Autor Wiadomość
zgp
PostWysłany: Śro 23:11, 20 Maj 2009    Temat postu:

ORYGINALNE filtry polecam.
Gość
PostWysłany: Czw 21:29, 02 Lis 2006    Temat postu:

masz racje maro ja latam endurakami juz ladne pare lat jak kupilem swoje lc4 sc 620 z 2002 chodzil super zero stukow i trzaskow 1 tys. kilometrow i silnik pec :roll: lozysko na wale korbowym regeneracja uszczelki oleje robocizna dojazdy do mechanika 2tys zl lekko sie wkurzylem
Gość
PostWysłany: Śro 13:31, 01 Lis 2006    Temat postu:

Nie ma reguly na tlok czy korbe , czasem mozesz jezdzic 5 lat a czasami rok , to sie nazywa zlosliwosc rzeczy martwych. Na poczatku jakby mialo ci sie cos dziac to bedziesz slyszal jakies stuki , puki z silnika. Ogolnie jak nic ci nie ma , lepiej nie wkladac tam rak niepotrzebnie. Koszt eksploatacji podobny do lc4 - tlok 600-700zl zalezy jaki i gdzie, korba tez w tych granicach. Jak bedziesz dbal o 520 to tez bedzie zywotny.
grzegorz
PostWysłany: Śro 12:12, 18 Paź 2006    Temat postu: KOSZT EKSPLOATACJI EXC

Cześć!
Możecie napiać mniej więcej jaki jest koszt eksploatacji exc 450 lub 520?
Jak czesto trzeba(powinno sie)wymieniac tlok,korbe,zawory?
Co ile kilometrow robicie inspekcje silnika?
Jezdze obecnie lc4 i wiem ze jest tani w utrzymaniu,niezawodny,zywotny ale troche ciezki!

Shocked
Pozdrawiam!! Laughing

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group