Autor Wiadomość
Pajka
PostWysłany: Nie 18:00, 14 Lut 2016    Temat postu:

No i moto wróciło od mechaniora. Wyregulował zawory i gaźnik i moto śmiga aż miło 😁. Oring mode wyrzucił, nie ma problemu z zamułą po dodaniu gazu.
Pajka
PostWysłany: Nie 8:23, 07 Lut 2016    Temat postu:

Ma takiego samego kata, także nie będzie problemu z podmianą modułu.
Dzięki za wskazówki, niedługo się okaże co i jak...a pogoda się robi do latania 😞
pawciak12
PostWysłany: Sob 19:16, 06 Lut 2016    Temat postu:

niech ci ten mechanik sprawdzi moduł, bo to pewnie on jest przyczyna
Pajka
PostWysłany: Sob 17:25, 06 Lut 2016    Temat postu:

Opuściłem iglicę o 1 ząbek, jest teraz na pierwszym od góry, zrobiłem oring mode i spiłowałem troszkę bolec membrany pompki. Nic nie pomogło. Moje pomysły i wiedza się skończyły i moto pojechało do mechaniora. Niech ktoś mądrzejszy przy nim pogrzebie.
Ale za to teraz wyciągnięcie gaźnika zajmuje mi kilka minut 😁
motoandrzey
PostWysłany: Sob 16:34, 06 Lut 2016    Temat postu:

Kolega miał tak w exc 450 rfs i winny był moduł zapłonowy
pawciak12
PostWysłany: Czw 19:18, 04 Lut 2016    Temat postu:

moze to faktycznie cos z modułem, skoro to sie dzieje po umyciu motocykla...mi tez walił w wydech ale to były wypalone zawory wydechowe...
Pajka
PostWysłany: Czw 18:09, 04 Lut 2016    Temat postu:

No niestety czyszczenie gaźnika nie pomogło. Chyba trzeba się skupić na regulacji. Dzisiaj po odpuszczeniu gazu zaczął strzelać w tłumik (przelot od SX) a z tłumika marchewka. Pojedyncze strzały czyli za dużo paliwa i go nie przepala - zgadza się? Dysza 178 czyli oryginalna siedzi.
Kajtek DBL
PostWysłany: Śro 20:12, 03 Lut 2016    Temat postu:

Dużo daje myjka ultradźwiękowa. Wyczyści ci każdy zakamarek.
Pajka
PostWysłany: Śro 19:39, 03 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki za radę z podniesieniem subframe. Ja odkręciłem cały stelaż i zabrałem na myjkę, pełno syfu miałem w airboxie.
Gaźnik wyczyszczony, nie obyło się bez przysłowiowego " o ku..." ale zgubiony oring się w końcu odnalazł. Jutro zamontuję gaźnik i zobaczę czy pomogło,czy nic nie spieprzyłem podczas czyszczenia.

4stunt dzięki za radę, jutro przy okazji rozepnę i przeczyszczę te wtyczki
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 13:58, 03 Lut 2016    Temat postu:

Jak gaźnik wyczyścić to jak heniek napisał odkręcasz mocowanie dolne subframe górne luzujesz i całość do góry dajesz.

Co do twojego problemu rozłącz kostki te co idą do modułu, te co idą od magneta, bo bynajmniej u mnie pomimo ze teoretycznie one są hermetyczne u mnie często do nich dostawała się woda i miałem problemy takie jak u Ciebie lub palić nie chciał.
Pajka
PostWysłany: Śro 10:57, 03 Lut 2016    Temat postu:

Pawciak od tego chcę zacząć...stąd ten post
Henio pompka od początku podawała za dużo paliwa ale objaw był inny, po dodaniu gazu chwila nic a po chwili musiałem się kieownicy trzymać, żeby mi moto nie uciekło spod tyłka 😉
pawciak12
PostWysłany: Śro 10:48, 03 Lut 2016    Temat postu:

Po pierwsze to wyczysc gaznik
henio12323
PostWysłany: Śro 10:45, 03 Lut 2016    Temat postu:

no to na pewno, a problemy z pompką zwykle sa przez własnie nadmiar paliwa a nie brak ;P
Pajka
PostWysłany: Śro 10:38, 03 Lut 2016    Temat postu:

Fajkę wysuszyłem i wymieniłem świecę - było tam trochę. Wszytko się zaczęło po myciu. Jak dodaję gazu powoli to się normalnie wkręca. W airboxie było sporo syfu i jak niedokładnie założyłem filtr powietrza to może zaciągnął syfu do gaźnika.
Dławienie przy gwałtownym odkręceniu dla mnie bardziej przypomina efekt braku paliwa a nie zalewania moto.
Nie mam pojęcia, kiedy w tym sprzęcie był czyszczony gaźnik także z pewnością mu się przyda.
henio12323
PostWysłany: Śro 9:24, 03 Lut 2016    Temat postu:

tez mysle że to nie problem z gaźnikiem, chybaze gdzies przewodami wody zaciągnał. na pewno regulacja pompki nie ma nic do tego


a co do samego gaźnika - odkręca sie airbox na dole, (górne luzuje ) i jak na zawiasie odchylasz wszystko do góry i jest super dostep.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group