Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 12:07, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Moto już działa okazało się że trzeba było przesunąć o 180 rozrząd dzięki za porady.
szaman108
PostWysłany: Nie 21:45, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Jeśli biega o ruch tłoka to na obrót rozrządu(wałków o 360 stopni) przypadają dwa obroty bo liczymy tylko górne położenie tłoka czyli GMP.Jeśli policzysz dolne i górne położenie to wychodzi 4 ale dolne położenie nie jest nam do niczego potrzebne Wink
Gość
PostWysłany: Nie 21:27, 10 Kwi 2016    Temat postu:

No właśnie być może założyłem w tej sytuacji co mówisz, bo w sumie na jeden "obrót" krzywek o 360 przypadają 4 ruchy tłoka. Jutro zobaczę jak to jest i najwyżej "zaklinuję" korbę tą śrubą o 180 stopni dalej.
szaman108
PostWysłany: Nie 20:51, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Pamiętaj o tym,że to czterotakt i cykl spalania masz co drugi obrót wału.Żebyś nie sprawdzał ustawienia na tak zwanej ,,mijance"Dwa wałki rozrządu czyli DOHC,krzywki muszą być zwrócone ku górze,na odwrót jak w RFS.
Gość
PostWysłany: Nie 18:51, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Ustawiłem tak żeby śruba blokująca pasowała w dziurę( tam było parę dziur ale takich podłużnych jednak wybrałem takie wcięcie jakby i to mi najbardziej pasowało bo tłok był wtedy prawie na samej górze). Jak zakręciłem śrubę to okazało się że wtedy rozrząd jest zły bo znaki się nie pokrywają. Więc przestawiłem znaki jednak motor dalej nie pali...
ciernik
PostWysłany: Nie 17:39, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Sprawdź sobie jeszcze tak:
http://fotowrzut.pl/7Q2DAQVZS9

... i sprawdź czy paliwo odkręcone Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 17:21, 10 Kwi 2016    Temat postu:

ustaw wał żeby było widac to wcięcie w wale - i wkręc srube blokujacą. i wtedy sprawdź znaki na wałkach dopiero. jak sie bedzie zgadzało, to nie jest to kwestia ustawienia rozrządu
Pawel96
PostWysłany: Nie 17:19, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Rozumiem. Tylko co teraz zrobić, ściągnąć łańcuszek jak zawory są na znakach poustawiane, potem zablokować tą śrubę tak żeby w otwór weszła założyć łańcuszek i śrubę odkręci dobrze myślę? A i czy ten tłok to ma być w najwyższym możliwym położeniu czy nie podczas montażu oczywiście.
henio12323
PostWysłany: Nie 17:16, 10 Kwi 2016    Temat postu:

zobacz jak wygląda sruba- moze juz scieło koncówke, 2 sprawa, srube sie blokuje jak widac w otworze ten rowek, a nie w dowolnym miejscu.
Pawel96
PostWysłany: Nie 16:55, 10 Kwi 2016    Temat postu: Problemy po remoncie

Wymieniałem tłoka w moim ktm exc-f 250 model 2008. Wszytko w miarę szło gdy po przykręceniu już głowicy(jeszcze nie dałem wałków), omyłkowo nacisnąłem rozrusznik i tłok się przesunął nie wiem jakim cudem ( bo śruba blokująca wał została dokręcona tzn. zdjąłem podkładkę i zakręciłem). No to znowu ściągałem głowicę i przesunąłem tłoka do najwyższego punktu po czym wszystko poskręcałem. Wałki są ustawione w dobrym położeniu (patrząc po znakach). Niestety motor nie może zapalić w ogóle nie reaguję ale iskra, kompresja jest. Możliwe że np. tłok w moim przypadku jest w niewłaściwym położeniu ( może ma być parę milimetrów niżej w tym położeniu gdy jest ta śruba blokująca dokręcona?). Proszę o wszelkie sugestie i podpowiedzi.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group