Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 11:18, 09 Cze 2015    Temat postu:

hehe za mała z tyłu. raz że bedziesz musiał mocno pompować sprzegłem, dwa że bedziesz musiał dobrze dobierac biegi - ktm z 4ki ruszy ale korba i tłok mocno w tyłek dostają jak masz niskie obroty a wysoki bieg. a z takimi przełożeniami to bedzie mocno odczuwalne.

dla mnie jeydne sensowne z przodu to 14 zębów -13stka sie szybciej zuzywa. do 14stki sobie dobierasz co ci pasuje, ja mam 50 i agresywny wg mnie nie jest ( jeździłem pare razy na SXie tam to dopiero jest moto agresywne) ale na 48 mi sie chyba przyjemniej ganiało. 52 z kolei ciezko było koło przednie mieć na ziemi
loq
PostWysłany: Wto 9:47, 09 Cze 2015    Temat postu:

Testował ktoś może w EXC 520/525 przełożenia 13 - przód 40 - tył ?
Pytam bo mam kompletny nowy zestaw napędowy (oryginał ktm) 15/40 który leży i się marnuje i zastanawiam się czy nie kupić 13 na przód i nie założyć w takiej konfiguracji bo na większy tył może nie starczyć łańcucha?
Jak sądzicie, będzie się dało jeździć na takim zestawieniu w terenie?
Dodam jeszcze, że do tej pory jeździłem na 13/50, ale było troszeczkę zbyt agresywnie.
Gość
PostWysłany: Śro 11:11, 31 Sie 2011    Temat postu:

ja ogolnie mam nowy napęd dlatego kupie przod zębate 14 a poznej z czasem wymienie juz komplet łancuch tył na 48 i przod 14
mentor
PostWysłany: Śro 10:49, 31 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 - taka mała dygresja. Napęd wymienia się kompletny. No ale ok jak wolisz kombinować to już Twoja osobista sprawa.
lukaszd7
PostWysłany: Śro 7:32, 31 Sie 2011    Temat postu:

Dzięki za pomoc. Mam teraz przełożenia 15/45 wiec to twoja propozycja jezeli chodzi o enduro... wiec założe sobie do tego łancuch 14 z przodu bez zmian łancucha.. polatam troche i z czasem jak juz łancuch bbedzie do wymiany to zmienie łancuch i tył zebatke na 48 i juz to bedzie najlepsze rozwiązanie żeby nie robic sobie wiekszych kosztów...
mentor
PostWysłany: Wto 16:35, 30 Sie 2011    Temat postu:

Wersja Austryjacka
400-15:45 / 520-15:50
Wersja USA
400-14:50 / 520-14:48

To są ustawienia dla mojego exc 520 rocznik 2000.

Dla twojego będą takie:

525-15:40t
525-14:48t

Masz jeszcze rubryczkę: Available final sprockets (co oznacza dostępne zębatki do ustawienia motocykla pod siebie). Wolisz większy V-Max albo żeby był mocniejszy.

Moje pytanie jest takie? W jakim terenie jeździsz? Bo jak coś w stylu tor to zamuntuj jak SX (bo to full coross i przełożenia ma bardziej pod tor 14:48, a jeśli latasz bardziej enduro to załuż 15:45 będziesz miał efkt taki ze szybciej pojedziesz na prostej). Zasada przełożeń zębatek jest podobna jak w rowerze górskim na którym pewnie jeździłeś).
Gość
PostWysłany: Wto 15:47, 30 Sie 2011    Temat postu:

tam jest ze 525 EXC racing 15:40t to jak to jest możliwe .. to bez sens
batsopot
PostWysłany: Wto 15:36, 30 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 właśnie chyba masz orginals
mentor
PostWysłany: Wto 15:04, 30 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 - przecież przełożenia jakie są seryjnie są w technikalu twojego motocykla. Ściągnij serwisówkę do swojego motocykla.

http://chomikuj.pl/Motorkarze/Serwis*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525SX.MXC.EXC.racing,208218980.pdf


http://chomikuj.pl/Motorkarze/Serwis*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525_SX-MXC-EXC_2003_Repair_Manual,208211971.pdf
Poramańcz
PostWysłany: Wto 14:41, 30 Sie 2011    Temat postu:

Miałem 13/50 i było bardzo agresywnie. Teraz założyłem 14/50, w sobotę pierwsze testy.
lukaszd7
PostWysłany: Wto 14:19, 30 Sie 2011    Temat postu:

Żeby można było gdzies sprawdzic jak było seryjnie to bym założył fabryke i sie nie przejmował bo na tym 15/45 to nie da sie jezdzic
mentor
PostWysłany: Wto 11:49, 30 Sie 2011    Temat postu:

Ja mam 14x48 z tym że EXC 520.
Gość
PostWysłany: Wto 11:43, 30 Sie 2011    Temat postu:

takie proponujecie czy takie jest fabryczne???
KristofSX
PostWysłany: Wto 9:54, 30 Sie 2011    Temat postu:

yeah 14x50 będzie najlepsze, testowane i sprawdzone Razz
mcx
PostWysłany: Wto 9:30, 30 Sie 2011    Temat postu:

14x50 Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group