Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 12:36, 04 Wrz 2016    Temat postu:

dokładnie tak jak wyzej - fotek od groma jest i publikacji w necie. i ogólnie nie ma znaczenia czy to WSK SXF czy jakis sportowy scigacz.

aczkolwiek jak mowa o cross/enduro na gaźniku to fajnie jest jak jest lekko czarniejsza niż kawa z mlekiem. i tyle Very Happy
sylwu
PostWysłany: Nie 12:22, 04 Wrz 2016    Temat postu:

https://www.google.pl/search?q=spark+plug+chart&espv=2&biw=1280&bih=631&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiv-patzPXOAhVDJpoKHcpXAnoQ_AUIBigB
kulpias
PostWysłany: Nie 11:58, 04 Wrz 2016    Temat postu:

Dołączę się do tematu. Pytanie : macie może zdjęcia które pokażą jak wygląda prawidłowo zabarwiona świeca w sxf ?
henio12323
PostWysłany: Sob 10:26, 13 Sie 2016    Temat postu:

odpal przejedź sie kawałek - i obserwuj kolor swiecy. paliwo chłodzi ale nie mozesz przesadzic z jego dawką bo bedzie sie wytrącał nagar
excelent 450
PostWysłany: Pią 16:11, 12 Sie 2016    Temat postu:

Jedzie dobrze, ale zawsze może jeździć lepiej Wink po za tym lubię jak jest mocny dół i głownie o to mi chodzi
rejdzik
PostWysłany: Pią 15:51, 12 Sie 2016    Temat postu:

Nie łapię po co te tłoki hp?
RFS tak słabo jedzie, że chcecie poprawiać fabrykę?
SzaryWilk
PostWysłany: Pią 13:30, 12 Sie 2016    Temat postu:

Chodzi mi o to, że jak jest większe sprężanie to większa temperatura powstaje w cylindrze a im bogatsza mieszanka tym lepsze jest chłodzenie.
hacker33
PostWysłany: Czw 20:56, 11 Sie 2016    Temat postu:

akurat jest odwrotnie
im większy stopień sprężania tym mniej potrzeba paliwa
excelent 450
PostWysłany: Czw 20:47, 11 Sie 2016    Temat postu:

Naiwnie liczyłem na jakąś złotą receptę, no ale cóż powalczymy z tym, dzięki za pomoc Smile
major000
PostWysłany: Czw 20:34, 11 Sie 2016    Temat postu:

Jak założysz nowy tłok to wtedy na podstawie obserwacji pracy silnika i wyglądu świecy regulujesz gaźnik. Nikt ci teraz nie poda na tacy parametrów gaźnika bo to jest loteria. Może się okazać że tylko śrubą składu mieszanki wystarczy zwiększyć mu paliwo ale też może wymagać totalnie strojenia od nowa dyszami, iglicą itd.
excelent 450
PostWysłany: Czw 20:14, 11 Sie 2016    Temat postu:

I właśnie to jest cały problem, bo jak zwiększyć dawkę paliwa, wystarczy regulacja gaźnika czy jednak trzeba założyć większe dysze? a słyszałem że na seryjnych dyszach będzie zbyt uboga mieszanka dysze należy wymienić. I tu nasuwa się kolejne pytanie, jeśli zmieniać dysze to na jaką?
SzaryWilk
PostWysłany: Czw 19:00, 11 Sie 2016    Temat postu:

Zgodnie z teorią działania silnika to im większe ciśnienie tym lepiej jest spalana mieszanka czyli większa dawka paliwa w tym przypadku powinna zdać egzamin, ponieważ wraz z podniesieniem stopnia sprężania, zwiększa się temperatura silnika.
excelent 450
PostWysłany: Czw 17:55, 11 Sie 2016    Temat postu: tłok vertex kompresja 12:1 jak dostroić gaźnik?

Jestem nowym forumowiczem wiec witam wszystkich! Smile mam pytanie odnośnie tłoków vertexa high compresion, a dokładnie o to jak dostroić gaźnik? czy zmieniać dysze czy może wystarczy regulacja? wgl czy podniesienie kompresji w tych silnikach nie wywoła lawiny problemów? ktoś ma jakieś doświadczenia związane z tego typu tłokiem?
Mój kaczor to exc 450 2005 więc z niezawodnym rfs'em, robię własnie remont i chcę kupić tego typu tłok, w serwisie nie są w stanie nic powiedzieć na ten temat a słyszałem ze na seryjnych dyszach jest zbyt uboga mieszanka, ktoś coś wie, coś podpowie Question

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group