Autor Wiadomość
StianEXC
PostWysłany: Wto 19:42, 09 Sie 2016    Temat postu:

skrobik napisał:
StianEXC zaciekawił mnie temat odpowietrzenia bez odpowietrznika, mógłbyś dokładniej opisać jak to zrobic ?


To tak w skrócie Very Happy

1.Wyciągasz ten tłoczek ze sprezynką w wysprzęgliku.
2.Zalewasz tam pod ''korek'' i wkładasz sprężynę z tłoczkiem, następnie wciskasz i zakładasz seger
3.Płyn który, był na dole ( w wyprzęgniku) został przetłoczony do pompy, jest już w całym układzie i samoczynnie sie odpowietrzył, czasem raz przepchanie to może być za mało, więc powtarzamy, a później jak już jest płyn w układzie to można,a nawet trzeba wciskać tłoczek już bez żadnej rozbiórki żeby reszta bąbelek wyszła na zewnątrz.
Nie zapomnij dolewać płynu od góry w czasie pompowania bo na początku będzie go wywalało do góry, a później może być usty zbiorniczek, więc trzeba tego pilnować żeby się nie zapowietrzył Smile

Używam tej metody i zawsze działa Very Happy
Rojek
PostWysłany: Wto 19:00, 09 Sie 2016    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/ogolnie,8/tipstricks-ktm-patenty-porady-kombinacje,17320.html

Któryś post Henia na pierwszej stronie
picolo
PostWysłany: Wto 10:39, 09 Sie 2016    Temat postu:

Dokładnie, bo właśnie dotarł do mnie dzisiaj ten brembo, będę składał na dniach, jak to odpowietrzyć najlepiej?
skrobik
PostWysłany: Wto 9:55, 09 Sie 2016    Temat postu:

StianEXC zaciekawił mnie temat odpowietrzenia bez odpowietrznika, mógłbyś dokładniej opisać jak to zrobic ?
r2r
PostWysłany: Pon 10:01, 01 Sie 2016    Temat postu:

Mój stary RFS do dzisiaj bez problemu na nim jeździ, więc bierz śmiało
henio12323
PostWysłany: Nie 20:31, 31 Lip 2016    Temat postu:

brembo są montowane w nowszych ktmach i spoko mozna do rfsa wsadzic. róznica jest w tym że brembos jest przystosowany teoretycznie do płynu dot4. a magury do mineralnego. ale na mineralnym brembo bedzie działał poprawnie
StianEXC
PostWysłany: Nie 17:22, 31 Lip 2016    Temat postu:

Wiesz co wiele Ci nie pomoge, ale mam taką metodę na odpowietrzania wysprzęglika, że nie używam odpowietrznika- dla mnie mogło by go nie być Smile Wciskam tłoczek i sam płyn spływa, ale niech Ci ktoś bardziej doświadczony w mechanice potwierdzi czy chłam czy spoko Smile
picolo
PostWysłany: Nie 14:41, 31 Lip 2016    Temat postu: Wysprzęglik RFS

Mam pytanie do znawców tematu, dotyczące wysprzęglika do silnika 400/450/525 RFS.

Czym się różni taki wysprzęglik brembo http://allegro.pl/wysprzeglik-ktm-2t-4t-brembo-bez-odpowietrznika-i5094177731.html
od seryjnego magury? Jest to wersja bez odpowietrznika, ale tu domyślam się, że na śrubie się to odpowietrza, ale ogólnie jakieś zmiany w pracy względem magury będą odczuwalne, używał ktoś czegoś takiego?

Łańcuch zniszczył mój wysprzęglik, do rfs na internetach nic z magury... A ten brembo by pasował tylko nie chcę brać w ciemno, bo nie wiem co to jest, czy jakiś tuningowy, czy jakiś chłam, chociaż sądząc po marce powinno być ok... Ktoś, coś?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group