Autor Wiadomość
Spidi
PostWysłany: Pią 16:19, 27 Maj 2016    Temat postu:

No i super. Gratulacje.
Luzować worów ani nic i niego nie zamierzam bo i się nie spinałam - zwyczajnie byłem zdziwiony(delikatnie mówiąc) jakie poruszenie wywołała fura z takim przelotem i ledwie jednym tłokiem zmienionym po drodze.

Pytałeś o przebieg więc mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że kupiłeś sprzęta z potężnym przelotem! Na dzień dobry powinieneś zrobić w nim przynajmniej mały remont i rewizję silnika. Może okaże się, że zmienisz tłok i bedzie baja bongo ale moze okazać się, że cylinder jest nim tylko z nazwy bo bardziej przypomina beczkę a wtedy czeka Cię bardzo kosztowny remont. Jak jest nie dowiesz się dopóki nie zajrzysz a na tą chwile to czysta loteria i nie wie tego nawet wróżbita Maciej z telewizji...
To samo dotyczy stanu głowicy, zaworów, rozrządu, wszelkich łożysk i zawiasu.
Oczywoście są motocykle z większym przelotem tylko, ze wszystko wymaga regularnego serwisu i wymian wielu elementów za wczasu a nie gdy klękną. Powodzenia...
endrjuolx
PostWysłany: Pią 15:06, 27 Maj 2016    Temat postu:

Zluzujcie wory koledzy Very Happy ja was zapytałem o poradę techniczna/serwisowa a nie macie większą zagwozdke z ceną niż o to o co pytałem Smile najwyżej ja przepłace. Kupiłem, jestem zadowolony z zakupu bo ma masę dodatków.

Dzięki za odpowiedzi które mi pomogły.
Pozdrawiam
Fat
PostWysłany: Pią 4:10, 27 Maj 2016    Temat postu:

Dokładnie. Kumpel kilka miesięcy temu pogonił 450 Factory z 11 roku za 17, w stanie naprawdę igła (150 godzin od nowości, nie zmęczona). Trochę kręcił nosem, że za tanio, ale mimo wszystko.

P.S. Ja prowadzę podobny zeszycik serwisowy dla każdego mojego moto, też wszystko notuję i zapisuję. Takie zboczenie Smile
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:05, 26 Maj 2016    Temat postu:

no 20k za stary model to sporo, nawet z takim serwisem,
ja swojego z oddaję za 15k, rocznik też 2011 ale rama nowsza, a serwisowo tip top, przebieg 485
Spidi
PostWysłany: Czw 20:19, 26 Maj 2016    Temat postu:

20k za gaźnik z przebiegiem 500+...
Sory ale cena jest z kosmosu. Nawet gdyby siedziało tam w ciul eztrasow za walizkę pieniędzy. Panowie 500godzin a poruszenie jak by miał 30godzin!? Pierwszy remont po grubo ponad 300 godzinach... Plissss....
Fourier
PostWysłany: Czw 19:05, 26 Maj 2016    Temat postu:

Ja mam w jednym SX przebieg około 400 godzin i to przy małym silniku...
Gość
PostWysłany: Czw 18:14, 26 Maj 2016    Temat postu:

Ja brałbym w ciemno. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś się tak szpuszczał nad prowadzeniem serwisówki Very Happy a dla gościa krata browara, że tak jak mówisz nie leci w chu**** i pisze przebieg faktyczny, a nie wyczarowany szajs bo tego większość kupujących jest nauczona - sami na siłę chcą aby ich kantować. Powodzenia w zakupie!

morix

P,S, jak byś się nie dogadał to zarzuć jakimś linkiem do ogłoszenia bo nigdzie nie widzę Very Happy
Gość
PostWysłany: Czw 11:15, 26 Maj 2016    Temat postu:

Dobra rekomendacja przebiegow miedzyserwisowych dla nowych exc.
Nieźle. Czyli nadal jak stary poczciwy rfs.
endrjuolx
PostWysłany: Czw 10:26, 26 Maj 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi chłopaki. Jak się dogadam z ceną to zabieram, on chce 20k ja walne 18k, jak sie uda to zabiore i raczej go zabiore, bo wolę być pewny co mam wymienić i co dokładnie było zrobione niż nie spać po nocy i wziąć "pewniaka po remoncie" a i tak zastanawiać się nad zakupem tłoka,korby itd bo nie wiadomo czy na serio zrobione Very Happy

Druga sprawa sam zmieniał tylko oleje i filtry. Reszta robiona w ASO. Rozmawiałem nawet z typem w ASO (bo podał numer, który zgadza się na stronie KTMa) który zna te moto bardzo dobrze i potwierdził że przy 520mth był u nich na oględzinach i wygląda technicznie jak nowy a tłok i korbę przewidują przy 700mth.

Trzecia i ostatnia rzecz to to, że typ podchodzi szczerze do przebiegu i serwisów bo pewnie równie dobrze zrobiłby korektę za 150zł. z alledrogo na 6000km/200mth albo nawet mniej i nie byłoby pytań Laughing
Spidi
PostWysłany: Czw 7:31, 26 Maj 2016    Temat postu:

Ja nie widzę szczególnego powodu do jarania się przeglądami w ASO.
Znacznie lepszym argumentem jest to, że mówisz iż znasz kolegę, wiesz jak jeździł co z nim robił i uczciwie powie Ci robił a co zrobienia wymaga...

Druga sprawa - czy serwis robił tylko w ASO wg. załączonej listy czy robił również sam?
Pierwszy wpis z wymianą oleju dopiero po 52h? Pierwsza kontrolka i regulacja zaworów przy 150h?
Pierwszy remont(korba+tłok) dopiero przy 346h!!!???
O ile korbę przy takim przebiegu i sposobie eksploatacji rozumiem to zwlekania z tłokiem nie - co ciekawe jest drobiazgowo wpisany każdy detal łącznie z ilością ogniw łańcucha ale selekcji tłoka nie ma - czemu? Teraz nakręcone kolejne 200h i dalej nic w tym temacie? Przecież to wyczyn a nie LC4. To że ktoś zamula nie znaczy, że się nie zużywa.

Ja bym podszedł do tego na chłodno. Naprawdę solidnie mu się przyjrzał, przekalkulowal sprawę(nie wiem na ile jest wyceniony ale dołóż do tego rewizję góry i licz się z remontem na dzieńdobry jeśli chcesz tym spokój ie polatać). Ponad 500godzin to bardzo dużo. Silnik to nie tylko zestaw korba/tłok/cylinder. Zużywa się wszystko - łożyska, tryby, uszczelniacze, zawory, rozrząd...
cinQ
PostWysłany: Czw 6:03, 26 Maj 2016    Temat postu:

Jak nie będziesz zainteresowany to podeślij jakis kontakt do gościa na priv;)
KristofSX
PostWysłany: Śro 23:43, 25 Maj 2016    Temat postu:

normalnie prawie jak u mnie w zeszycie Razz
wygląa elegancko, brac w ciemno można.
TheGreat
PostWysłany: Śro 23:16, 25 Maj 2016    Temat postu:

Ja tam bym brał od razu, rzadko się zdarza żeby ktoś miał tak udokumentowaną historie serwisową.
endrjuolx
PostWysłany: Śro 20:53, 25 Maj 2016    Temat postu: .temat do usunieca

jak w tytule

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group