Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 16:09, 15 Gru 2015    Temat postu:

dodam tylko ze wcale to nie taka łatwa sprawa zeby sobie dograc zawias zwłaszcza jak sie nie ma pojęcia co i jak.

co do sprowadzania - nie zawsze sie opłaca. nigdy nie wiesz kto nim jeździł. w PL zwłaszcza kupuajc swiezą sztuke mozna wycziac kto co i jak.
widghet
PostWysłany: Wto 15:29, 15 Gru 2015    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź.
Wybór padł na ktm xc/sx 150.
Znacie kogoś kto sprowadza motocykle?
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:33, 13 Gru 2015    Temat postu:

z testowaniem zawiasu jest dosyć indywidualnie, jednemu odpowiada , drugiemu nie, wiem że w porównaniu do tego co miałem to różnica jest duuuża, zawias chodzi inaczej, jest bardziej pluszowy,
ziomek który jeździł na najnowszych exckach, sxf-ach i huskach mówił że mój zawias bardzo fajny,
muszę zabrać kuzynowi na testy jego 450 exc to będę miał porównanie do zwykłego zawiasu.

generalnie to wzorowałem się na settingu z Husaberga FE450 z 2012 (też ma WP 4860 MXMA CC)
widghet
PostWysłany: Nie 20:07, 13 Gru 2015    Temat postu:

pawciak12 - exc 200 byłoby idealne ale szukam coś po 2011 roku i cena exc jest o 50% większa niż sx. Papierów nie potrzebuje, silnik sx 150 mi odpowiada, kwestia tylko zawieszenia endurowego ale jak KristofSX napisał, temat jest do ogarnięcia.

KristofSX - Wielkie dzięki za odpowiedz. Masz porównanie tego twojego zawieszenia z sxf-a z innymi z modeli EXC? Jest podobnie? Tak naprawdę zależy mi żeby było bardziej miękkie bo jadąc 60km/h po lesie w tym SXie czułem się bardzo nie komfortowo w porównaniu do EXC oczywiscie (moja seta była z 2008 roku).

Sam przy tym raczej nie będę grzebał, dam albo BFG Suspension bo mam blisko albo do kogoś kto zajmuje się tylko zawieszeniem motocross/enduro.

ps. sorry za post pod postem
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:43, 13 Gru 2015    Temat postu:

MXMA CC 4860 dwukomorowe?
sam robiłem (tzn dałem setting mechanikowi żeb ustawił przy serwisie), sprężyn nie zmieniałem, bo w/g settingu MX wychodziłem z wagą ponad twardość, w endurowym settingu jest ok, 4.8N/mm dla SXF jest pod wagę 75-85, dla enduro jest pod wagę 85-95, do tego zmniejszamy ilość oleju do 370ml (z 390ml) i napięcie wstępne ustawiamy na 492mm (długość sprężyny + podkładki), ciśnienie zostawiamy na 1.2,
to są ustawienia do 450, do sety może być dalej za twardo,

ziomek robił u Sancheza , ogólnie jest zadowolony tylko lipa jest trochę bo odsyłał chyba ze dwa razy ( taki urok settingu na odległość)
amek721
PostWysłany: Nie 16:19, 13 Gru 2015    Temat postu:

Kristof ile płaciłeś? Wymieniali Ci sprężyny czy miałeś dobre?
W WP MXMA z 125 SX 2004 dałoby radę cos pokombinować?
KristofSX
PostWysłany: Nie 15:51, 13 Gru 2015    Temat postu:

można, ja przerabiałem dwukomorowe z sxfa na enduro i jest dobrze, jaki rocznik?
pawciak12
PostWysłany: Nie 14:18, 13 Gru 2015    Temat postu:

Witam, pomysl nad exc 200.
widghet
PostWysłany: Nie 13:17, 13 Gru 2015    Temat postu: Zmiana charakterystyki zawieszenia z SX na EXC

Witam serdecznie.

Sprzedałem KTMa EXC 125 i szukam czegoś nowszego. Jeżdziłem ktm sx 150 znajomego i byłem pod wrażeniem oddawania mocy w dolnym zakresie obrotów. Moto lekkie, mocne ale nie idealnie, brakuje zawieszenia z enduro. Jeżdzę amatorsko po lasie. Moje pytanie brzmi, czy można zmienić charakterystyke zawieszenia z SX na EXC??

Firmy które zajmują się serwisem zawieszeń mówią, że poradzą sobie z tym. Czy ktokolwiek dokonywał takich zmian i czy to faktycznie daje efekt?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group