Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 20:42, 18 Lut 2016    Temat postu:

czego nie rozumiesz ? jezeli mojej ciekawostki że chodziło o to ze mało który pojazd realnie ma takie dane jak są przewidziane blokady.
Bombelek
PostWysłany: Czw 20:33, 18 Lut 2016    Temat postu:

AM-motorowery
A1-125 cm3
Więc nie rozumiem Smile)
henio12323
PostWysłany: Czw 20:23, 18 Lut 2016    Temat postu:

no to napisałem - w dowodzie ponizej 11KW i jeździsz "legalnie" jak bys szalał i ktos chciał cie skierować na badania dodatkowe np mocy. a masz odblokowanego no to na pewno wyrzyga więcej.

wiec albo sobie dokupisz zblokowany wydech, przestroisz gaźnik itp i bedzie na prawde full legal ( doliczając że musisz miec kierunki, błotnik tylny prawie do ziemi ;D, sprawne wszystkie swiatła, swiatła stopu, lusterka..... no i opony dopuszczone do ruchu ulicznego Very Happy no to bedziesz miał legal full.


tylko wtedy czy nie lepiej kupic jakas yamahe dt ? Razz

a i jeszcze ciekawostka - motorowery to pojazdy rozwijające max 45 km/h a pokaż mi jakiegos który realnei tylko tyle rozwija Razz stary komarek z 60 roku potrafił po 60 km h wyciskać
Bombelek
PostWysłany: Czw 20:05, 18 Lut 2016    Temat postu:

Chodzi mi o A1 najlepiej legalnie i bez ograniczania mocy
henio12323
PostWysłany: Czw 20:04, 18 Lut 2016    Temat postu:

zarejestrowac mozesz kazdy ;Pa jeździc ( na A1 czy B po 3 latach ) jak ma w dowodzie mniej niz 11 KW i tyle.

olx.pl - i sprawdź ile kosztuje aktualnie
Bombelek
PostWysłany: Czw 19:42, 18 Lut 2016    Temat postu:

punk891 napisał:
Dajcie spokój, nie straszcie chłopaka... Ponad 90% ( albo i więcej ) exc'ków będzie miało moć <11kW w papierach, bo z fabryki wychodziły z innym, homologowanym dyfuzorem. Nie mam pojęcia, jak byłoby przy wypadku, ale półtora roku latałem setką bez żadnych problemów. Bardziej martwiłbym się o to, jak kolega chce używać sprzęta. Jeśli to spokojnej jazdy po lesie lub nie daj boże po asfalcie, to odradzam, bo Ty się będziesz męczył, a również eksploatacja nie jest zbyt tania. Natomiast jeśli chcesz polatać trochę " mocniej " i masz kasę, żeby w odpowiedni sposób o niego dbać, to śmiało bierz. A co do wzrostu, to ( nie wiem jak po 2008r. ) to ktm'y są chyba najniższe w stosunku do konkurencji, chyba że mój był jakiś niewymiarowy Smile


Zilony jestem,czyli jest szansa zarejestrowania go ? Chcę śmigać po ulicy,ale bardziej w terenie się wyszaleć.
I za ile dostanę 2008 ?
ewentualnie ta setka,ile kosztuje ?
MatiEXC
PostWysłany: Wto 10:10, 16 Lut 2016    Temat postu:

Moja setka ma 6kw w dowodzie, widzialem juz parenascie 125 na a1 Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 23:05, 14 Lut 2016    Temat postu:

z fabryki wychodzą na zablokowanym dyfuzorze, innymi nastawami gaźnika itp. dopiero u dealera jest metamorfoza - chyba że sobie zechcesz inaczej ;P
punk891
PostWysłany: Nie 22:29, 14 Lut 2016    Temat postu:

Dajcie spokój, nie straszcie chłopaka... Ponad 90% ( albo i więcej ) exc'ków będzie miało moć <11kW w papierach, bo z fabryki wychodziły z innym, homologowanym dyfuzorem. Nie mam pojęcia, jak byłoby przy wypadku, ale półtora roku latałem setką bez żadnych problemów. Bardziej martwiłbym się o to, jak kolega chce używać sprzęta. Jeśli to spokojnej jazdy po lesie lub nie daj boże po asfalcie, to odradzam, bo Ty się będziesz męczył, a również eksploatacja nie jest zbyt tania. Natomiast jeśli chcesz polatać trochę " mocniej " i masz kasę, żeby w odpowiedni sposób o niego dbać, to śmiało bierz. A co do wzrostu, to ( nie wiem jak po 2008r. ) to ktm'y są chyba najniższe w stosunku do konkurencji, chyba że mój był jakiś niewymiarowy Smile
Bombelek
PostWysłany: Nie 16:59, 14 Lut 2016    Temat postu:

Do tej pory jedziłem na Simson enduro 51 cm3 Very Happy
henio12323
PostWysłany: Nie 16:57, 14 Lut 2016    Temat postu:

no to tez zalezy jak kto ogarnia jazde, cairoli chyba jeszcze nizszy jest Very Happy ze stołka chyba włazi na moto, crossówka pół biedy bo sie praktycznie nie trzeba podpierać. gorzej w enduro jak jeszcze kawałek dziury bedzie pod nogą i ciezej na pewno jest, ale jak ktos " trialowa" jazde ogarnia to praktycznie w ogóle sie podpierac nie musi ;D

na A1 jedyny ktm endurowy to ktm lc2 -
theodor
PostWysłany: Nie 16:48, 14 Lut 2016    Temat postu:

ee tam, bzdura z tym wzrostem Wink
Mam 165cm i bez najmniejszych problemów na nawet nie obniżanej kanapie daje rade.
Bombelek
PostWysłany: Nie 16:47, 14 Lut 2016    Temat postu:

A polecacie coś,co mogę zarejestrować pod A1,żebym mógł pośmigać po terenie ale tez po ulicy ? Pod wzrost też zeby pasowało mniej więcej
henio12323
PostWysłany: Nie 16:31, 14 Lut 2016    Temat postu:

mozesz zarejestrowac jak uda ci sie obnizyc moc i przejsc odpowiednie tersty albo kupic zdławiony motocykl.

czy dasz rade - z tym wzrostem bedzie ciezko, wiekowo mozna juz isc w strone EXC. najeloej poszukaj w okolicy coś i sie przysiądź
Fourier
PostWysłany: Nie 14:32, 14 Lut 2016    Temat postu:

Jeżeli EXC ma siedzenie na podobnej wysokości jak SX to nie dostaniesz do ziemi. Ja mam 171 cm wzrostu i sięgam połową jednej stopy.
Nie, nie zarejestrujesz chyba że w papiery będzie wbita mniejsza moc (w razie wypadku możesz mieć problemy i ubezpieczalnia zostawi Cie na lodzie).
W dobrym stanie za 2010 koło 15 tys. zł (do remontu kilka tys. mniej).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group