Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Czw 8:39, 31 Mar 2016    Temat postu:

no nie wiem, u mnie jak się robi ubogo np. wejściu w porę chłodną, kręcenie składem niewiele pomaga
z kolei kumpel w zimie miał za ubogo teraz pojawiły się temperatury 14C i jest ok; ja jednak wolę zmienić ustawienia niż czekać na zmianę pogody Wink
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 8:02, 31 Mar 2016    Temat postu:

No wcześniej cały czas tak było a jezdzilem w każdą pogodę. Teraz po zmianie jest normalnie, chyba że się ziemia wypiętrza i idziemy do góry...
te300
PostWysłany: Czw 7:26, 31 Mar 2016    Temat postu:

śrubą od składu tylko dostrajasz gaźnik, raczej zmiana aury mu pomogła Wink
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 21:58, 30 Mar 2016    Temat postu:

To tak. Przestawiłem śrubkę od składu na jeden i pół obrotu i jest git Smile Nie ma dziwnych obrotów, wszystko gra Smile
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 17:06, 19 Mar 2016    Temat postu:

Nowy nicasil, ale wcześniej przed remontem tak samo było. Przyjade do domu to zrobię to Wink dzięki za cenne rady Smile
amek721
PostWysłany: Pią 22:50, 18 Mar 2016    Temat postu:

Z tego co wiem to ma nowy nicasil
Na tulei tez nie byłoby to normalne
bully
PostWysłany: Pią 22:13, 18 Mar 2016    Temat postu:

a masz żeliwo czy nicasil? Wink
rejdzik
PostWysłany: Czw 12:41, 17 Mar 2016    Temat postu:

To jest spalanie przewlekłe, za ubogo.
PiterBaja
PostWysłany: Czw 10:29, 17 Mar 2016    Temat postu:

Jak sie objawia spalanie stukowe?...Moze własnie tak?...
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 22:02, 16 Mar 2016    Temat postu:

No i to może być to bo śruba od składu na 3,5 obrotu jest wykrecona. Okeja, będę działa w przyszłym tygodniu Smile
te300
PostWysłany: Śro 21:47, 16 Mar 2016    Temat postu:

za ubogo, podobnie 2t chodzi jak się kończy paliwo, pamiętaj, że przy niższych temperaturach ustawienia są bogatsze
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 20:20, 16 Mar 2016    Temat postu:

No okeja, spróbuje. Wiem że raz tak kiedyś ustawiłem i było wszystko w porządku (bo dodam że przed remontem też były takie objawy) ale później zacząłem zaś coś przestawiać i zaś rozregulowałem. Bo co do jazdy jest wszystko ok, nie dławi się gdy dodam mu gwałtownie gazu, reaguje od razu na manetke, jedynie te niskie obroty. Poziom paliwa też chyba ma znaczenie w tym przypadku ?
major000
PostWysłany: Śro 19:53, 16 Mar 2016    Temat postu:

Prawdopodobnie jest za ubogo. Na próbę wkręć śrubę składu mieszanki do końca i wykręć pół obrotu, jeśli się poprawi po tym to na 100% za ubogo. Innym objawem tego jest jeszcze tzw. "czkawka", kiedy próbujesz jechać równym gazem(tylko przy określonych obrotach) motor zaczyna "czkać", jest to wyczuwalne i słyszalne.
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 19:50, 16 Mar 2016    Temat postu:

Gaźnik czyszczony był w myjce ultradźwiękowej przed remontem. Wyjezdzone dwa zbiorniki i od początku takie objawy. Gazior "wyregulowany" jest tak że pali ciepły zimny bez problemu, tylko to z tymi obrotami. Nie wiem w którym kierunku zmieniać wartości, ujmując dodając. Nie oczekuje gotowca podanego na tacy tylko jakiegoś poszlaki. Po powrocie do kraju biorę się za to bo to na prawdę denerwujące podczas postoju.

Co do listków to nowe ori KTM, ale no, może być że już tą ich oryginalność się skończyła, sprawdzę. I tak na sprobunek będę miał vf3 to zobacze czy będzie jakaś różnica.
amek721
PostWysłany: Śro 19:25, 16 Mar 2016    Temat postu:

Jak kolega wyżej; wyczyść gaźnik, podreguluj.
Przy okazji sprawdź listki membrany.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group