Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Śro 21:54, 06 Sty 2016    Temat postu:

Witam

W linku masz kilka informacji jeśli biega o zawieszenie,powinno Ci to nieco pomóc Wink

http://www.motox.pl/garaz-motocross/jak-ustawiaawieszenie-przednie.html#

http://forum.motox.com.pl/ogolny-f67/zawieszenie-regulacja-czyli-jak-sie-dogadac-z-zawiasem-info-t19540.html
amek721
PostWysłany: Śro 14:19, 06 Sty 2016    Temat postu:

Wymiana wszystkich uszczelnień, nabicie azotem, nowy olej. Z tego co sie orientowałem to serwisy za takie rzeczy mają w miarę sztywne ceny.
henio12323
PostWysłany: Śro 13:23, 06 Sty 2016    Temat postu:

N Ie wiem jutro sie moge dowiedzieć. Ale to tez zalezy co wyjdzie po drodze
amek721
PostWysłany: Śro 12:19, 06 Sty 2016    Temat postu:

A ile biorą "przez Ciebie" za pełną regenerację tylnej zawiechy?Very Happy
henio12323
PostWysłany: Śro 11:52, 06 Sty 2016    Temat postu:

gdybys potrzebował serwisówek - kristofsx.com tutaj kolega forumowy ma baze serwisówek ;D

jak cos mam też dostep do nabicia w serwisie autoryzowanym KTMa koszt koło stówki ( olej plus gaz oryginał )
robertzet
PostWysłany: Śro 11:17, 06 Sty 2016    Temat postu:

Dzieki Henio dam Amor do nabicia juz dzwoniłem i do nowego oleju a lagi przednie sam zrobie , no dobra no to praca przedemna Smile dzieki wielkie
henio12323
PostWysłany: Śro 9:57, 06 Sty 2016    Temat postu:

gaz warto oddac do nabijania, sam koszt nabicia to około 20 zł. a masz pewnosc. cały gaz jak ucieknie to czuć wyraźnie ze zawieszenie nie działa jak powinno. ale nie da sie tego opisac przez neta. musiał bys prównac sprawny zawias z niesprawnym. bywa że tylko część gazu ucieka i wtedy spada sprawnosc. w twoim roczniku moze byc jeszcze motyw że gaz sie dostaje do oleju, wtedy podczas pracy amortyzator głosniej pracuje ( słychac jak sie powietrze przeciska przez settingi )

co do ustawienia - nie ma złotego srodka, nikt ci nie powie ile masz wykręcic itp

moja rada - zacznij od ustawienia sagu - znajdziesz te informacje w google albo serwisówce na forum tez było nie raz nie bedziemy sie powtarzali....

2 sprawa - pojedź sobie w taki teren gdzie masz jakas hopke, kocie łby, jakas belka moze, i rozkręc sobie jedną regulacje na m axa i sie przejedź, zobacz co to daje, potem wkręc ją na maxa - i znowu przejazdzka, i tak kazdą regulacje ogarnij pod względem zakresu i sposobu działania. i wtedy ustaw sobie według serwisu, albo na oko, i reguluj, po tych testach bedziesz wiedział jaki ma zakreś np dobicie, i bedziesz czuł że np zawias pływa i jest za miekki - to dokrecasz i gotowe. dodam że fabryczne zawiasy ciezko ustawic pod kazde warunki, jak ustawisz na tor to po lesie bedzie za twardo itp...


3 sprawa - zawias musi byc sprawny, z przodu w miare swiezy olej, sprawne regulacje, tył tez musi miec układ podpowietrzony i tak dalej. inaczej regulacja moze nawet nie dzialać.
robertzet
PostWysłany: Śro 0:40, 06 Sty 2016    Temat postu: ustawienie zawieszenia pod siebie i czy jest gaz w amortyzat

Witam , Mam pytanie
chciałbym ustawic zawieszenie typowo pod siebie , motocykl Ktm Exc 250 4t 2004r , jak ustawic gora doł typowo pod siebie ?

Druga rzecz , mozecie mi powiedzieć jak stwierdzic czy w tylnym amortyzatorze jest gaz czy go nie ma jakie obiawy itp
ps. amor nie cieknie ani nic tylko zastanawiam sie nad gazem

Pozdrawiam, Braaaaap!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group