nie masz rys, jak masz rysy to zestaw nic nie da
hacker33
PostWysłany: Nie 19:11, 30 Paź 2016    Temat postu:

Jest jeszcze opcja wymienić śrubę od przewodu na taką z odpowietrznikiem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group