Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 11:32, 17 Cze 2016    Temat postu:

chyba ktois na forum to robił i opisywał.

generalnie od spodu jest odpływ ( w pokrywie nacięcie jest ) i je trzeba uszczelnić.

co do patentu - gadałem w serwisie ktma, i odradzili, z jednej strony - spoko smarowanie lepsze. ale z drugiej np bendix nie lubi oleju i tez moze na zdrowe nie wyjść.

ja regularnie co 10-15 godzin rozbieram i smaruje, na szybko przecieram z nadmiaru starego smaru, daje nowy. co jakis czas wymieniam te tulejki slizgowe, dbam o dobry akumulator - i taki rozrusznik pozyje długo.

najgorzej jak sie zaniedba smarowanie, albo ma kiepskie uszczelki i sie dostaje syf. dodatkowo warto czesto zmienic oring na rozruszniku ( ten z połączenia do pokrywki ) a najlepiej to montowac na jakas paste uszczelniającą.


a jak masz zdrowy rozrusznik a cgcesz żeby dłuzej pozył. to mozna oddac do jakiegos speca majstra, co by rozebrał rozrusznik ( w zasadzie tam duzej filozofii nie ma Razz ) i rozwiercił na koncu tulejke i dał z innego materiału. bo ta fabryczna szybko sie wyciera i cały wałek lata. no i łozysko warto tez od razu dac nowe.
adi_1233
PostWysłany: Pią 10:45, 17 Cze 2016    Temat postu: Serwis rozrusznika

Witam,
Chciałbym się was poradzić czy ktoś z was stosuje podobne zabiegi. To jest porada z kanału Jeff'a Slavens'a o serwisie rozrusznika w KTM.
https://www.youtube.com/watch?v=YwhAs-WaPMU

Jak wiemy lubi to się psuć i niby wlewanie oleju tu pomaga. Akurat na tym wideo jest słaby głos i nie rozumiem wszystkiego. Olej chyba wlewa do skrzyń i pokazuje ze jest coś od spodu jakby do odprowadzania ciepła.
Bawił się ktoś?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group