Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 19:55, 09 Sty 2017 Temat postu: |
|
rozbierz i sprawdź. rzeczywiscie moze mi sie powaliło i nie chodziło o 8 tylko o 9. ja miałem 9 w ktmie i chodziło jednym paluszkiem.
ewentualnie mozna poszukać z jakiejs trialówki, detal jest tanszy niz nowy oryginał tylko pewnie nie w polsce |
|
|
picolo |
Wysłany: Pon 17:38, 09 Sty 2017 Temat postu: |
|
Koleżka ma brembo wysprzęglik w rfs, takiego trafił jak zniszczył swojego, różnicy wzgledem magury raczej nie ma.
Czyli co jest sens szukać mniejszego od 9 czy to nie do zdobycia?
Zaczynam podejrzewać, że może to coś w sprzęgle jest zwichrowane od ciurania. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 8:01, 09 Sty 2017 Temat postu: |
|
nowsze brembo tez sąduze. kumpel ostatnio sobie zamontował. to praktycznie to samo co na starym wyszło. ciekawe jakby jeszcze podmienic wysprzęglik na brembo ale wątpie że to cos pomoże |
|
|
picolo |
Wysłany: Nie 21:52, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
To nie problem, bo od dawna mam lany dot i dostosowane uszczelnienia wysprzęglika. |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Nie 20:56, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
nowsze pompy sa na dot 4 a ty masz w rfs płyn magura albo lhm [czy jakoś tam ] |
|
|
picolo |
|
|
donPedro |
Wysłany: Nie 18:58, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
mam 10 brenbo na zbyciu jak ktos szuka |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:45, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
np w ktmach 85 SX tam sżły chyba 8mki |
|
|
picolo |
Wysłany: Nie 11:41, 08 Sty 2017 Temat postu: |
|
Siema, wracam do tematu. Tłoczek jaki u mnie siedzi to 9,5mm. Patrzyłem na te magury dostępne np tu: http://2011.olekmotocykle.pl/download/s/sprzegla_hydrauliczne_magura.pdf
i wychodzi mi, że do żadnego ktm (ale i japoni) nie idzie mniejsza pompa sprzęgła niż 9.0, co o tym myśleć? Gdzie były te mniejsze pompy montowane? |
|
|
picolo |
Wysłany: Czw 19:32, 27 Paź 2016 Temat postu: |
|
Panowie, nie miałęm czasu ostatnio rozebrać, zobaczyć... Dziś już nie ma sensu bo potrzebuje moto na weekend, jakby coś było nie tak nie ogarne części w takim czasie. Wrócimy do tematu w poniedziałek
pzdr |
|
|
StianEXC |
Wysłany: Pon 23:02, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
ameryki nie odkryję, ale pamietam jak do bety wsadziliśmy zestaw naprawczy pompy sprzęgła (130zł) i chodziło całkiem inaczej i lepiej. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:02, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
zdejmij tłoczek ( wystarczy sciągnąc segera) i zmierz suwmiarką i bedzie wszystko jasne
mniejszy tłoczek w zupełnosci da rade wysprzeglic. tylko troszke dłuzsza jest droga klamki - ale w enduro to jest na plus bo sprzegło bedzie duzo lepiej dozowalne.
i spokojnie mozna kupic pompy mniejsze, ale po necie duzo tego nie ma. w serwisie dostepne spoko, ale cena robi swoje ;D |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 22:00, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
Chłopaki ode mnie w 525sx i 450exc mają pompy 9.0 i chodzi wszystko ok |
|
|
picolo |
Wysłany: Pon 21:26, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
Patrzyłem wyszła mi wogóle komedia... Nie ma żadnych ktm'owych oznaczeń typu 10, 9,5.... Jest za to 2507, myślałem oco chodzi i wyszło mi, że jest to zupełnie inna pompa niż magura, ktoś dał tylko klapke magury a cała pompa jest z bety po numerze tak wychodzi, pewnie ktoś wrzucił co było akurat do kupienia. Jest firmy AJP i nie wiadmo nic więcej, jaki tłoczek, jakie bebechy i gdzie części do tego
I teraz co? Da się określić średnice tego tłoczka po rozebraniu tam od strony klamki, ewentualenie, ocenie tam stan elementów, czy tego nie widać gołym okiem?
I następna rzecz, patrzyłem pompy po internecie to widze na razie tylko magury 10 i 9,5 żadnych mniejszych, gdzie one były montowane lub gdzie je wogóle można kupić? I ostatnia zagwozdka.... Czy taka pompa z mniejszym tłoczkiem będzie normalnie wysprzęglać w 450 4t, w sensie czy ma to jakieś ujemne korzyści względem normalnej? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 21:09, 24 Paź 2016 Temat postu: |
|
U mnie też 9.5, stary model i chodzi bardzo bardzo leciutko. Zależy jaki stan pompy, oringów, płynu, popychacza, sprężyn sprzeglowych. Czasem dobra pompa nie pomoże jak coś innego siedzi. |
|
|