Autor Wiadomość
moquai
PostWysłany: Nie 19:57, 18 Mar 2012    Temat postu:

immortalll1 napisał:
...Chłopak zrobił 200 Mth i posypały się pierścienie,


czy zajechane pierścienie mogą być przyczyną zżernia oleju w ilosciach 0.5l na wyjazd ? Po wczorajszym 2h wypadzie w oczku pusto, a w połowie drogi jeszcze sprawdzałem i było do samej góry. Raz mocno zakopcił jak zaorałem go na podjeździe, a tak bez ekscesów...wierzyć mi się nie chce, we czwartek czyste 0.6 weszło w silnik a dziś nie ma ?? Shocked Nie wiem co z tym robić. Tłok+pierścienie do wymiany ?
Poramańcz
PostWysłany: Wto 13:38, 16 Sie 2011    Temat postu:

Zawory są tytanowe. Długo trzymają luz zaworowy.
immortalll1
PostWysłany: Wto 13:23, 16 Sie 2011    Temat postu:

KristofSX napisał:
Czepek napisał:
blitz robi dobre okleiny.

yeah, zamawiałem u nich, i naprawdę fachowa robota! Okleina na grubym papierze, klej supermocny, no i możesz zamówić "custom design"
http://www.blitzmoto.pl/
Dziękuję maja cos podesłać pod koniec tygodnia:-)


Drążąc temat zaworów w 530 EXC z 09 roku zgłupiałem jakie w końcu są:
stalowe czy tytanowe?Nie znam sie więc pytam.......
Na ile ewentualnie je ustawić jeśli są stalowe w 100%?

Wymieniał ktoś w ogóle w swojej 530 ślizg o łańcucszka rozrządu?Ponoć wada jest ten ślizg a nie właśnie maglowany w koło napinacz?Jaka w tym prawa i jakie macie doświadczenie ze ślizgiem i napinaczem?Ilu ludzi sie pytam ze środowiska tyle teori.Szukam sprawdzonych i pewnych informacji.Więc Smile?
KristofSX
PostWysłany: Sob 11:29, 13 Sie 2011    Temat postu:

Czepek napisał:
blitz robi dobre okleiny.

yeah, zamawiałem u nich, i naprawdę fachowa robota! Okleina na grubym papierze, klej supermocny, no i możesz zamówić "custom design"
http://www.blitzmoto.pl/
Czepek
PostWysłany: Pią 22:07, 12 Sie 2011    Temat postu:

blitz robi dobre okleiny.
immortalll1
PostWysłany: Pią 20:26, 12 Sie 2011    Temat postu:

Panowie a gdzie do 530 EXC 09 kupię Okleinę?najchętniej oryginał by mnie interesował ale ładnie wykonana nie pogardzę,szukałem ostatnio na allegro i był komplet od 400-700 zł ale znaleźc tego nie mogęSad macie jakieś doświadczenie z okleinami Smile?
Poramańcz
PostWysłany: Śro 23:29, 10 Sie 2011    Temat postu:

Dziękuję. To jest konkret. Wybieram się do Niego z poszyciem kanapy. Very Happy
immortalll1
PostWysłany: Śro 12:11, 10 Sie 2011    Temat postu:

Poramańcz napisał:
Gdzie zamówiłeś wiatrak?
u Twojego ziomka w częstochowie co naprawia KTMy..... znasz Zdzicha?Zna się na rzeczy i nie jest drogi Smile
Poramańcz
PostWysłany: Śro 7:32, 10 Sie 2011    Temat postu:

Proste?
Do auta oryginalne części kupuję poza siecią dilerską.
To samo, tanio, prosto.
Czepek
PostWysłany: Wto 18:25, 09 Sie 2011    Temat postu:

jak oryginał to serwis, proste.
Poramańcz
PostWysłany: Wto 15:40, 09 Sie 2011    Temat postu:

Gdzie zamówiłeś wiatrak?
immortalll1
PostWysłany: Pon 18:18, 08 Sie 2011    Temat postu:

Ja dodam swoje 5 gr. z info zaciagnietego w 3 niezależnych serwisach:
1. Olej co 15 Mth,zawory co 30 Mth.
2. Olej co tysiąc km jak i zawory co tysiąc km
3.Olej co 20 Mth, zawory co 40 Mth.
Rzecz jasna-jazda amatroska,nie torowowo-zawodowa Smile
I teraz od chłopaka który ma lat 55 i jeździ na KTMach od lat 30 konkretnie o modelu 530:
Silnik nie do "zajebania" tylko trzeba dbać o olej wymieniać co 500-1000 km w zależności od hardcoru jaki sie uprawia,rzecz jasna nie mówie o zawodach.Chłopak zrobił 200 Mth i posypały się pierścienie,na oryginalnym tłoku zrobione już ma 400 Mth (dudni z racji wywalonego sworznia).
Inny chłopak zrobił 300 Mth i tylko wymienia olej.
"Mój" mechanik powiedział,że zaworów tytanowych raczej sie nie powinno regulować bo jesli raz sie reguluje będzie trzeba regulować co chwile.Jeśli silnik pracuje "normalnie" nic sie nie powinno w nim grzebać.Pamietacie LC4 w 660,635,640 na głowicy High Flow( nie wiem czy dobrze napisałem) Silniku tłukły jak cholera i się nie rozlatywały.
Ja myślę,że przy mojej jeździe jak będe wymieniał olej w silniku co 750 km to krzywdy mu nie zrobię.Każdy zrobi jak uważa.Pedantycznie dbac nie będę,bo gdybym tak chciał dbać motocykl by stał w domu,a nie w pół metrowym błocie Wink
A wentylator z czujnikiem zamówiłem sobie oryginał....
Pozdro chłopaki Smile
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:55, 08 Sie 2011    Temat postu:

adam77 napisał:
Tak powrócę do tematu wymiany tłoka to co przewiduję serwisówka i miałbym robić według niej to to co chwile bym coś grzebał przy moto z dużym nakładem finansowym.
Przytoczę taką ciekawostkę kolega miał ktm 520 02r przez 9lat nie wymienił tłoka oraz łańcuszka moto chodziło jak zegarek.Tak samo zawory, robiłem (sprawdzałem ) co 20mth i nic nie trzeba było regulować także też bezsens dla mnie żeby tak często tam zaglądać tym bardziej że kolega ma już płytkowe i nie wymagają tak częstej regulacji, jak w starszej wersji silnika.

yeah dokładie tak, przebiegi serwisowe są trochę "naciągane", tylko wymiana olejów/filtrów jest wskazana, głębsza dłubanina nie.
Znowu posłużę sie przykładem mojego zawodowego kolegi:
Bike 250 exc rocznik 2008 / sprzęt wykorzystywany w 90-100% , ilośc mth/sezon - bardzo dużo (w 2009 peły cykl startów 2 MP PZM Enduro z wynikiem 2mc w generalce) do tej pory wymieniła 2x tłok 2 robiony niclasil i raz korba, sprzęt serwisuje na bierząco, i hula dalej bez problemów
adam77
PostWysłany: Pon 17:04, 08 Sie 2011    Temat postu:

Tak powrócę do tematu wymiany tłoka to co przewiduję serwisówka i miałbym robić według niej to to co chwile bym coś grzebał przy moto z dużym nakładem finansowym.
Przytoczę taką ciekawostkę kolega miał ktm 520 02r przez 9lat nie wymienił tłoka oraz łańcuszka moto chodziło jak zegarek.Tak samo zawory, robiłem (sprawdzałem ) co 20mth i nic nie trzeba było regulować także też bezsens dla mnie żeby tak często tam zaglądać tym bardziej że kolega ma już płytkowe i nie wymagają tak częstej regulacji, jak w starszej wersji silnika.
henio12323
PostWysłany: Nie 22:39, 07 Sie 2011    Temat postu:

co do wiatraczka to tak jak kolega. z chinskich quadów za 50 zł niecałe mozna dorwac wiatrak. dodatkowo jak dojdziesz jaki masz gwint w chłodnicy mozesz kupic włącznik wentylatora. u mnie pasuje od BMW, Opla i VOlvo. oczywiscie nie wszystkie. i cały zestaw wychodzi taniej niz sam oryginalny termowłącznik Razz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group