Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 22:30, 16 Mar 2016    Temat postu:

W takim razie, przepraszam za wprowadzanie w błąd...
waldemar
PostWysłany: Śro 22:23, 16 Mar 2016    Temat postu:

Witam .Mam manuala do tego silnika i te podkładki również tam się znajduja .To stare moto ,zabytek z 1997 r ,stara budowa silnika nic tutaj sie nie wkreca bo nie ma sie w co wkrecic.Na koncu sprezynki jest tyko plastik z wycieciem ktory pasuje w czpien w silniku .Jak wstawic zdjecie ?
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 22:08, 16 Mar 2016    Temat postu:

Jakie podkładki ?? Tam nie powinno być podkładek, napięcie sprężyny regulujesz śrubą. Im bardziej wkrecona śruba od regulacji tym później zawór się otwiera, standardowo zawór otwiera się przy 5500rpm. Jeden obrót śruby napięcia zwiększa otwarcie zaworu o 150rpm. Czyli jak wkrecisz 3 obroty to zawór otworzy ci się przy 5950rpm. Im wyżej tym większe kopnięcie ponieważ masz wyższe obroty. I wtedy masz diabła. Wkręć na maksa to ci urwie łapy Very Happy
waldemar
PostWysłany: Śro 21:40, 16 Mar 2016    Temat postu: ktm exc 360

Witam .Mam pytanie odnośnie sprezynki mocy w ktm exc 360 .Między pokrywką a spręzynką mocy znajdują się dwie podkładki jedna ma 0,1 mm druga 0,5 mm .Na chłopski rozum to znajdują sie po to żeby zawor wydechowy otwierał się później.Motocykl bez problemu idzie na koło z 3 biegu bez sprzegła przy przełoženiach 15/50 zębów;w i osiąga max 130km/h .W dokumentach ma wbite 19KW mocy ale na pewno został kiedyś odblokowany do seryjnych 54KM. Moje pytanie czy wyciagajac te podkładki silnik bedzie jeszcze bardziej ostry ? Widziałem ze do nowszych modeli sprezynki mozna kupic sa w 3 kolorach ,kazda róźni się twardością co wpływa na szybkość otwarcia zaworu wydechowego przy okreslonych obrotach silnika.Pzdr

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group