Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Nie 21:03, 31 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki Panowie Very Happy

To będę mógł spokojnie modzić.... Very Happy
henio12323
PostWysłany: Nie 20:56, 31 Sty 2016    Temat postu:

a ja w 525 miałem odwrotnie - dłuzszą spręzyne Very Happy jakos znacznej róznicy nie odczułem. tylko "regulacja" nie była w połowie tylko blizej góry.
wójo
PostWysłany: Nie 20:18, 31 Sty 2016    Temat postu:

mozna je zamiennie stosowac, poprostu nie których parametrów nie masz dostepnych w sprezynach o długosci 260mm. Tez sie zastanawiałem nad tym bo u mnie siedzi łasnie sprezyna 250 ale po rozmowie z serwisem okazało sie ze jest to jak najbardziej dopuszczalne.
szaman108
PostWysłany: Nie 20:11, 31 Sty 2016    Temat postu:

Witam ponownie Smile

Nie chciałem zakładać nowego tematu,jak wygląda sprawa ze sprężynami do tylnego amora WP?Z tego co patrzyłem na ktmsklep jak do mojego rocznika są sprężyny o długości 260mm i 250mm.U mnie siedziała o długości 260mm,z tego co sprawdzałem pod swoją wagę musiał bym kupić o długości 250mm.Pytanko jest czy można je zamiennie stosować do amortyzatora?Z tego co patrzyłem to gwintu jest wystarczająco aby ustawić sag.Ktoś robił taki manewr.

Sugestie mile widziane Wink
szaman108
PostWysłany: Czw 0:14, 21 Sty 2016    Temat postu:

A więc tak

Dostałem propozycję kupna gotowego tylnego amora wystarczy tylko dobrać sprężynę pod kierowcę:





Może być też opcja z górną głowicą taką jaka jest w amortyzatorze z linku ale cena drastycznie wzrasta.

http://olx.pl/oferta/amortyzator-wp-sxs-trax-pds-ktm-factory-CID5-IDbZeBD.html#1294ba7213

I teraz pytanko,która opcja będzie lepsza?Jak dla mnie to:
Kupno amora z linku i zrobienie serwisu plus seting konkretnie pod siebie.
szaman108
PostWysłany: Nie 16:42, 10 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki za info

A więc tak gdybym był na stałe w kraju to na pewno bujał bym się 530 lub 500.Na obecną chwilę w Irlandii dostać 500 w SX lub EXC to pojawia się jedna sztuka na rok,musiał bym coś kupić w Anglii czy pewniaka w kraju i go tu przytargać.Wersje enduro musiał bym zarejestrować co wiąże się z dodatkowym przeglądem(import)
Co do zawieszenia to CS2 mam praktycznie dogadane,takie zawieszenie mogę przełożyć do nowszego bez problemu Smile
Tą opcję z tylnym amorem usłyszałem od osoby zajmującej się tuningiem zawieszeń aby nabyć nowsze i je zrobić pod siebie tylko właśnie zastanawiałem się czy będzie to plug and pley.Zaznaczam że będzie robiony setting i przodu i tyłu,więc jak coś w przyszłości będę mógł je wykorzystać jak coś.A maszyna leciwa nie powiem Very Happy kupiłem go dość okazyjnie,myślałem nad czymś młodszym ale w ostateczności postawiłem na starą szkołę,co prawda był styrany życiem Smile


A oto perełka z Irlandii Very Happy

https://www.donedeal.ie/motorbikes-for-sale/ktm-exc450-2006/11273053
wójo
PostWysłany: Nie 11:52, 10 Sty 2016    Temat postu:

szaman kupuj najprostrzego wtryska i bedziesz zadowolony bez zadnych kombinacji z serii. Przemysl tez czy te wszystkie kombinacje sa opłacalne w dosyc leciwym juz motocyklu.
Jesli chodzi o amorki to były róznice w długosciach i chyba były tez róznice w odległosciach miedzy osia wahacza a mocowaniem dolnym pds. Wymiary te sie nie pokrywały w modelach z przed 2007r a modelami pózniejszymi. Oczywiscie bedzie to pracowac po dobraniu odpowiedniej sprezyny setingu...
major000
PostWysłany: Nie 9:59, 10 Sty 2016    Temat postu:

Pasuje ale ten nowszy jest dłuższy.
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 0:08, 10 Sty 2016    Temat postu:

Tak, amor na pds'ie podejdzie.
szaman108
PostWysłany: Sob 23:28, 09 Sty 2016    Temat postu: Tylny amortyzator

Witam

Czy do starej budy podejdzie nowszy tylny amortyzator mowa o roczniku 2002 amor to 2010 w górę.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group