Autor Wiadomość
MlodyRM
PostWysłany: Śro 19:19, 11 Lip 2012    Temat postu:

Ciężko powiedzieć czy to było tylko korba, bo wymieniłem korbe, tlok, zawory, rozrzad i cylinder Wink
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 13:02, 11 Lip 2012    Temat postu:

Sorki może odkopie temat, ale odgłos tego silnika z tą korbą to taki że ona miała luz czy inne jej uszkodzenie, bo nurtuje mnie trochę głos mojego kata (świszczenie), p części podobny głos ale korba z góry na dół luzu nie ma
henio12323
PostWysłany: Czw 13:23, 29 Wrz 2011    Temat postu:

tzn mam adres wysyłkowy do UK - czyli znajomego tam. potem w zasadzie za darmo miałem transport do domu. z tym że na takie cos musiałem czekac długo. bo mam tez znajomego tirowca co gania. tylko on czasem nie jeździ 3-4 miechy a czasem jeździ co tydzien ;P ale mysle że nawet z kosztami wysyłki wyjdzie duuuzo taniej, i czas dostawy nie bedzie fatalny. mysle że paczka szła by około 1 tygodnia. przynajmniej tyle idzie paczka w drugą strone Razz zawsze teraz bede częsci silnikowe zamawiał zza granicy, bo paczki są nieduze wiec wysyłka nei kosztuje duzo, i zawsze sie zaoszczedzi sporo $$
KristofSX
PostWysłany: Czw 10:57, 29 Wrz 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
czemu w ciemno ? wpisujesz ktm uk Razz i szukasz w sklepach oryginalnych KTM. ja nie pamietam z jakiego sklepi brałem, choc mam gdzies fakturki jc. zamówiłem i nie było zadnych problemów, obsługa miła. wszystko mailowo szło, za tłok oryginalny dałem 60% ceny w Polskim tanim serwisie ktma. za zawory podobnie. z tego co pamietam to sklep sie nazywał gear4direct nie maja wszystkich częsci wystawionych, ale wystarczy mail i konkretną rzecz wystawiaja.

woow az tyle taniej? a długo czekałeś na dostawe?
henio12323
PostWysłany: Czw 10:54, 29 Wrz 2011    Temat postu:

czemu w ciemno ? wpisujesz ktm uk Razz i szukasz w sklepach oryginalnych KTM. ja nie pamietam z jakiego sklepi brałem, choc mam gdzies fakturki jc. zamówiłem i nie było zadnych problemów, obsługa miła. wszystko mailowo szło, za tłok oryginalny dałem 60% ceny w Polskim tanim serwisie ktma. za zawory podobnie. z tego co pamietam to sklep sie nazywał gear4direct nie maja wszystkich częsci wystawionych, ale wystarczy mail i konkretną rzecz wystawiaja.
KristofSX
PostWysłany: Czw 9:14, 29 Wrz 2011    Temat postu:

MlodyRM napisał:
henio masz jakieś konkuretne namiary?
W ciemno i w dodatku za granicą nie uśmiecha mi sie kupować

hej
http://borysmotocykle.pl/3-Kontakt - ja zamawiam u niego,
MlodyRM
PostWysłany: Czw 8:23, 29 Wrz 2011    Temat postu:

henio masz jakieś konkuretne namiary?
W ciemno i w dodatku za granicą nie uśmiecha mi sie kupować
henio12323
PostWysłany: Czw 7:53, 29 Wrz 2011    Temat postu:

przy okazji tłok mozna pomierzyc i ocenic czy sie nadaje czy nie. a co do korby, polecam składac silnik na oryginałach. za granicą mozna kupic oryginalne graty w cenie nizszej niz zamienniki.
Asteros2012
PostWysłany: Śro 20:28, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Jeśli w silniku usłyszysz jakieś dźwięki to od razu poł silnika wymienisz? jeśli tłok jest w dobrym stanie to po co wymieniać.

Gdy korba ma luzy to spadku mocy nie bd ani żadnych innych zmian tyle ze zamiast sie luźno obracać bd biła jak młotkiem uszkadzając wał itd
Poramańcz
PostWysłany: Śro 19:37, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Ja wymieniłbym korbę razem tłokiem.
Czepek
PostWysłany: Śro 19:17, 28 Wrz 2011    Temat postu:

hot rods jedne z lepszych jak nie najlepsze korby.
wossner, prox również.
MlodyRM
PostWysłany: Śro 17:06, 28 Wrz 2011    Temat postu:

a mozesz mi polecic z jakiej firmy szukac czesci - proxx czy inne?
no i ewentualnie jakis sprawdzony i tani sprzedawca Wink

EDIT:
po małym rozeznaniu widze, ze dostępne są tylko korby z hot rods.
Warte to coś?

I jeszcze jedno pytanie, wymienić profilaktycznie tłok, czy tylko jeśli będzie nosił "ślady zużycia" ?
KristofSX
PostWysłany: Śro 12:06, 28 Wrz 2011    Temat postu:

jazda z wybitą korba jest niewskazana - wał dostanie po dupie, łożyska na wale też,w skrajnym wypadku rozlatuje sie łożysko dolne na korbie i zniszczy ci cylinder.
ja przejeździlem ok 10mth z taką korbą i łozyska na wale były ok (wymieniłem i tak) ale wał był do wyważenia (spore bicie było).
no i u mnie tez nie było problemu z kopceniem,odpalaniem czy mocą.
koszt korby ok 500-700 + uszczelki , przy takim dłubaniu warto zerknąc na skrzynię i inne łożyska.
niestety nie jest to tania akcja :/
MlodyRM
PostWysłany: Śro 10:06, 28 Wrz 2011    Temat postu:

no to niezbyt mnie pocieszyles Sad

czyli teraz jezdzic az pojawia sie jakies inne objawy poza dzwiekiem?
mocy mu nie brakuje, nie kopci, ogolnie nic poza tym dzwiekiem
czy od razu robierac moto?
KristofSX
PostWysłany: Śro 9:41, 28 Wrz 2011    Temat postu:

spoko, bana nie będzie Smile
na 99% korba,
zobacz jak mój chodził dzień przed wymianą korby:
http://www.youtube.com/watch?v=BbJ5dOu_McQ&feature=channel_video_title
dzwięk podobny Razz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group