Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 19:55, 09 Sty 2017    Temat postu:

rozbierz i sprawdź. rzeczywiscie moze mi sie powaliło i nie chodziło o 8 tylko o 9. ja miałem 9 w ktmie i chodziło jednym paluszkiem.

ewentualnie mozna poszukać z jakiejs trialówki, detal jest tanszy niz nowy oryginał tylko pewnie nie w polsce Razz
picolo
PostWysłany: Pon 17:38, 09 Sty 2017    Temat postu:

Koleżka ma brembo wysprzęglik w rfs, takiego trafił jak zniszczył swojego, różnicy wzgledem magury raczej nie ma.

Czyli co jest sens szukać mniejszego od 9 czy to nie do zdobycia?

Zaczynam podejrzewać, że może to coś w sprzęgle jest zwichrowane od ciurania.
henio12323
PostWysłany: Pon 8:01, 09 Sty 2017    Temat postu:

nowsze brembo tez sąduze. kumpel ostatnio sobie zamontował. to praktycznie to samo co na starym wyszło. ciekawe jakby jeszcze podmienic wysprzęglik na brembo ale wątpie że to cos pomoże
picolo
PostWysłany: Nie 21:52, 08 Sty 2017    Temat postu:

To nie problem, bo od dawna mam lany dot i dostosowane uszczelnienia wysprzęglika.
krzysiek919
PostWysłany: Nie 20:56, 08 Sty 2017    Temat postu:

nowsze pompy sa na dot 4 a ty masz w rfs płyn magura albo lhm [czy jakoś tam ]
picolo
PostWysłany: Nie 20:40, 08 Sty 2017    Temat postu:

henio z tego co widze to 9.0
http://ktmsklep.pl/schemat/61532/handlebar-instruments-85-sx#schemes_controls

Jeszcze pytanie, próbował ktoś podłaczyć do rfs pompe nowszego typu?
np tą: http://ktmsklep.pl/schemat/18106/kierownica-i-osprzet#schemes_controls
Po pierwsze te po 2011 są tańsze o 2 stówy po drugie znam działanie tej pompy na żywo i to spełnia moje oczekiwania w 100% w nowszych sprzętach. Tyle, że do nowszych pomp nie piszą w katalogach średnic tłoczyska i teraz nie wiedomo co tam jest i czy samą pompą da się coś ugrać... Czy to kwestia całego mechanizmu pompy/wysprzęglika/sprzęgła.
donPedro
PostWysłany: Nie 18:58, 08 Sty 2017    Temat postu:

mam 10 brenbo na zbyciu jak ktos szuka
henio12323
PostWysłany: Nie 18:45, 08 Sty 2017    Temat postu:

np w ktmach 85 SX tam sżły chyba 8mki
picolo
PostWysłany: Nie 11:41, 08 Sty 2017    Temat postu:

Siema, wracam do tematu. Tłoczek jaki u mnie siedzi to 9,5mm. Patrzyłem na te magury dostępne np tu: http://2011.olekmotocykle.pl/download/s/sprzegla_hydrauliczne_magura.pdf
i wychodzi mi, że do żadnego ktm (ale i japoni) nie idzie mniejsza pompa sprzęgła niż 9.0, co o tym myśleć? Gdzie były te mniejsze pompy montowane?
picolo
PostWysłany: Czw 19:32, 27 Paź 2016    Temat postu:

Panowie, nie miałęm czasu ostatnio rozebrać, zobaczyć... Dziś już nie ma sensu bo potrzebuje moto na weekend, jakby coś było nie tak nie ogarne części w takim czasie. Wrócimy do tematu w poniedziałek Smile

pzdr
StianEXC
PostWysłany: Pon 23:02, 24 Paź 2016    Temat postu:

ameryki nie odkryję, ale pamietam jak do bety wsadziliśmy zestaw naprawczy pompy sprzęgła (130zł) i chodziło całkiem inaczej i lepiej.
henio12323
PostWysłany: Pon 22:02, 24 Paź 2016    Temat postu:

zdejmij tłoczek ( wystarczy sciągnąc segera) i zmierz suwmiarką i bedzie wszystko jasne

mniejszy tłoczek w zupełnosci da rade wysprzeglic. tylko troszke dłuzsza jest droga klamki - ale w enduro to jest na plus bo sprzegło bedzie duzo lepiej dozowalne.

i spokojnie mozna kupic pompy mniejsze, ale po necie duzo tego nie ma. w serwisie dostepne spoko, ale cena robi swoje ;D
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 22:00, 24 Paź 2016    Temat postu:

Chłopaki ode mnie w 525sx i 450exc mają pompy 9.0 i chodzi wszystko ok Smile
picolo
PostWysłany: Pon 21:26, 24 Paź 2016    Temat postu:

Patrzyłem wyszła mi wogóle komedia... Nie ma żadnych ktm'owych oznaczeń typu 10, 9,5.... Jest za to 2507, myślałem oco chodzi i wyszło mi, że jest to zupełnie inna pompa niż magura, ktoś dał tylko klapke magury a cała pompa jest z bety po numerze tak wychodzi, pewnie ktoś wrzucił co było akurat do kupienia. Jest firmy AJP i nie wiadmo nic więcej, jaki tłoczek, jakie bebechy i gdzie części do tego Smile

I teraz co? Da się określić średnice tego tłoczka po rozebraniu tam od strony klamki, ewentualenie, ocenie tam stan elementów, czy tego nie widać gołym okiem?

I następna rzecz, patrzyłem pompy po internecie to widze na razie tylko magury 10 i 9,5 żadnych mniejszych, gdzie one były montowane lub gdzie je wogóle można kupić? I ostatnia zagwozdka.... Czy taka pompa z mniejszym tłoczkiem będzie normalnie wysprzęglać w 450 4t, w sensie czy ma to jakieś ujemne korzyści względem normalnej?
Kajtek DBL
PostWysłany: Pon 21:09, 24 Paź 2016    Temat postu:

U mnie też 9.5, stary model i chodzi bardzo bardzo leciutko. Zależy jaki stan pompy, oringów, płynu, popychacza, sprężyn sprzeglowych. Czasem dobra pompa nie pomoże jak coś innego siedzi.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group