Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pon 14:17, 04 Lip 2011    Temat postu:

umnie dellorto ma fochy na zimno , lubi zalac silnik , co ciekawe , od wiosny palil za 1 kopem zimny , a ostatatnio cos sie mu porobilo . tloczek wyglada na ok ,uszczelka pod pokrywka tloczka cala , gaznik wyczyszczony , zawory ustawione , filtr nasaczony niestety kiepskim olejem elfa splywa i w ogole nie klei.
fxrider
PostWysłany: Nie 15:31, 03 Lip 2011    Temat postu:

ASO.
ostatnio za ten element (pod keihina) zapłaciłem równo 30zł (auner).
Rysiek24
PostWysłany: Nie 12:05, 03 Lip 2011    Temat postu:

btw gdzie mozna kupic krociec ssacy airboxa do 620 ? moj peka....
GPwariat
PostWysłany: Nie 11:56, 03 Lip 2011    Temat postu:

zamowilem sobie ten gaznik powiedzcie jak z gumami pasuje plug&play? cczy trzeba cos kupic jeszcze?
GPwariat
PostWysłany: Nie 7:53, 03 Lip 2011    Temat postu:

dzieki za podpowiedzi Wink sprobuje jeszcze wlozyc mniejsza dysze bo mam 195 duzo mi chlapie paliwa, takze jak to nie pomoze to kupie mikuni pozdr
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 0:57, 03 Lip 2011    Temat postu:

Mam ksiazkę do Dell'orto to pisz na maila to ci wyśle.

W PHM 40 przy dyszy 195 to nei wiem jakiej wielkości paproch musiałby sie tam dostać, żeby cokolwiek zablokować, bo dziura jak rów mariański.
Chyba, że dysza wolnych obrotów bo ta jest 45 i ją może cokolwiek zablokować ;]

Mój przez rok był nie dotykany i nic się nie działo. Teraz go rozebrałem bo mi moto przerywało w dziwnych momentach, ale okazało się, że gaźniczek czysty a moto dalej przerywa. Okazało się, że już kur.....de drugi raz mi się kabelki zwierają w wyłączniku koło manety i jak jadę to mi czasami przerywa a czasami nie. Ma ktoś jakiś patent na to?
Rysiek24
PostWysłany: Sob 22:46, 02 Lip 2011    Temat postu:

w takim razie jaki poziom paliwa powinien byc w PHM 40 ?
fxrider
PostWysłany: Sob 22:42, 02 Lip 2011    Temat postu:

Raczej nie... chyba, że masz wersję z pompką i ta jest nieszczelna Wink

Tak btw. mam ładnego dellorciaka z różnymi dyszami, linką, rollgazem do opchnięcia (z jakiegoś berga - wersja NZ bodajże) w bardzo fajnym stanie. Gratis drugi, trochę zdekompletowany egz. w wersji MS (huska) na części. Kupiłem kiedyś, ale ostatecznie skończyłem na keihinie i chyba nie będę ruszał na razie. Jakby ktoś reflektował...
Rysiek24
PostWysłany: Sob 21:45, 02 Lip 2011    Temat postu:

taaa moje dellorto po 4 miesiacach pieknego palenia , znowu ma fochu , jutro rozbieram i moze znowu dmuchanko w kazda dziure Wink ozdrowi go...oby tak bylo

a jeszcze mam pytanko , w moim dellorto przy gwaltownym dadawaniu gazu , mam wyciek paliwa z dolu komory plywaka ( tzn przelew) nie jest tego duzo , ale tak przy kazdym odkreceniu manety pare kropel poleci ? toto normalne ze wzgledu na drgania calego silnika ?
mariantofana
PostWysłany: Sob 0:06, 02 Lip 2011    Temat postu:

Rysiek24 sam wiesz jak czasem potrafi dellorto z równowagi wyprowadzićWink ale faktycznie BST40 troszkę Ci wykastruje tego narwańca:)
Rysiek24
PostWysłany: Pią 22:51, 01 Lip 2011    Temat postu:

ee pneumatyk w kacie - toc to oszczerstwo Very Happy
fxrider
PostWysłany: Pią 21:45, 01 Lip 2011    Temat postu:

W tym przypadku to jest czujnik/aktywator od EPC (dupereł ekologiczny) - można wymontować/zbędne.
GPwariat
PostWysłany: Pią 21:31, 01 Lip 2011    Temat postu:

tylko do czego jest ta wtyczka? trzeb ja podlaczyc? czy jak?
fxrider
PostWysłany: Pią 9:28, 01 Lip 2011    Temat postu:

Być może będziesz musiał jeszcze króciec ssący zmienić (od airboxu powinien jeszcze podejść), ale tak. Ten gaźnik będzie mniej problemowy w eksploatacji i również mniej "narwany".
GPwariat
PostWysłany: Czw 21:13, 30 Cze 2011    Temat postu: Gaznik do lc4 600

witam! Smile czy podejdzie mi ten gaznik do lc4 600 91r http://allegro.pl/gaznik-mikuni-ktm-lc4-640-2002r-i-inne-czesci-i1686714303.html

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group