Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 8:49, 19 Cze 2016    Temat postu:

Wd40 i taśma. Jak coś cię rusza a nie powinno użyjmy taśmy. Jeżeli coś sie nie rusza a powinno użyjmy wd40 Very Happy
brylu
PostWysłany: Nie 7:39, 19 Cze 2016    Temat postu:

młotek, przecinak, spawarka, drut i izolacja Smile pamiętne czasy Very Happy
szaman108
PostWysłany: Nie 0:35, 19 Cze 2016    Temat postu:

Widzę że co niektórzy techniki inżynieryjne z marki Romet i WSK przenoszą na KTM-a Very Happy
wojtek287
PostWysłany: Pią 11:04, 17 Cze 2016    Temat postu:

u mnie problem jest taki gdy kupiłem moto zbytnio sie nie znałem i była pospawana kopka wieloklin z wałkiem a ostatnio spaw puscił i teraz musze to zrobic bo jedynie odpalać moge na popych teraz no ale cóż nie chce robić fuszery jak inni wole zrobic tak jak ma byc
Gość
PostWysłany: Pią 11:03, 17 Cze 2016    Temat postu:

u mnie problem jest taki gdy kupiłem moto zbytnio sie nie znałem i była pospawana kopka wieloklin z wałkiem a ostatnio spaw puscił i teraz musze to zrobic bo jedynie odpalać moge na popych teraz no ale cóż nie chce robić fuszery jak inni wole zrobic tak jak ma byc
amek721
PostWysłany: Czw 19:22, 16 Cze 2016    Temat postu:

Dobrze pamiętasz Smile
Dlaczego w ogóle chcesz wyciągać wałek kickstartera?
Nie wiem co trzeba robić żeby go zajechać.
Sprawdź czy nie wyrobił się wieloklin na kickstarterze.
Kiedyś mialem taką sytuacje i już prawie wykręcałem pokrywę sprzegla, a problem był w wieloklinie
Fourier
PostWysłany: Czw 18:31, 16 Cze 2016    Temat postu:

Dodatkowo przy tych 120 Nm jest chyba lewy gwint (o ile dobrze pamiętam).
amek721
PostWysłany: Czw 17:25, 16 Cze 2016    Temat postu:

Zerwanie gwintów to jedno.
Drugie to nierównomierne dociągnięcie śrub dociskających tarcze.
Nie wiem jak jest w praktyce, tzn. jak bardzo trzeba nierównomiernie przykręcić te 5 śrub żeby tarcze nierównomiernie przylegały.
Trzecie, że nie każdy wie ile to jest 120Nm bez klucza, bo z taką siłą jeżeli dobrze pamiętam trzeba dokręcić kosz. O skutkach odkręcenia nie będę nawet pisał.
Fourier
PostWysłany: Czw 16:57, 16 Cze 2016    Temat postu:

Z tym dynamometrycznym to koledzy dobrze piszą. Uważaj przy skręcaniu żeby nie zerwać gwintów.
wojtek287
PostWysłany: Czw 15:10, 16 Cze 2016    Temat postu:

to zbytnio chyba nie ma co tam źle skrecić? bo chyba sam sie za to zabiore
amek721
PostWysłany: Czw 15:02, 16 Cze 2016    Temat postu:

Klucz będzie niezbędny do przykręcenia całego kosza i tarcz.
Resztę można by olać.
wojtek287
PostWysłany: Czw 14:46, 16 Cze 2016    Temat postu:

ale mówie ze bez kluczna dynamometrycznego
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 14:43, 16 Cze 2016    Temat postu:

No ciężko bez kluczy Very Happy
wojtek287
PostWysłany: Czw 14:09, 16 Cze 2016    Temat postu:

mówisz ze bez klucza nie ma co sie brac za to?
amek721
PostWysłany: Czw 13:54, 16 Cze 2016    Temat postu:

Zdejmujesz pokrywę sprzęgła i cały kosz zewnętrzny (całe sprzęgło), chyba nic więcej, na pewno nic poważnego.
Bez filozofii.
Oczywiście przy skręcaniu obowiązkowo klucz dynamometryczny.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group