Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 21:49, 23 Wrz 2016    Temat postu:

jak SXF to powinien byc dwukomorowy.

w tym moto masz wiec dwa obiegi jeden w kartridżu a drugi po prostu zalany do srodka. w kartridż wchodzi około 150 ml, do okoła z 350 ml około. kartridż trzeba odpowietrzyc i umieć to robić, z zewnatrz po prostu zalewasz olej, i po wsadzeniu wszystkiego na moto, srubką od odpowietrznika spuszczasz ewentualny nadmiar powietrza.

co do samego oleju - leje sie nie na ilosc podaną w litrach tylko na wysokosc słupa oleju, a raczej głębokosc słupa powietrza, bo sie odsysa nadmiar oleju od górnej krawędzi zawieszenia.

a co do opinii - iloscią oleju reguluje sie poduszke powietrzną wiec miedzy innymi charakterystyke pracy zawieszenia, opinia jest jedna tylko kierowcy różni i kazdy jak wie co i jak to dopasowuje to do siebie


i radze zajrzeć do serwisówki
major000
PostWysłany: Pią 6:59, 23 Wrz 2016    Temat postu:

który rok tego ktma? zawias jedno czy dwukomorowy?
Jurek06
PostWysłany: Czw 19:46, 22 Wrz 2016    Temat postu: KTM SXF 250 wymiana uszczelniaczy i oleju wlagach

CześćSmile mam SXF 250 lagi o srednicy 48 wymieniam w nich uszczelniacze i olej i tu pojawia sie moje pytanie. Ile oleju nalac poniewaz sa rożne opinie oraz jak pozniej po nalaniu odpowietrzyc lagi. Z gory dziekuje za pomoc.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group