Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Nie 21:02, 13 Lis 2011    Temat postu:

To tak zwana prowizorka na czas dopóki regulator nie dojdzie.
aku jest od starej wkrętaki i nie starcza nawet na 3km
Walczyłem z moto przez tydzień by w weekend wyjechać i nie miałem oświetlenia to wstawiłem aku na zasilanie świateł i po problemie : p wsadziłem go do gasboxu

Dzisiaj dopiero pierwszy raz sie nim przejechałem i powiem jedno szatańska maszynka Razz nie zawiódł ale dźwignie zmiany biegów zjechałem, olej mi wyciekł i łożyska w kole do wymiany Razz
To moje pierwsze moto ;]
Czepek
PostWysłany: Nie 15:35, 13 Lis 2011    Temat postu:

gdzie schowałeś aku i po co Ci on ?
Asteros2012
PostWysłany: Sob 23:20, 12 Lis 2011    Temat postu:

Wystarczy fabryczny(w moim przypadku zamiennik) regulatora z ktm'a? bo właśnie z nim mam problemy(miganie lub całkowite gaśnięcie świateł na niskich obrotach)
Fabrycznie jest tak ze wychodzą 2 kable od alternatora które podpina się do regulatora i z niego wychodzą 2 kable jeden na masę drugi + i bezpośrednio z nich zasilane są światła itp bo aku w exc 125 go nie ma

Zadałem pytanie na które odpowiedział bym sobie sam gdybym nad nim bardziej pomyślał ale z powodu że z tym regulatorem ciągle były problemy od razu go skreśliłem

Dzięki za szybką odpowiedź żal mi siebie samego ;d
henio12323
PostWysłany: Sob 22:02, 12 Lis 2011    Temat postu:

masz kilka cewek w moto. jedna odpowiada za elektyke czyli ładowanie aku, podtrzymywanie swiateł itp. idą kable, które idą do regulatora i zarazem prostownika. i dalej wychodzą pod aku. wystarczy tylko regulator. chyba że masz zapłon z SXa wtedy nie podepniesz swiateł. co do schematu sciagnij sobie serwisówke z neta pod koniec masz calutki układ rozrysowany
Asteros2012
PostWysłany: Sob 18:49, 12 Lis 2011    Temat postu: EXC 2t z alternatora+reg na alternator+aku

Witam, mam exc 125 2000r który oświetlenie ma z alternatora który jest stabilizowany regulatorem. Zrobiłem oświetlenie zasilane z akumulatora.
Potrzebuje informacji jak zrobić ładowanie tego akumulatora tak jak jest to w autach i innych moto z aku. Wiem że potrzeba regulator z przełącznikiem który przełączy na ładowanie gdy alternator bd dawał więcej niż 12V i tu pytanie czy zda to egzamin(nie bd brakowało zasilania na iskre itp) i skąd taki regulator wziąć ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group