Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:07, 13 Maj 2016 Temat postu: |
|
to teraz widac gwiazdke w srodku, jak ją wkręcisz to powinna sie dołem wykręcic |
|
 |
zbyster |
Wysłany: Pią 8:53, 13 Maj 2016 Temat postu: |
|
no samo pokrętło plastikowe wyciągałem,ale nie było żadnej sprężynki. I nie wiem co dalej, zdjąłem też pierścień stalowy u dołu nakrętki ale na nic się to nie zdało bo nadal nie dało się rozbebeszyć |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:48, 13 Maj 2016 Temat postu: |
|
no to w takim razie, moze i pokrętło samo, rozbiera sie je przez wyciągniecie do góry pokrętła plastikowego ( uwaga bo tam jest spręzynka i 2 kuleczki małe i na pewno to strzeli )
a zacinający sie zaworek to 33 w gnieździe 45.
nie wiem jakim cudem sam się zwiększył ale skoro jest za duzy ( z jakiegostam powodu) to go wymien, majątku nie kosztuje a nie spadnie podczas jazdy. on ma za zadanie chronic lagi przed wytarciem od osłon lag |
|
 |
zbyster |
Wysłany: Czw 20:39, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
no tak, ale ja tą nakrętkę wykręciłem i nie da się nadal przekręcić regulacji.Czyli wg. mnie problem tkwi w nakrętce-jak ją rozkręcić?
Zaworek? Czyli którą pozycję masz na myśli?
Ps.Dlaczego pierścień się zwiększył sam? I jakie on ma zadanie? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:09, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
zazwyczaj problemy z plastikowym pokrętłem nie leżą przy samym pokrętle tylko po drugiej stronie popychacza czyli w samym srodku zawieszenia. zapieka sie zaworek
jak pierscien za duzy to go wymien |
|
 |
zbyster |
|
 |