Autor Wiadomość
Leszek Tg
PostWysłany: Pon 0:13, 09 Maj 2016    Temat postu:

To moze byc tez korbowod mialem kiedys taka sytuacje w Crf 250.
henio12323
PostWysłany: Nie 20:16, 08 Maj 2016    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim

jak rozbierzesz pokrywke i odpalisz to mozesz od razu sufit malować Very Happy

rozbieraj diagnozuj. jak sprawdzic pompe ? tak samo jak zaleca ksiązka serwisowa

do pobrania tutaj;
kristofsx.com
white007pl
PostWysłany: Nie 20:06, 08 Maj 2016    Temat postu:

Czyli moje podejrzenia na zatarcie silnika się bardziej potwierdziło. Dzięki chłopaki za szybką odpowiedz. Ja lecę rozbierać silnik :/
white007pl
PostWysłany: Nie 19:58, 08 Maj 2016    Temat postu:

Zrobiłem nim jakieś 15mth, no i się teraz popsuł.
hacker33
PostWysłany: Nie 19:55, 08 Maj 2016    Temat postu:

czyli kupiłeś motocykl i jest zepsuty
o stanie silnika nic nie wiesz
w takim przypadku czeka cię raczej rozebranie go na czynniki pierwsze
white007pl
PostWysłany: Nie 19:52, 08 Maj 2016    Temat postu:

jak można sprawdzić pompe oleju? na razie silnik jeszcze nie jest rozebrany. ściągnąć kapę od zaworków i kręcić rozrusznikiem lub odpalic go na chwile?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:48, 08 Maj 2016    Temat postu:

to cuda jakies, tak czy siak silnik do rozbiórki, bo chociazby sie zrobiło to 1 raz, to trzeba zajrzeć.

na nicasilu nie powinno sie nic dziać, gorzej jak tuleja i ciasne spasowanie.

ja bym rozebrał silnik, posprawdzał pompy oleju, posprawdzał korbe tłok.
white007pl
PostWysłany: Nie 19:46, 08 Maj 2016    Temat postu:

jest to 4t. pewnie jest tam nikasil.
hacker33
PostWysłany: Nie 19:43, 08 Maj 2016    Temat postu:

A silnik po remoncie?
Nikasil czy tuleja?
2T czy 4T
Jak się rozgrzeje i staje to znaczy, że albo jest zatarty, jak po remoncie to może za ciasne pasowanie tłoka.
Olej w silniku?
Płyn w chłodnicy?
white007pl
PostWysłany: Nie 19:34, 08 Maj 2016    Temat postu: Kiedy silnik się rozgrzeje, tłok staje w miejsciu...

Mam problem z moim ktmkiem exc 250. Podczas endurowanka coś trzasło w silniku i stracił moc od razu stracił moc, a potem zgasł. Dociągnąłem go jakoś do domu. sprawdziłem zaworki ładnie się otwierają wszystko chodzi ładnie, odpalanie go na zimnym silniku na strzała, ale kiedy się troszeczkę rozgrzeje on od razu gaśnie i tłok staje w miejscu, nawet nóżka próbowałem kopnąć w ogóle się nie rusza, kiedy odczekam, aż znowu będzie zimy to bez problemu odpala.

Co może być przyczyna? zatarcie tłoka, cylindra? puchniecie tłoka? Confused

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group