Autor Wiadomość
jero11
PostWysłany: Nie 20:04, 07 Lut 2016    Temat postu:

Że jeździ nie znaczy że jest dobrze, zatrzeć się nie powinien, ale jeśli będzie ciaśniejsze pasowanie to tłok szybciej się wytrze. W 125 sx miałem przypadek że ktoś wstawił sel. B w cylinder sel. A, po 20mth wyglądał znacznie gorzej niż w innym moto po 90mth.
żółf
PostWysłany: Nie 12:03, 07 Lut 2016    Temat postu:

lookask napisał:
Mateusz Ognisty Biesko-Biała były wicemistrz polski mx.

Panowie powiedzcie mi czy leżeli miałbyć tłok B a on wsadził C to nicasil szybciej się zetrze?? Tłok szybciej zużyje?? Istnieje mozliwośc że mie sie tłok zatrze??

Tłoki miał dwa B i C przymierzył jeden i drugi i mówi mi że trzeba C założyć.

Doradźcie coś jeździć tak czy ściągnąć cylinder i oddać do mierzenia?? Ne jest już za późno??


Teraz to tylko jeździć, nic nie zrobisz. Niemierzenie cylindra przy wymianie tłoka to błąd, ale jeżeli motocykl jeździ to dobrze trafił. Prawdopodobnie cylinder jest już w górnej tolerancji luzu, a większego nić C nie założysz.
lookask
PostWysłany: Nie 10:29, 07 Lut 2016    Temat postu:

Mateusz Ognisty Biesko-Biała były wicemistrz polski mx.

Panowie powiedzcie mi czy leżeli miałbyć tłok B a on wsadził C to nicasil szybciej się zetrze?? Tłok szybciej zużyje?? Istnieje mozliwośc że mie sie tłok zatrze??

Tłoki miał dwa B i C przymierzył jeden i drugi i mówi mi że trzeba C założyć.

Doradźcie coś jeździć tak czy ściągnąć cylinder i oddać do mierzenia?? Ne jest już za późno??
Czepek
PostWysłany: Nie 0:33, 07 Lut 2016    Temat postu:

napisz co to za mechanior...
chyba miał taki tłok na zbyciu bo nie widze sensu wkładania tłoka " na oko" skoro kazda selekcja kosztuje tyle samo
jero11
PostWysłany: Sob 23:24, 06 Lut 2016    Temat postu:

Tłok nie wygląda źle, ale czy wymaga wymiany powie mikromierz, a tłok dobiera się po pomiarze cylindra, więc zmień mechanika...
major000
PostWysłany: Sob 23:18, 06 Lut 2016    Temat postu:

Nigdy nie zakłada się tłoka bez zmierzenia cylindra.
lookask
PostWysłany: Sob 22:42, 06 Lut 2016    Temat postu:

Panowie oddałem do mechanika ktm żeby posprawdzał wszytko co i jak. On po ściągnięciu głowicy i cylindra stwierdził że tłok należy wymienić korba oryginalna przebieg 250Mth selekcja B. On bez mierzenia cylindra wsadził selekcje C. Tłok Vertex replica

Motocykl odebrałem lekko zdenerwowany. Przy mnie pierwszy raz go odpalił pochodził 2min i przejechał się nim łącznię może 1km, i go zgasiliśmy.

Dzisiaj ściągłem dyfuzor i na tłoczku widac już prążki cała ta szara powłoka zeszła od góry tłoczka widać jeszcze zarys.

Możliwe że tłok dobrał za duży??

Tutaj zdjęcia cylindra i tłoka starego

No i wymieniłem świece w katalogu według ktm powinna być NGK BR7ES ale wtedy trzeba 15min ściągać fajkę. Założyłem BR8ECM i jest malina

Kwalifikował się do wymiany??












Cylek













DaSe
PostWysłany: Śro 13:52, 20 Sty 2016    Temat postu:

Nie zdążyłem w końcu Very Happy
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 23:56, 19 Sty 2016    Temat postu:

Nie no, bez przesady. Jakoś bokiem musi zejść. To nie jest Smart żeby silnik targć Very Happy

A i buty konkret. Każdemu je polecam Wink
lookask
PostWysłany: Wto 23:08, 19 Sty 2016    Temat postu:

Na razie wszystko w porządku. Byleś go oglądać??

Fotka przed zimową jazdą.
http://postimg.org/image/zc6jqdh21/




Panowie mam pytanko czy żeby ściągnąć kapturek ze swiecy i ja odkręcić trzeba wyciągać silnik. Z tego co na to zaglądałem nie ma innej możliwośći bo kapturek prawie dotyka ramy od góry??
DaSe
PostWysłany: Nie 11:01, 17 Sty 2016    Temat postu:

Chciałem go kupić, jak się sprawuje? Smile
henio12323
PostWysłany: Pon 14:06, 11 Sty 2016    Temat postu:

To slaby sklep albo jakies nietyppwe lozyska. Oryginal zaleznie jaki rocznik. Sa w nowych nawet polskie montowane. Ja kupowalem na tyl polskie lozyska 13 zl sztuka i wszystko dziala idealnie. Chcesz to pisz na pw kupie ci dobre i wysle uszczelniacze z oryginalu mogę dobrać
lookask
PostWysłany: Pon 13:30, 11 Sty 2016    Temat postu:

Panowie dzisiaj odwiedziłem sklep z łożyskami jednak cena zarówno FAG-a jak i SKF-a mnie zaskoczyła, babeczka powiedziała że najtaniej za 71zł za sztukę. Więc zamawiam oryginały bo wyjdzie ta sama cena z przesyłką.

Oryginały ktm jakiej są produkcji wie ktoś??
Czepek
PostWysłany: Wto 18:45, 05 Sty 2016    Temat postu:

teoria o przekroczeniu 100km/h na lozysku bez c3 a z c3 mnie zabiła Very Happy
radzę poczytać trochę danych katalogowych o stosowaniu c3, a nie czytać stron rometkomar.pl i stąd brać takie wnioski.
pozdro
dioda
PostWysłany: Pon 22:26, 04 Sty 2016    Temat postu:

lookask - Motul stosuje przecież 300V 15W50 np tutaj jest http://allegro.pl/motul-300v-4t-15w50-factory-line-road-racing-4-l-i5652900922.html do skrzyni tez.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group