Autor Wiadomość
lionix
PostWysłany: Pią 17:34, 04 Mar 2016    Temat postu:

zjebal ustawiennie, mialem tak samo w drz
gajor28
PostWysłany: Pią 7:21, 04 Mar 2016    Temat postu:

5 godzin temu był u mechanika i regulowali zawory i dali nowa swiece. przyznam ze moto palił dobrze. ale wczoraj chciałem odpalic przejechac sie to kopalem go 10 min i du*a noga mało nie odpadła od kopania i dałem sobie spokój
hacker33
PostWysłany: Czw 21:08, 03 Mar 2016    Temat postu:

może mieć wpływ jak każdy element układu zapłonowego
z tym, że cewkofajka się rzadko psuje natomiast to co opisujesz pasuje pod regulację gaźnika, złą świecę lub bardzo powszechne w tych sprzętach padnięte zawory lub zły luz zaworowy.
gajor28
PostWysłany: Czw 17:18, 03 Mar 2016    Temat postu:

witam kto powie czy cewko-fajka ma duzy wpływ na odpalanie moto??? bo jak jest zimny za chiny go nie odpalisz. a jak ciepły to juz epiej
hacker33
PostWysłany: Wto 9:05, 09 Lut 2016    Temat postu:

Najlepiej jakbyś miał ciepłe ssanie.

Druga sprawa jak Ci zgaśnie ciepły silnika a ty przez przypadek lub celowo machniesz lub machasz manetkę to na pewno się nakopiesz. Bo sam zalewasz sobie silnik.
Często niektórzy zalewają sprząta nieświadomie schodząc z niego lub go prowadząc i już ruch manetką.

Dziwnie piszesz; "niby wszystko zrobione w silniku a warto pomyśleć". To masz ten silnik po remoncie czy nie? W cylindrze nikasil czy tuleja?
Kiedy ostatni raz zmieniałeś świece?
Tytanowe zawory lubią mieć często sprawdzane luzy.
gajor28
PostWysłany: Pon 18:09, 08 Lut 2016    Temat postu:

Wkoncu umiem odpalac moto. Chociaz jest maly problem jesli moto mi zgasnie na biegi. Wtedy mozna kopac i nic. Jakby sie zalal. Co wtedy co ustawic by jak mi zgasnie przypadkiem na biegi to jeden kop i jade dalej
amek721
PostWysłany: Sob 13:45, 02 Sty 2016    Temat postu:

m4ayhem napisał:
gajor28 napisał:
To tak 400stowki teraz wezmie. Wolalbym zmiane oleju nauczyc sie sam bo chyba filozofi tam nie ma a po co placic. Inne sprawy to oni ogarna. A wiadomka co ile korbe i tlok badz jeszcze rozrzad. Niby mam zrobione ale trzeba tez pomyslec o tym


Tylko ja mam wrazenie ze kolega szukac nie potrafi ?

Daj spokój, to Mickiewicz, jeszcze się nie przyzwyczaił do nowych technologii.
m4ayhem
PostWysłany: Sob 13:43, 02 Sty 2016    Temat postu:

gajor28 napisał:
To tak 400stowki teraz wezmie. Wolalbym zmiane oleju nauczyc sie sam bo chyba filozofi tam nie ma a po co placic. Inne sprawy to oni ogarna. A wiadomka co ile korbe i tlok badz jeszcze rozrzad. Niby mam zrobione ale trzeba tez pomyslec o tym


Tylko ja mam wrazenie ze kolega szukac nie potrafi ?
gajor28
PostWysłany: Sob 12:35, 02 Sty 2016    Temat postu:

To tak 400stowki teraz wezmie. Wolalbym zmiane oleju nauczyc sie sam bo chyba filozofi tam nie ma a po co placic. Inne sprawy to oni ogarna. A wiadomka co ile korbe i tlok badz jeszcze rozrzad. Niby mam zrobione ale trzeba tez pomyslec o tym
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 11:10, 02 Sty 2016    Temat postu:

Zawort co dwie wymiany oleju. Olej co 10-15godzin.
Zawory ze 150pln wezmie, regulacja pewno 50-100, olej powinien zminić w cenie oleju jeśli u niego będziesz zminiać
gajor28
PostWysłany: Sob 10:56, 02 Sty 2016    Temat postu:

to ile moze kosztować wymiana oleju regulacja gaznika i zaworow?? dzis odpaliłem moto na ssaniu po minucie lekko dawałęm gazu i wyłączyłem ssanie to nie zalał sie trzeba widze wyczuc moment i operowac gazem by nie zadusił sie
luksw
PostWysłany: Pią 21:22, 01 Sty 2016    Temat postu:

kurde kolego z tego co widzę po twoich postach to na tego nieszczęsnego mechanika trochę będziesz musiał wydać eksploatując YZFke
Shocked
gajor28
PostWysłany: Pią 18:33, 01 Sty 2016    Temat postu:

ja tam sie na tym nie znam to jak juz to odstawie do mechanika. mowisz zawory podobno sa nowe a co ile motogodzin sie je reguluje. za 5motogodzin tak muszę odstawić go na wymianę oleju to niech ustawia zawory i gaznik
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 18:19, 01 Sty 2016    Temat postu:

Wyczyść gaźnik, zobacz czy zaworek pływak dobrze ustawiony, czy zaworek iglicowy nie szwankuje, a potem odbrze wyreguluj gaźnik. Wolne obroty i skład mieszanki. Dodatkowo może zawory krzyczą by do nich zajrzeć.
gajor28
PostWysłany: Pią 18:14, 01 Sty 2016    Temat postu:

Gdy odpalam ja gdy jest zimna to normalnie zaciagam ssanie kopne 2 razy i odpala silnik chodzi na wyzszych obrotach bo jest ssanie i gdy silnik sie rozgrzeje to wylaczam ssanie i motor gasnie albo jak dzis ze obroty spadly i podchodze by ssanie wylaczyc i zgasl gdy jeszcze nie wylaczylem. Albo jak za szybko ssanie wylacze. Tak jakby dostal za duzo paliwa. I pozniej by go odpalic musze sie niezle nakopac. Czemu tak sie dzieje i co zas zrobic

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group