Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Śro 10:56, 09 Mar 2016    Temat postu:

Tak jak koledzy piszą - zmień mechanika.
amek721
PostWysłany: Wto 21:51, 08 Mar 2016    Temat postu:

ravlos napisał:
major000 napisał:
To idiota a nie mechanik.


widzę że fachura jesteś od wszystkiego,przynajmniej na forum

W zasadzie ujął moje zdanie innymi słowami.
Dlaczego ja mam "lepiej"?
dioda napisał:
Amek721 a o co chodzi z wymiarem "Y" ?co się tym sprawdza?

W skrócie decyduje o tym grubość uszczelki pod wysprzeglikiem. Nie jestem pewny czy we wszystkich silnikach występują różne uszczelki, bo np. w rf4 jest oring.
major000
PostWysłany: Wto 21:26, 08 Mar 2016    Temat postu:

ravlos napisał:
major000 napisał:
To idiota a nie mechanik.


widzę że fachura jesteś od wszystkiego,przynajmniej na forum
rozwiń swoją myśl
dioda
PostWysłany: Wto 21:09, 08 Mar 2016    Temat postu:

Amek721 a o co chodzi z wymiarem "Y" ?co się tym sprawdza?
ravlos
PostWysłany: Wto 20:55, 08 Mar 2016    Temat postu:

major000 napisał:
To idiota a nie mechanik.


widzę że fachura jesteś od wszystkiego,przynajmniej na forum
major000
PostWysłany: Wto 16:47, 08 Mar 2016    Temat postu:

To idiota a nie mechanik.
amek721
PostWysłany: Wto 16:44, 08 Mar 2016    Temat postu:

Pieprzy głupoty.
Może chodziło mi o wymiary x, y, z.
Ale to nie jest czarna magia. To jest banał.
Zmień mechanika
Mati2k8
PostWysłany: Wto 16:29, 08 Mar 2016    Temat postu: Wymiana tłoka w 2t i jego regulacja.

Witam, mam dość głupią sytuację, mianowicie postanowiłem rozebrać dziś cylinder w moim kacie, tuleja przytarta tłok identycznie. Dzwonię do mechanika, co z tym zrobić a ten mówi: po co to ruszałeś, skąd ja będę wiedział jak wszystko teraz poregulować itp. Wytłumaczy mi ktoś o co mu chodziło? Laughing

Edit: Chodziło mu o to, że jak założę nowy tłok to będzie musiał to regulować.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group