Autor Wiadomość
dawidos107
PostWysłany: Pią 10:59, 19 Lut 2016    Temat postu:

Teraz jedynie dylemat mam z tłokiem/cylindrem bo wymiar to 66,40-66,43
I nie wiem czy pakować Selekcje B tj. 66,35 tłok Wossner(takie były dwa poprzednie)
amek721
PostWysłany: Pią 10:00, 19 Lut 2016    Temat postu:

No to teraz kolega na pewno nie ma dylematu Very Happy
donPedro
PostWysłany: Czw 21:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

tłok oem, korba prox, łozyska oem, uszczelki oem jesli chodzi o silnik, tez w trakcie remontu jestem
jero11
PostWysłany: Czw 20:04, 18 Lut 2016    Temat postu:

Ostatnio w 125 sx wstawiłem na życzenie klienta korbę Prox, korba ma dosyć luźne pasowanie na dolnym łożysku, przez co dzwoni na odpalonym silniku. Większość korb które montuje to Wossner i z nimi nie ma problemów.
henio12323
PostWysłany: Czw 20:01, 18 Lut 2016    Temat postu:

jakbys potrzebował oryginalnych częsci - pisz na PW moge ci wszystko załatwic w miare niezłych cenach
mazi-1986
PostWysłany: Czw 19:48, 18 Lut 2016    Temat postu:

Latam w swoim 4t na tłoku Wossnera, korbie Proxa i uszczelkach Atheny. Osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń. Przy remoncie i wymianie wszystkich łożysk, z tego co pamiętam też dawałem NTN, problemów żadnych nie zauważono Very Happy
Fourier
PostWysłany: Czw 17:58, 18 Lut 2016    Temat postu:

Ja też polecam korby proxa, co jak co ale je robią dobre. Na uszczelki winderosa też złego słowa nie powiem chociaż nie pasowały dwie małe z bocznych okienek od zaworu wydechowego. Na dyfuzor kup sobie oringi z vitonu w hurtowni - są niezniszczalne (odporne na temperaturę, benzynę, olej itp))
dawidos107
PostWysłany: Czw 17:11, 18 Lut 2016    Temat postu:

Bardzo dziękuje za natychmiastowe odpowiedzi. Poprzednia korba która siezdiała była to korba wossnera, która wytrzymała 193mth i powstały dość spore luzy. Uszczelniaczy postaram sie poszukać oryginalnych, łożyska NTN z tego co sie orientuje są montowane przez KTM wiec nie powinno byc z nimi żadnych problemów.


Edit:

A co powiecie o zestawie : Korba HOT RODS oraz tłok VERTEX ?
henio12323
PostWysłany: Czw 16:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

dobre, chociaz przelicz czy nie wyjdzie ci podobny hajs za oryginalne uszczelki na sztuki - bo i tak sie nie wymienia kazdej pierdoły zwykle. a oryginał to oryginał wg mnie lepszy.

niektórzy na korby narzekają wossnera - a inni jeżdzą bez problemów - wiec ciezko tak super to ocenic nie mając samemu takiej korby. ja osobiscie montował bym sobie proxa chyba albo hotrodsa
amek721
PostWysłany: Czw 16:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

Tylko jednej rzeczy nie testowałem - uszczelniaczy winderossy, ale miałem top end od nich i problemu nie widziałem.
Reszta jest porządnych firm i pod warunkiem, że napraw nie będziesz przeciągał i motor będziesz serwisował dobrze wszystko będzie ok.
Nad korbą zastanowiłbym się jednak czy lepszy nie będzie oryginał.
Dużo ludzi mówi, że lata dwa razy dłużej niż jakikolwiek zamiennik.
Ja dopiero testuje tę teorię Wink
Chociaż pewnie i tak zaraz znajdzie się ktoś, kto powie że wossner to wielkie G Very Happy
dawidos107
PostWysłany: Czw 16:43, 18 Lut 2016    Temat postu: EXC 250 2009 remont

Witajcie, właśnie robię remont w moim EXC 250 2009 cylinder nicasil selekcja B, czy łożyska firmy NTN na wał oraz uszczelniacze winderosa na cały silnik, tłok wossner oraz korba z wossnera + uszczelki athena to będzie dobre połączenie ? Z góry dziękuje. Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group