Autor Wiadomość
lionix
PostWysłany: Pon 13:56, 30 Maj 2016    Temat postu:

szo napisał:
raczej szykuj pln Very Happy to nie simson gdzie tylko paliwo się leje


no powiedzial bym ze simson byl bardziej problemowy Laughing Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Sob 15:20, 28 Maj 2016    Temat postu:

Mish3k napisał:
a może to być przez brak dekompresatora ?


nie, dekompresator tylko ułatwia rozruch, chyba że się rozsypał i coś zblokował
szo
PostWysłany: Sob 13:15, 28 Maj 2016    Temat postu:

raczej szykuj pln Very Happy to nie simson gdzie tylko paliwo się leje
Mish3k
PostWysłany: Sob 11:35, 28 Maj 2016    Temat postu:

a może to być przez brak dekompresatora ?
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:23, 27 Maj 2016    Temat postu:

zrzuć dekiel zaworów , może być kiepsko :/
szo
PostWysłany: Pią 19:18, 27 Maj 2016    Temat postu:

stawiam na urwany zawór
Mish3k
PostWysłany: Pią 16:01, 27 Maj 2016    Temat postu:

zawsze coś....

odpalało sie ciezko ale jak sie dobrze wał ustawił to mozna było kopnąć

ale dzis jechałem i nagle zgas jakby sie cos zablokowalo i kopnikiem nie da sie ruszyc.
dekompresator automatyczny łapał delikatnie teraz wogóle nic

co sie mogło stać ?
hacker33
PostWysłany: Pią 10:46, 27 Maj 2016    Temat postu:

jeżeli żaden dekompresator Ci nie działa to jak go odpalasz?

wkręcasz - ubogo
wykręcasz - bogato
Mish3k
PostWysłany: Pią 8:10, 27 Maj 2016    Temat postu:

rocznik 05 odpowietrzałem ale sprubuje jeszcze raz

mieszanke zbogacam jak dokrecam czy na odwrót ?

mozliwe że tak sie grzał a ja nie pamietam Smile

a dekompresator nie dziala mi ani automatyczny ani manualny Razz
hacker33
PostWysłany: Pią 7:52, 27 Maj 2016    Temat postu:

Płyn też zalewam aby do żeberek lameli jak wlejesz więcej to go wywali.
Silnik zawsze jest gorący i chłodnice również - zwłaszcza teraz latem.
Zdziwiłbym się gdybyś był w stanie złapać chłodnicę lub silnik po przejechaniu kilku kilometrów i powiedział, że jest letni.

Dekompresator automatyczny masz na wałku rozrządu w środku silnika a manulany wystaje z głowicy i idzie linką do pokrywy od pompy sprzęgła.
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:57, 26 Maj 2016    Temat postu:

mieszanka może być za uboga , i będzie szybk się grzał
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 21:34, 26 Maj 2016    Temat postu:

Jak spuściłeś płyn to układu nie odpowietrzyłeś pewno po zalaniu nowym płynem.
Po do 03r śrubka w głowicy nad świecą, od 03 jeszcze śruba na chłodnicy chyba prawej. Chyba koło 2010 odkręcić korek i węże ponaciskać.

Co do dekompresatora ogarnij manual
Mish3k
PostWysłany: Czw 21:03, 26 Maj 2016    Temat postu: exc 525 grzeje sie

witam !
W ktm ustawiane były zawory i gaźnik , wymieniałem płyn chłodniczy , olej silnikowy i wymienilem świece
I po przejechaniu doslownie paru kilometrów chłodnica jest tak gorąca że sie jej nie dotknie , silnik tez jest gorący i płyn chłodniczy wycieka przez ta rurke przy chłodnicy.
Wcześniej sie tak nie grzał
Prosze o rady

I jeszcze nie dziala mi w kacie dekompresator i czy ktos wie gdzie on sie znajduje jak go sie wymienia i gdzie kupic

z góry dziekuję

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group