Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Śro 21:41, 05 Paź 2011    Temat postu:

tak podgiac blaszke zamykajaca doplyw paliwa.
Maciek222
PostWysłany: Śro 16:37, 05 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki, komora pływakowa jest napełniona lekko ponad połowę po wyciągnięciu pływaka, więc z pływakiem poziom jest z pewnością większy!
Co w wiązu z tym?
Jaki poziom powinien być, jeśli oczywiście można go zmienić?
Teraz pewnie prawie pełny , gdy cały mechanizm pływakowy jest zamocowany, czy ma być mniej paliwa?
Jak to zrobić, czy podginać mocowaną do pływaka blaszkę na której zawieszony jest zaworek odcinający dopływ do komory?
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 15:32, 05 Paź 2011    Temat postu:

sprawdź poziom paliwa w gaźniku
Maciek222
PostWysłany: Śro 15:08, 05 Paź 2011    Temat postu:

Witam, może ktoś pomoże w ustaleniu przyczyny dławienia i gaśnięcia silnika w czasie jazdy w terenie. W czasie jazdy po szosie do momentu ostrego hamowanie, kiedy motocykl zaczyna nurkować silnik ponownie się dławi i ma chęć gasnąć.
Czy mieliście już z czymś takim do czynienia?
Sprawa dotyczy silnika 640.
Pozdrawiam
Maciek
Rysiek24
PostWysłany: Wto 22:31, 30 Sie 2011    Temat postu:

no bo taki bedzie , to gaznik podcisnieniowy wiec kastruje moto.
Gość
PostWysłany: Wto 20:42, 30 Sie 2011    Temat postu:

Witam dzięki za odpowiedz i mam jeszcze jedno pytanko czy jest duża różnica w jeżdzie na gażniku delorto a mikuni bst40, bo mam takie wrażenie jak by na mikuni kat był ociężały pozdrawiam Andrzej.5NI6SM
wójo
PostWysłany: Pon 22:04, 29 Sie 2011    Temat postu:

w serwisówce jest schemat, ale przepustnica steruje podcisnienie w dolocie a dodatkowe przewody to odmy i przelewy
kostek
PostWysłany: Nie 23:01, 28 Sie 2011    Temat postu: Problem z gażnikiem .

Witam mam prośbę potrzebuje jakiegoś szkicu schematu lub zdjecia takiego gażnika Mikuni BST 40 zamontowanego na swoim kacie a konkretnie przewodów podciśnieniowych, które sterują przepustnicą z góry dziękuje Andrzej.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group