Autor Wiadomość
przemek.zurek1978
PostWysłany: Nie 17:47, 06 Lis 2011    Temat postu:

jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc
przemek.zurek1978
PostWysłany: Nie 17:45, 06 Lis 2011    Temat postu:

brudny i zle wtregulowany gaznik i tez
zaplon
barek253
PostWysłany: Sob 22:58, 05 Lis 2011    Temat postu:

a co mu bylo?
przemek.zurek1978
PostWysłany: Sob 22:13, 05 Lis 2011    Temat postu:

spoko i dziekuje wszystkim za pomoc i wobre rady samemu ciezko cos wymyslec a moj moto jezdzi juz jak szalony i to jest to o co chodzi dzieki i pozdrawiam
barek253
PostWysłany: Sob 10:26, 05 Lis 2011    Temat postu:

no proboj
ale tak jak wzej posprawdzaj wszystko co sie da bo masz juz troche starsze moto wiec wiele zeczy moze byc
przemek.zurek1978
PostWysłany: Pią 23:28, 04 Lis 2011    Temat postu:

zaplon mam juz prawie na maxa w prawo do konca zostalo moze pol mm i niewiem bo w takiej pozycji jest przyspieszony cz teraz juz niejest za bardzo do przodu a co z ta iglica mozna ja opuscic jeszcze o jeden rowek
Czepek
PostWysłany: Pią 22:55, 04 Lis 2011    Temat postu:

1.zapłon
2.membrany
3. gaźnik (dysza wolnych obrotów i przepustnica)
4.zawór.
sprawdź te rzeczy i ich ustawienie.
Pobaw się zapłonem, jeśli masz znaki zgodnie z karterami, przyśpiesz trochę (w prawo), zobacz, jak bedzie lepiej to dalej i dalej.
tylko to są minimalne ruchy rzędu mm a nie 3 cm...
przemek.zurek1978
PostWysłany: Pią 22:51, 04 Lis 2011    Temat postu:

mam cos takiego calkiem inaczej to wyglada ale chodzi o to samo podobno sa tez jakies mebrany w kolektoze ssacym ktore pod cisnieniem sie otwieraja a wyrabiaja sie albo nie wracaja do swojej pozycji i to moze wplywac na takie zachowanie maszyny ale juz pzeszlem te zeczy i albo jeszcze cos w gazniku albo zaplon i tego wlasnie niewiem
Asteros2012
PostWysłany: Pią 22:41, 04 Lis 2011    Temat postu:

ktm'y maja system kontroli wydechu nie wiem jak to się nazywa ale reguluje przelot wydechu może tak jak u mnie masz taką podkowę wyrobioną przez to może sie zacinać albo przestawić
A tak to wyglądało u mnie(zęby zjechane przez co się przestawiało i zacinało)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b55329c2a15a6d3.html
przemek.zurek1978
PostWysłany: Pią 22:33, 04 Lis 2011    Temat postu:

u mnie jest tak kupilem moto niby z wada bo bardzo pomalu isie wkrecal na obroty na poczatku chodzil jak by go zalewalo a jak juz to przepalil to szedl jak szalony potem siadl mi modol i okazalo sie ze zaplon byl luzny teraz mam nowy modul zaplon mysle ze jest dobrze ustawiony chociaz niewiem na pewno a gaznik to iglica byla podniesiona na maxa teraz dalem na srodek i jest prawie ok minimalnie sie muli ale troche duzo pali
Asteros2012
PostWysłany: Pią 22:07, 04 Lis 2011    Temat postu:

u mnie nie ma znaczenia w mule ustawienie iglicy zamula po odpaleniu np gdy postoi trochę lub po remoncie potem wszystko ok
Próbowałeś przeczyścić gaźnik?
przemek.zurek1978
PostWysłany: Pią 21:57, 04 Lis 2011    Temat postu: nie wchodzi od razu na obroty

witam wszystkich tu obecnych posiadam od niedawna ktm sx exc 360 i prosil bym o pomoc mianowicie chodzi mi o regulacje gaznika dokladnie mowiac o polozenie iglicy na ktorym ma byc rowku mam na srodku i moto troch przymula jak ktos by mogl mi cos doradzic to byl bym wdzieczny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group