Autor Wiadomość
menthor4u
PostWysłany: Pią 9:36, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Jasne, jak tylko będę mógł wstawię zdjęcia, też jestem ciekaw opinii co do rocznika, zacząłem wątpić w każde słowo poprzedniego właściciela, który koloryzował jak tylko mógł Smile
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 23:36, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Nie dostaniesz nowego cylindra do tego rocznika. Jedynie "nowy" po regeneracji. Jak już szukasz to na nicasilu. Ale byłoby ok jakbyś wstawił fotki cylindra od strony dyfuzora. Bo czasem ludzie piszą że mają 2002 a okazuje się że silnik nowszy jest i wtedy można szukać czegoś ciekawego.
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 23:36, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Nie dostaniesz nowego cylindra do tego rocznika. Jedynie "nowy" po regeneracji. Jak już szukasz to na nicasilu. Ale byłoby ok jakbyś wstawił fotki cylindra od strony dyfuzora. Bo czasem ludzie piszą że mają 2002 a okazuje się że silnik nowszy jest i wtedy można szukać czegoś ciekawego.
menthor4u
PostWysłany: Czw 23:01, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanie bo zapewne użytkownicy forum nie raz przerabiali taki zakup, czy znacie jakiś dobry sklep z dobrymi cenami cylindrów? Na ktm sklep krzyczą 3300 za cylinder, kiedyś znalazłem na rockymountain ze stanow za 600 dol wiec to trochę lepiej ale do tego przesyłka itd. W zimę zamierzam go rozebrać i zrobić całkowity remont.
menthor4u
PostWysłany: Czw 22:54, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi, no właśnie nie celowo wytarlem go do sucha żeby sprawdzić, tez o tym na początku pomyślałem. Czy taki wyciek objawia się inna praca silnika czy to tylko kwestia ubywajacego oleju? Jeszcze mam pytanie do samej regulacji, mam już prawie trzy obroty śruby mieszanki a świeca nadal czarna, czekam na mniejsze dysze które zamówiłem, jeden rowek w górę na iglicy poskutkowało jedynie utratą mocy. Tak to jest jak sprzedający mówi ze remont był 7mth temu :p
Fourier
PostWysłany: Czw 20:29, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Ten oring pod tulejką po czasie warto dać o 0,5 mm większy. Co do wajchy z oleju - nie nasmarowałeś niedawno łańcucha? Wink
henio12323
PostWysłany: Czw 19:47, 15 Wrz 2016    Temat postu:

mozna - wystarczy sciągnąc zebatke, koszt uszczelniacza i oringu w ktmie - oryginał koło 10-15 zł. tylko że trzeba sie przyjrzeć tulejce, najczęsciej to kwestia tulejki albo oringa który pod tulejką jest. sam uszczelniac mało kiedy pada - ale warto go wymienic
menthor4u
PostWysłany: Czw 18:57, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Po regulacji motocykl trochę lepiej chodzi, świeca jakby mniej mokra. Zauważyłem jeszcze jedna rzecz, moto wyrzuca mi olej na stopkę zmiany biegu, podejrzewam ze to uszczelniacz walka zdawczego (chyba dobrze to nazwalem) co do simeringow to można je wymienić bez rozpoławiania silnika? Czy ode są od wewnątrz?
Gość
PostWysłany: Czw 18:07, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Ja bym się zainteresował simmeringami na wale.
menthor4u
PostWysłany: Czw 10:58, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Aha jeszcze jedno czy w trakcie regulacji wrócić do ustawienia blaszki na iglicy do pozycji środkowej czyli 3 rowek od góry? W tym momencie przestawiona na 2 od góry. Według serwisówki ma być 3.
menthor4u
PostWysłany: Czw 10:56, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Wydech fabryczny, dyfuzor także, wczoraj zauważyłem minimalną nieszczelność na dyfuzorze (w miejscu nieszczelności mały czarny zaciek, nie jest to duża nieszczelność) tak jak wspominałem tłok nadwymiar więc nie wycisne nic więcej z tego cylindra chyba że wstawie nową tuleje ale nie lubie dziadostwa więc raczej jestem za kupnem nowego cylindra na nicasilu. Z pyrkotaniem możliwe że masz rację, nie jestem jeszcze na tyle doświadczony żeby dawać mu w palnik przez cały czas. W tym momencie chciałbym problem zażegnać bo tłok jak i tuleja jest naprawdę w dobrym stanie i wydaje mi się że ten sezon oblece. Nie sprawdzałem uszczelniaczy (nie chciałem rozpoławiać silnika, zweryfikuje to po sezonie robierając całe moto na części pierwsze), są jakieś typowe objawy świadczące o zużyciu uszczelniaczy? Płyn chłodniczy na tym samym poziomie, wał i korba nie mają luzów. Filtr tak jak wspominałem czyszczony i nasączany co druga jazdę (dla pewności zamawiając zestaw dysz zamówiłem nowy filtr. Wspomnieć także muszę, że po pierwszych przygodach ze świecą i przy ściąganiu góry zauważyłem, że śrubki trzymające mechanizm otwierania zaworu wydechowego leżały sobie w tej wnęce, były strasznie wyrobione rozebrałem zawór wyczyściłem ustawiłem od początku a na nowo zakupione śruby dałem klej do gwintów. Zawór w stanie spoczynku jest przymknięty, i tu moje dodatkowe pytanie czy zawór ma się opierać o spód cylindra czy ma być delikatnie podniesiony powiedzmy 2mm? (nie ma o tym wzmianki w serwisówce) Jeszcze jedno pytanie wiem że uznacie mnie teraz za kompletnego laika ale uczę się, czy kiedy kręcę śrubą składu mieszanki w lewo to zwiększam dawkę powietrza czy odwrotnie? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, po dzisiejszych regulacja opisze wszystko co i jak.
hacker33
PostWysłany: Czw 8:50, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Większe dysze możesz mieć ponieważ:
- masz tuleję
- ktoś się nie znał
- masz zużyty silnik - wtedy też idą większe dysze
- jeżeli masz inny wdech niż oryginał też będą inne dysze
- tłok nadwymiarowy też da inne ustawienia gaźnika

Twój problem może występować z powodu złej regulacji gaźnika, pyrkotania a nie latania, złej świecy, uszkodzonych uszczelniaczy wału, złego odmierzania mieszanki olej-paliwo, brudny filtr powietrza.

Olej zużyj ten co masz. Potem możesz kupić sobie inny.
Cylinder jak kupować to nowy. Po co Ci stary cylinder? Żeby też wbić w niego tuleję?
menthor4u
PostWysłany: Czw 7:25, 15 Wrz 2016    Temat postu:

Proponujesz przejść na motul? Dzisiaj kupie i zaleje nowym paliwem, co do dyszy zamówię dzisiaj tak jak sugerujesz. Nie wiesz z jakiego powodu poprzedni właściciel zamontowali większe niż podaje serwisówka, nie jest to związane tym ze cylinder jest na tulei? Zastanawiam się czy nie kupić nowego cylindra ale nie ma żadnych sensownych ofert nie licząc oryginalnego ze strony ktm za ponad 3 tys. Pobawie się dzisiaj po pracy jeszcze samą regulacją gaźnika, będę informował czy coś się zmieniło.
Fourier
PostWysłany: Śro 23:24, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Zmień olej.

Co do samego koloru świecy - daj nową dysze taką, jaka powinna być wg serwisówki (nową), oprócz tego kup sobie dwie mniejsze np o 5 i 10. U mnie SXy latają zawsze na dyszach takich jak są wg serwisówki, czasem jedynie na docieranie daję większą o 3-5. Sama iglica też może już być wytarta - niestety po czasie wszystko się zużywa. Świece zawsze stosuj takie jak zaleca producent ewentualnie jej odpowiednik.
menthor4u
PostWysłany: Śro 22:40, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Witam, Olej 1:50 Castrol Power 2t racing.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group