Autor Wiadomość
GaLaZ
PostWysłany: Wto 12:43, 10 Paź 2017    Temat postu:

Qh napisał:
Ja zarówno ściga jak i enduraki mocuje 4 pasami ale przód za ośkę a tył za wahacz przy ośce.
Szybko sie spina, i nie meczy zawieszenia bo ono sobie pracuje jak zwykle.
Przyczepa moze sobie skakać ile chce a ścig na busie to stoi na srodku busa tylko na tych pasach bez żadnego podparcia i wszystkie serpentyny w górach wytrzymuje. Stoi centralnie na srodku bo z przodu stoją oparte o ścianę dwa inne.


zrobiłbyś jakąś fotkę jak Ty to robisz ? zawsze to jakaś nowa wiedza/doświadczenie
janexc200
PostWysłany: Wto 7:22, 10 Paź 2017    Temat postu:

Rozpórka nad kolo właśnie po to jest żeby nie ściskac zawiasu tylko ją właśnie.
Moim zdaniem zawias bardziej dostaje jak pracuje na dolach, zwłaszcza jak się wraca z brudnym moto kilkaset km, panewki i uszczelniacze cały czas pracują.
Qh
PostWysłany: Pon 21:41, 09 Paź 2017    Temat postu:

Ja zarówno ściga jak i enduraki mocuje 4 pasami ale przód za ośkę a tył za wahacz przy ośce.
Szybko sie spina, i nie meczy zawieszenia bo ono sobie pracuje jak zwykle.
Przyczepa moze sobie skakać ile chce a ścig na busie to stoi na srodku busa tylko na tych pasach bez żadnego podparcia i wszystkie serpentyny w górach wytrzymuje. Stoi centralnie na srodku bo z przodu stoją oparte o ścianę dwa inne.
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:57, 09 Paź 2017    Temat postu:

StianEXC napisał:
Kristof mógłbyś ogarnąć zdjęcie tego patentu z rurką? to bym pomyślał do swojego busa takie coś zrobić Very Happy Dzięki

będę u ziomka to pstrykne fotę
te300
PostWysłany: Pon 15:52, 09 Paź 2017    Temat postu:

ja preferuję pasy "na około" zapięte luźno - motocykl buja się a zawias w d... nie dostaje Wink
https://photos.app.goo.gl/GbnTWfZofZgvBGWs1 na zdjęciu akurat moto od kolegi z forum które wiozłem ponad 300 km;-)
janexc200
PostWysłany: Pon 9:52, 09 Paź 2017    Temat postu:

Moim zdaniem bezsens. Na przyczepce zwykłej wkłada się dwa moto przednimi kołami w kąty i po dwa pasy przez półki do burt, coś do podparcia między kolo a błotnik, szybko tanio i bezpiecznie. W busie jeszcze prościej bo jak się dobrze przemyśli punkty zaczepienia to jeden cienki pas i moto stoi nieruchomo.
żółf
PostWysłany: Pon 8:02, 09 Paź 2017    Temat postu:

GaLaZ napisał:
kupilem to mocowanie, jeszcze teoretycznie znizka byla i zaplacilem 299zl Very Happy teraz tylko jak to przymocowac do podlogi T4ki Wink ? cos podkladac itp ?


Musisz od spodu wspawać wzmocnienie, bo podłoga w większości miejsc jest dość cienka. Kawałek blaszki powiedzmy 10x10 cm z otworem i nakrętka spokojnie wystarczą
FuzEE
PostWysłany: Pon 5:16, 09 Paź 2017    Temat postu:

rams napisał:
Co to za auto?

Ford Ranger XLT

Po roku transportowania na nich moto [przynajmniej 2x w tygodniu] z podnóżkami wszystko w porządku...
henio12323
PostWysłany: Pią 17:32, 06 Paź 2017    Temat postu:

dodam tylko ze takie mocowanie ma jedna sporą wade - ostro sie tłuczą podnóżki, jeszcze jak planujesz model 2017 to pare transpoirtów i zębów nie bedzie w ogóle Very Happy

dwa że sie ostro wszystko wypracowuje, podnóżki sie wyrabiaja, piny, i otwory w ramie.
GaLaZ
PostWysłany: Pią 12:42, 06 Paź 2017    Temat postu:

kupilem to mocowanie, jeszcze teoretycznie znizka byla i zaplacilem 299zl Very Happy teraz tylko jak to przymocowac do podlogi T4ki Wink ? cos podkladac itp ?
rams
PostWysłany: Pią 10:46, 06 Paź 2017    Temat postu:

Co to za auto?
FuzEE napisał:
Mam od roku i polecam Very Happy

GaLaZ
PostWysłany: Pią 10:15, 06 Paź 2017    Temat postu:

O kurde, fajnie to sobie ułożyłeś, dobry widok Very Happy dzięki za info
FuzEE
PostWysłany: Pią 5:31, 06 Paź 2017    Temat postu:

Mam od roku i polecam Very Happy

GaLaZ
PostWysłany: Czw 22:53, 05 Paź 2017    Temat postu:

a z tego przykrecanego do podlogi korzysta ktos moze ? bo z ta kierownica to juz dla mnie w ogole abstrakcja Wink)
StianEXC
PostWysłany: Czw 22:47, 05 Paź 2017    Temat postu:

Kristof mógłbyś ogarnąć zdjęcie tego patentu z rurką? to bym pomyślał do swojego busa takie coś zrobić Very Happy Dzięki

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group