Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 20:28, 19 Sty 2016    Temat postu:

jak nie znasz przebiegu stanu utp to warto - jak pęknie spręzyna moze byc nieciekawie ;D
Marek
PostWysłany: Wto 19:16, 19 Sty 2016    Temat postu:

Sprężyny też??
Kiełek
PostWysłany: Wto 15:46, 19 Sty 2016    Temat postu:

Ja będziesz wymieniał zawory to razem ze sprężynami , kapeluszami i zabezpieczeniami.
Marek
PostWysłany: Wto 14:30, 19 Sty 2016    Temat postu:

Ok dzięki Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 11:57, 19 Sty 2016    Temat postu:

moze to nie kanalik tylko taka fazka w proxie miałem kilka takich podcięć.

a pierscien idzie jeden kompresyjny a olejowy w vertexie składał sie jak kojarze z 3 częsci, dwa cienie pierscienie i rozpychacz ( taka spręzynka jakby ) harminijka
Marek
PostWysłany: Wto 11:48, 19 Sty 2016    Temat postu:

Panowie jak bede u mechanika to zrobię fotke. Po prostu 3 pierścienie. Na allegro każdy Vertexa ma 3 kanaliki na pierścienie xD HENIO jak cos sie odezwe Very Happy
PiterBaja
PostWysłany: Wto 11:45, 19 Sty 2016    Temat postu:

Jezeli chodzi o zawory to nie ma co kombinować z zamiennikami i lepiej kopic oryginały cena minimalnie większa ale na pewno dłużej polatają. Tak jak henio pisze wstaw jakaś fotke dego tłoka.
henio12323
PostWysłany: Wto 11:38, 19 Sty 2016    Temat postu:

do twojego moto ida zawory stalowe nieco ponad stówka za sztuke ( pisz do mnie na PW jakbys chciał ) oryginał najlepuej sie spisuje i ma dobrącene

3 pierscieniow yjestes pewien ? wrzuc fotke jak to wygląda pierwszo słysze o czyms takim w moto.
Marek
PostWysłany: Wto 11:13, 19 Sty 2016    Temat postu: Ktm 250 rfs 2005 - zawory tłok

Witam Panowie. Potrzebuję kilku informacji.
Mam do wymiany zawory ssące. I teraz pytanie jakie polecacie? Cos naprawde drogiego dobrego jak i moze taniego a również dobrego I jak to jest? Tytanowe to 2 sprężyny a stalowe to 1? Czy odwrotnie?
I mam pytanie z Tłokiem. Widac ze świeży ładny stan jak i cylinder super wyglada tak jak właściciel pisał max z 40 mth. Ale zastanawia mnie ogromnie jedna sprawa. Jest tłok założony Vertex 3 pierścieniowy a jest tylko 2. Dolny czyli podstawa zbierający olejowy i jeden na samej górze uszczelniający a ten środkowy brak. Jest tylko rowek na pierścień. I dodam jedno ze moto wgl nie kopcił. Zero nawet gdy tak zdrowo trzymałem poł gazu i manetka do konca. Olej tez sie trzymał stan. Jesteście Panowie z doświadczeniem więc co o tym sądzicie tak sie robi?? Dzięki z góry czekam na informację-pomoc Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group