Autor |
Wiadomość |
Marcino |
Wysłany: Pon 22:33, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedzi i dzięki hacker33 za ten cenny link, spróbuję |
|
|
hacker33 |
|
|
Fat |
Wysłany: Pią 11:21, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
Od 690 w górę można mapy wgrywać samemu, potrzebny jest tylko kabelek (do kupienia na eBay, Aliexpres itp.), soft oraz mapy ze strony - http://tuneecu.com/ |
|
|
Fourier |
Wysłany: Pią 10:34, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
Nie mam pojęcia. Takie rzeczy to serwis robi, chyba że masz dostęp do interfejsu do moto. Podrąż jeszcze temat czy to na pewno mapa. |
|
|
Marcino |
Wysłany: Pią 9:10, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze podstawowe pytanie, jest jakaś strona gdzie są dostępne do pobrania mapy? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 21:46, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Wgrać mapę pod przelot od Akrapovic Od jakiegoś czasu szukam informacji o SMC (silnik ten sam, inaczej zrobiony wydech) i w 90% przypadków po zmianie wydechu na przelot silniki gasną np. po dojechaniu do świateł. |
|
|
Marcino |
Wysłany: Czw 21:15, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
LeoVince SBK bez db killera. Nie mam żadnych informacji na temat tego co było w nim robione, sprowadzony ze szwajcarii, kompletny, niebity, wybajerzony. Więc nie wiem jak z mapą zapłonową, jeśli o nią chodzi. Podejrzewam, że lipy tam nie odwalają. Co mogę zrobić? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 21:00, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Zmieniony wydech? |
|
|
Marcino |
Wysłany: Czw 20:34, 18 Lut 2016 Temat postu: KTM DUKE 690 2009 Gaśnie |
|
Witajcie. Jestem od początku miesiąca posiadaczem Duka i niesamowicie wkurza mnie, że czasami po zejściu z obrotów po prostu gaśnie. Raz, że wiocha, a co gorsza nie wpływa to pozytywnie na bezpieczeństwo. Może silnik jest niedogrzany - 5 kresek podczas jazdy w kilku stopniach. Ale w końcu jest to wtrysk, steruje wszystkim komputer i nie powinno się tak dziać. Czy da się np. trochę manualnie podkręcić wolne obroty? Lub jakieś inne rady... |
|
|