Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 16:21, 12 Sty 2016    Temat postu:

Fajnie że są takie fora i tacy ludzie którzy pomagają Smile

Nie chce zakładac nowego tematu wiec pisze jeszcze tu bo kilka rzeczy mnie nurtuje pierwsza to licznik który dziś uruchomiłem tzn zmieniłem baterie pokazuje tylko DST i 000000 miga przyciskami mogę zmienić zera na dane cyfry i nic więcej nie ma ani km ,szybkości ,itd licznik jest taki mały jak rowerowy chyba Sigmę
henio12323
PostWysłany: Pon 21:44, 11 Sty 2016    Temat postu:

napisałem wyzej ile oryginały Razz u mnie masz od reki koło 5 zł za oringi plus pare zł poczta. uszczelniacze tez pisałem

zamiennik oring tez zda egzamin bo to nie jest jakis viton czy specjalny oring - tylko uwierz mi że sie naszukasz żeby dobrac rozmiar Very Happy a jak kupisz za mały to bedzie całkiem ciekło - za duzy to nie wcisniesz albo sie bedzie podwijało. dlatego dla 5 zł za oryginał ja nigdy nie kombinowałem

akurat do ktmów masz ta zalete że najdrobniejszą srubke dostaniesz bez problemu. pisz do mnie jak cos mam dostep do czesci wszystkich
Norbi456
PostWysłany: Pon 21:40, 11 Sty 2016    Temat postu:

Oryginały pewnie ciężko dostępne są i podejrzewam dużo droższe jak bym kupił w sklepie z uszczelniaczami a oring zdaje mi się czy oryginał czy zamiennik powinien zdać egzamin.
Macie jakiś sklep gdzie chłopaki z forum kupujecie części do ktm?
henio12323
PostWysłany: Pon 20:49, 11 Sty 2016    Temat postu:

oringi z 5 zł uszczelniacze kołol 40 zł ( jc mam dostępne oczywiscie oem ) stosuje sie tylko oryginał praktycznie, tam jest chyba calowy rozmiar uszczelniaczy i ciezko dobrać zamienniki. a uszczelniacze prkatycznie zadne nie zdaja egzaminu. a koszt dobrych zamienników jest podobny co oryginał.
KristofSX
PostWysłany: Pon 20:41, 11 Sty 2016    Temat postu:

puśćił oring na wałku pompy od strony chłodzenia( jak wylatuje z tamtąd olej to znaczy że puścił drugi oring od strony zaworów), szybka naprawa o ile wałek nie jest wyjechany, koszt oringów to parę złotych,
Norbi456
PostWysłany: Pon 20:35, 11 Sty 2016    Temat postu:

Ooooo dobre rozwiązanie z tymi filtrami.
Zauważyłem dziś jeszcze ze z otworu pompy wody pojawił się płyn czyli pewnie coś z pompa wody czy ja się regeneruje czy trzeba kupować nowa?
henio12323
PostWysłany: Pon 18:52, 11 Sty 2016    Temat postu:

wchodzi do około 1.5 litra. wiec dwa litry musisz wziąc minimum

2 filtry bo są 2 obiegi oleju, wlewasz do jednego wlewu, ale potem olej sie rozdziela i praktycznie nie łączy. jeden filtr do filtrowania oleju ze skrzyni sprzegła itp. drugi do filtrowania oleju z głowicy cylindra wału.

są jeszcze dwa ( łącznie 4 ) filterki, i są one siatkowe i je trzeba tez co wymiane kontrolowac i myć
Norbi456
PostWysłany: Pon 18:45, 11 Sty 2016    Temat postu:

Koledzy ile o oleju kupić tzn ile wchodzi od silnika? I po co są 2 filtry?
henio12323
PostWysłany: Nie 23:47, 10 Sty 2016    Temat postu:

nasze doswiadczenie ;P serwisowo dolot 0.1 wylot 0.12
Norbi456
PostWysłany: Nie 23:31, 10 Sty 2016    Temat postu:

Dziękuję chłopaki za cenne wskazówki. Czyli wszystkie zawory na 0.10? Tak zaleca instrukcja czy wasze doświadczenie?
henio12323
PostWysłany: Nie 13:56, 10 Sty 2016    Temat postu:

olej jak kristof mówi ja zmieniałem co okołl 20 godzin. jak mocniej pałowałem to czasem częsciej, jak lekkie przeloty to czasem odrobine wydłuzałem - zaleznie co w silniku było. jak jeszcze sie zielony ładny olej mienił to nie zmieniałem. ale bywało ze po 15 godzinach miałem w okienku smołe Razz

zawory zaleznie od stanu itp najlepiej kontrolowac na poczatku co 20-30 godzin. i obczaic. u mnie wychodziła korekta drobna co jakies 50 godzin. ale jak raz mi siadały ssace to co 20 godzin musiałem regulowac. tłok - aż zacznie brac olej Razz stosujac oryginał i z 500 godzin mozna nakulać
KristofSX
PostWysłany: Nie 13:28, 10 Sty 2016    Temat postu:

olej ok 15mth nawet do 20 zależy jak jeździsz,, sprawdzenie/regulacja co 2-3 zmiany oleju, dbaj o filtr powietrza i olej to tłok 150mth spokojnie pojedzie. zawory ustawiaj na 0.10 - 0.11 na wszystkich.
Norbi456
PostWysłany: Nie 12:27, 10 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki kolego . Powiedz jeszcze co ile wymieniać olej w silniku i co ile regulacją zaworów i wymiana tłoka? Jestem świeżym posiadaczem 520 exc wiec chce wiedzieć. Pozdrawiam
KristofSX
PostWysłany: Sob 22:20, 09 Sty 2016    Temat postu:

u mnie na stronie masz repair manual do lag po angielsku, ale ze zdjęciami , to można ogarnąć bez znajomości ang.
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 22:19, 09 Sty 2016    Temat postu:

po polsku nie ma
po eng u kristofa i ogólnie w dziale manuale, sam kilkukrotnie także wrzucałem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group