Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 18:06, 18 Paź 2016    Temat postu:

tak jak widze po fotkach to juz w 2000 roku były spręzynki
Tonny
PostWysłany: Wto 15:27, 18 Paź 2016    Temat postu:

A od którego roku 250'tki posiadaly wymienne sprężyny do ustawienia charakterystyki zaworu wydechowego?
Fourier
PostWysłany: Sob 21:14, 08 Paź 2016    Temat postu:

Może nie EXC, a SX ale... masz wyobrażenie jak rozkłada się moment obrotowy.

http://www.pbase.com/jdjetting1/image/162725072
kamiloz
PostWysłany: Czw 22:28, 06 Paź 2016    Temat postu:

hsqva napisał:
Generalnie 300 ma najmocniejszy dół. Ja w swojej 250 założyłem zestaw do jettingu (https://www.jdjetting.com) i też dół miała wystarczajacy.


Możesz coś więcej na ten temat napisać?
zeppelin
PostWysłany: Czw 20:06, 06 Paź 2016    Temat postu:

Panowie miałem wcześniej exc 450 i przesiadłem sie na freerida 250 i powiem że dół podobny, a 250 nie rwie tak trakcji na podjazdach
hacker33
PostWysłany: Pon 20:32, 03 Paź 2016    Temat postu:

W 2T zasada jest dość prosta im większa pojemność tym lepszy dół.
zbyster
PostWysłany: Pon 13:48, 03 Paź 2016    Temat postu:

a jak wypada porównanie exc z husqvarną wr?
Fourier
PostWysłany: Sob 22:48, 01 Paź 2016    Temat postu:

Dużo zależy też jak się samemu zestroi silnik.
Przym
PostWysłany: Sob 22:14, 01 Paź 2016    Temat postu:

henio12323 napisał:
200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi.


True story aczkolwiek na 250 nie jeździłem
lukaszrr
PostWysłany: Sob 21:08, 01 Paź 2016    Temat postu:

[quote="henio12323"]200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. 300ta najlepszy ma dół, 250 słabszy.. 200 słabszy... 125 jeszcze słabszy... Very Happy

co roku praktycznie cos poprawiają, i idzie to liniowo w zasadzie, nie ma roczników mega przełomowych, ale w przeciągu kilku lat kazda poprawa daje jednak efekt[/quote

henio12323 ja miałem EXC 1995r i był dół mocniejszy niż EXC300 2009r i to nie było tylko moje opinia.
henio12323
PostWysłany: Sob 10:35, 01 Paź 2016    Temat postu:

200 ma gorszy dół niz 250. chociaz ma niezłe kopnięcie z dołu ale bardzo krótkie wiec poderwać przed belką z małej prędkosci spoko, ale zaatakować wieksyz podjazd z krótkiego rozbiegu to trzeba iśc jedynie górą bo z dołu sie zadusi. 300ta najlepszy ma dół, 250 słabszy.. 200 słabszy... 125 jeszcze słabszy... Very Happy

co roku praktycznie cos poprawiają, i idzie to liniowo w zasadzie, nie ma roczników mega przełomowych, ale w przeciągu kilku lat kazda poprawa daje jednak efekt
babel
PostWysłany: Pią 17:57, 30 Wrz 2016    Temat postu:

Ostatnio latałem kumpla Huską 300 z 2015 - ta to ma dół, a górze to nie wspomnę - zapier... aż strach gazu dotknąć Wink - świetny motocykl
zbyster
PostWysłany: Pią 14:46, 30 Wrz 2016    Temat postu:

a exc 200 ma mocniejszy dół od exc 250?

Ps. ten zestaw do jettingu to dysze do gaźnika?
hsqva
PostWysłany: Pią 14:16, 30 Wrz 2016    Temat postu:

Generalnie 300 ma najmocniejszy dół. Ja w swojej 250 założyłem zestaw do jettingu (https://www.jdjetting.com) i też dół miała wystarczajacy.
zbyster
PostWysłany: Pią 11:35, 30 Wrz 2016    Temat postu: exc 2T z mocnym dołem -na które roczniki zwrócić uwagę?

witam. Planuję przesiąść się z sxf 250 na 2T enduro(200/250/300-który wybrać), z tym że zależy mi aby miał mocny dół-aby nie trzeba było na podjazdy wjeżdżać na pełnym gazie, czy od któregoś rocznika w exc było coś poprawione? A może w husqvarna ma lepszy dół obrotów?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group