Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Czw 22:13, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Dzięki Smile
major000
PostWysłany: Czw 21:51, 08 Wrz 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ruy7lxSf5CA&index=14&list=FL9aoULjdjM-N0MOBXD4MRSw
Fourier
PostWysłany: Czw 20:34, 08 Wrz 2016    Temat postu:

No właśnie na wysokich obrotach mam takie problemy. Nie wiesz pod jakim hasłem tego szukać?
major000
PostWysłany: Czw 20:33, 08 Wrz 2016    Temat postu:

Zdejmij duży dekiel sprzęgła i przyjrzyj się mechanizmowi zmiany biegów. Możliwe że czasem bieg nie jest do końca zapięty i stąd twój problem. Swego czasu były problemy w ktm-ach z tymi "zębami" na wałku dźwigni zmiany biegów, to ustrojstwo przesuwa bębenek. Problem pojawiał się przy próbie zmiany biegu na wyższy na wysokich obrotach, było to praktycznie niemożliwe. Na necie jest pokazane jak dokonać inspekcji i naprawić ten problem.
Fourier
PostWysłany: Czw 20:14, 08 Wrz 2016    Temat postu: skrzynia SX 150 2009

Pacjent: SX 150 2009.
Przebieg: powyżej 300 godzin.
Objawy: Czasami po zapięciu biegu wyżej, zasprzęgleniu, dodaniu gaz, moto ciągnie i po chwili na kilka sekund robi się coś jakby luz/wciśnięte sprzęgło. Nie ma jakiejś reguły - czasami pomiędzy 2. a 3. biegiem, czasami pomiędzy 5. i 6. (loteria). Silnik zagrzany. Tarcze, przekładki, sprężyny wymieniana w zeszłym sezonie (EBC DRC).
Początkowo myślałem że to kosz sprzęgłowy i tarcze blokują się na ząbkach ale... kosz jest w idealnym stanie.


Olej zmieniany regularnie (aktualnie Ipone Katana), teraz od wymiany jest przelatane jakieś 4-5 godzin.
Dodatkowo dzisiaj zauważyłem że na luzie jeżeli ruszam wajchą zmiany biegów to słychać takie metaliczne chrobotanie (jest wyczuwalne na dźwigni że nie chodzi płynnie tylko o coś trze).
https://youtu.be/xNAJ6mIhuDU

Diagnoza: Ma ktoś jakieś pomysły co to albo miał podobny przypadek?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group