Autor Wiadomość
major000
PostWysłany: Pią 14:42, 24 Mar 2017    Temat postu:

Gadboy napisał:
A no to byloby super ,jak tak kola zostawie ze swego i gites bo szkoda sprzedawac jesli nie duzo roboty jak tylko wymiana lub przetoczenie tuleji. Dzieki.
Tulejki tylko się wymienia i koła pasują.
Gadboy
PostWysłany: Pią 13:05, 24 Mar 2017    Temat postu:

A no to byloby super ,jak tak kola zostawie ze swego i gites bo szkoda sprzedawac jesli nie duzo roboty jak tylko wymiana lub przetoczenie tuleji. Dzieki.
lukass87
PostWysłany: Pią 12:49, 24 Mar 2017    Temat postu:

Według mnie wystarczy wymienić dystanse w kole i będzie pasować ośka, no i oczywiście adapter do hamulca dla koła 17" (ale tutaj się nie wypowiadam). Koło 21" pasuje po zmianie dystansów.
Gadboy
PostWysłany: Pią 12:29, 24 Mar 2017    Temat postu:

Panowie ,przymierzam sie do kupna wlasnie tej 250 exc nowej bo jednak przy moim 4t jest duzo lzejsza , od polowy kwietnia ma byc cena dostepna i tu moje pytanie czy kola sm z 2011 exc beda moze podchodzic do tej nowej? Czy jakies pomysly w przerobieniu tuleji wiem ze ostatni model mial inne oski ale nie wiem co z nowszym .
Noze wy macie jakies info czy sie zmieni jakos mocowanie czy zostanoebjak ostatnio? Dzieki wam z gory
amek721
PostWysłany: Sob 20:52, 11 Mar 2017    Temat postu:

No i stało się
http://thedirtbikerider.com/ktm-enduro-exc-efi-2018-2-stroke/
KristofSX
PostWysłany: Czw 23:51, 02 Mar 2017    Temat postu:

polecam poczytać
http://enduro21.com/index.php/40-general/1053-will-euro-4-5-regulation-be-the-death-of-two-strokes
Przym
PostWysłany: Czw 23:30, 02 Mar 2017    Temat postu:

rams napisał:
Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW.

Oraz SX.
rams
PostWysłany: Czw 23:00, 02 Mar 2017    Temat postu:

Przecież spokojnie mogą sprzedawać bez homologacji modele XCW.
DumDum
PostWysłany: Czw 22:36, 02 Mar 2017    Temat postu: Re: dwusuw

Historia zna wiele prób zaadoptowania wtrysku do 2T, niestety nie słyszałem jeszcze o udanej i niezawodnej. Może i gaźnik bywa problematyczny, może i źle reaguje na zmiany warunków, ale jednak jedzie, prycha, strzela, kaszle, ale jedzie. Z wtryskiem w 2T jest gorzej, w 4T to zbawienie, w 2T może być największą udręką.
Wspomniany wcześniej wtrysk montowany w skuterach Aprili był niewypałem, dziś większość z tych skuterów ma już zamontowany gaźnik. W zasadzie to nie tylko Aprilia z tym eksperymentowała. Żadnej firmie nie wyszło.
Kiedyś nawet Bimota pakowała kupę siana we wtrysk do VDue. Skończyło się splajtowaniem firmy. Większość VDue jeździ/stoi na gaźnikach.

Jestem ciekaw jak skończy się historia 2T w przypadku KTM'a. Jest większa szansa na utrzymanie się firmy niż w przypadku Bimoty. Ale jest też duże prawdopodobieństwo, że przez kłopoty z zasilaniem, 2T znikną z oferty.
te300
PostWysłany: Śro 20:57, 01 Mar 2017    Temat postu:

czas pokaże, tu nie tylko chodzi o Euro4;
picolo
PostWysłany: Śro 17:01, 01 Mar 2017    Temat postu:

Niekoniecznie... Beta 250/300 2t 2017r jako jedyny endurak chyba spełnia normy euro 4 na gaźniku. Jest to oczywiście na pseudo dyfuzorze i wtrysku oleju, który z powodu masy nie jest wkładany do najbardziej wypasionych wersji, ale skoro jest homologacja to i z rejestracja żadnego problemu nie będzie.
henio12323
PostWysłany: Śro 12:29, 01 Mar 2017    Temat postu:

Podobno nawet z wtryskiem bedzie ciezko z normami w 2t :d
KristofSX
PostWysłany: Śro 10:36, 01 Mar 2017    Temat postu:

te300 napisał:
będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa


myślę że właśnie po to cała ta akcja żeby można było homologwać
te300
PostWysłany: Śro 9:50, 01 Mar 2017    Temat postu:

będą ale czy będzie je można rejestrować to już inna sprawa
HaardRock
PostWysłany: Śro 9:42, 01 Mar 2017    Temat postu:

http://enduro21.com/index.php/40-general/1636-ktm-to-trial-2-stroke-fuel-injection-at-roof-of-africa

Lars Enockl jechał megawatta na wtryskowym dwusuwie Wink

Jeszcze znalazłem fotki z Roof of Africa
https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1209766-ktm-300-fuel-injected-spotted-at-the-roof-of-africa/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group