Autor Wiadomość
andrzej
PostWysłany: Śro 18:13, 03 Lut 2016    Temat postu:

Dopiero na dyszy 165 i 45 czuć, że motor odżył. Teraz świeca kawa z mlekiem i nie mam co się obawiać zatarcia lub jakiegoś przytarcia?
Tylko dalej nie trzyma wolnych obrotów po rozgrzaniu a na obroty wkręca się normalnie bez żadnych przymuleń.
amek721
PostWysłany: Nie 16:03, 31 Sty 2016    Temat postu:

tego nikt Ci nie powie.
Tylko świeca i obroty(jak się na nie wkręca, czy się nie dławi itp)
Metodą prób i błędów, ale przeskoczenie o 10 może być za duże.
Sugerowałbym max o 5, jeżeli dalej będzie za dużo, kolejne 5.
andrzej
PostWysłany: Nie 16:00, 31 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc. Czyli u siebie i tak muszę zmienić dyszę na mniejszą tylko o ile? 5, 10?
Fourier
PostWysłany: Nie 15:04, 31 Sty 2016    Temat postu:

Im cieplej tym powietrze bardziej zwiększa swoją objętość, czyli w jednostce objętości masz mniej tlenu. Aby zachować stałą proporcję ilości tlenu i paliwa dajesz mniejsze dysze. (im zimniej tym większe). W instrukcji strzałka pokazuje ci wzrost temperatury/wysokości. Dysze dajesz wg. niej. Co do rozmiaru ja mam u siebie 3 sztuki: 185, 182 i 188. Przeważnie śmigam jak jest powyżej 16 stopni więc dyszy praktycznie nie zmieniam.
andrzej
PostWysłany: Nie 14:35, 31 Sty 2016    Temat postu:

Dałem iglice na 2 rowek od góry i jest prawie idealnie. Jeszcze jakby minimalnie go przylewało przed otwarciem zaworu. Może by tak wsadzić dyszę główną z 185 na 180 lub 175? Naprawiły się też obroty na zagrzanym silniku bo wcześniej nie trzymał a teraz jest ok. A i jeszcze coś, większe dysze główne zakłada się w cieplejsze dni(wiosna, lato)? Bo w tych tabelkach ktma wychodzi na to, że mniejsze.
Fourier
PostWysłany: Nie 13:30, 31 Sty 2016    Temat postu:

Za średnie obroty odpowiada iglica.
andrzej
PostWysłany: Nie 9:11, 31 Sty 2016    Temat postu:

Jeszcze jedno, podgięcie blaszki pływaka w dół obniży poziom paliwa? Bo ogólnie to zalewa go na średnich obrotach.
Fourier
PostWysłany: Sob 21:38, 30 Sty 2016    Temat postu:

Tak, dostanie mniej paliwa w pewnym zakresie ruchu manetką gazu.
andrzej
PostWysłany: Sob 20:41, 30 Sty 2016    Temat postu:

A jakby dać iglice na 2 rowek od góry to będzie dostawał mniej paliwa? Może w tym tkwi problem. Teraz jest na 3.
Fourier
PostWysłany: Sob 19:29, 30 Sty 2016    Temat postu:

Tak. Ewentualnie Spróbuj załatwić od kogoś na test dyszę około 185 +/- 3. Możliwe że ta, którą masz jest coś walnięta. Miałem kiedyś nową, która prawdopodobnie miała inny wymiar niż nabity, natomiast inna złamała się przy wkręcaniu palcami.
amek721
PostWysłany: Sob 19:28, 30 Sty 2016    Temat postu:

Jeżeli rzeczy które wymienił kolega Fourier będą ok, to teoretycznie tak.
W praktyce dysza 138 w secie nie ma miejsca bytu.
Nie powinna mieć.
I nie podawaj nam informacji typu model świecy, odległość od elektrody bo to możesz sobie sprawdzić sam.
Sprawdź czy pływak jest pod dobrym katem.
Ustawianie poziomu paliwa jest opisane w manualu,na forum innym sposobem.
andrzej
PostWysłany: Sob 19:20, 30 Sty 2016    Temat postu:

No ale i tak jest coś na 100% z mieszanką paliwowo powietrzną. Ale jak na tej dyszy 138 będzie kolor świecy taki jak być powinien to co, zostawić?
Fourier
PostWysłany: Sob 19:06, 30 Sty 2016    Temat postu:

Spróbuj czegoś takiego: zdejmij filtr i spr. jak się wkręca. Załóż filtr a następnie zakryj go reklamówką albo jakimś woreczkiem nylonowym i znowu spr jak się wkręca. Jeżeli będzie jakaś różnica to znaczy że coś na 100% jest z powietrzem/paliwem.
andrzej
PostWysłany: Sob 19:02, 30 Sty 2016    Temat postu:

Filtr czysty nasączony, gaźnik czyszczony śruba mieszanki ok. 1.5 obr, nowe listki membrany nie wiem jaki jest poziom paliwa ale nic nie cieknie nie przelewa się, iglica na 3 rowku od góry, świeca nowa NGK BR9ES przerwa 0.5mm. Ogólnie jak kupiłem ktma to była ta dysza 138 a wolnych 45, w lecie 30 stopni na plusie lałem mieszanke 1:50 i nic się nie działo ale teraz po generalce mam wątpliwości co do takiej dyszy
Fourier
PostWysłany: Sob 18:55, 30 Sty 2016    Temat postu:

To w jakim zakresie powinny być dysze 125 w zależności od temp?
Druga sprawa - w jakim stanie masz filtr powietrza, łączenie gaźnika z air boxem oraz membranę? Na jakiej wysokości masz ustawiony poziom paliwa (pływak) i iglice?
Kiedy była wymieniana świeca i jaką ma przerwę na elektrodzie? (oznaczenie oczywiście takie jak przewiduje producent albo zamiennik a nie np. 4 elektrodowa z jakiegoś auta).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group