Autor Wiadomość
mateuszwr
PostWysłany: Wto 22:18, 20 Paź 2015    Temat postu:

zgodze sie z wami ale co jeździć trzeba jak najszybciej Smile niechce go usprawiedliwiać ale 530-stki jeszcze niemiał na serwisie bo u nas mało takich sprzętów na mazowszu Smile ogólnie dzięki za porady;)
żółf
PostWysłany: Wto 18:57, 20 Paź 2015    Temat postu:

MlodyRM napisał:
Jeśli musiałeś po forach internetowych szukać porad dla swojego mechanika to lepiej poszukaj innego Wink


Co racja to racja:) Szczególnie, że to nie żadna wiedza tajemna, tylko podstawa od której zaczyna się serwis każdego motocykla Cool
MlodyRM
PostWysłany: Wto 17:51, 20 Paź 2015    Temat postu:

Jeśli musiałeś po forach internetowych szukać porad dla swojego mechanika to lepiej poszukaj innego Wink
mateuszwr
PostWysłany: Wto 15:23, 20 Paź 2015    Temat postu:

dzięki panowie wszystko już przekazałem mechanikowi ma sie za to brać lada chwila, dam znać jak coś sie uda o co chodziło Wink
major000
PostWysłany: Wto 14:28, 20 Paź 2015    Temat postu:

Luz zaworowy do sprawdzenia, ssące ustaw na 0,10 wydechy na 0,12. Te silniki dużo lepiej palą na dolnej granicy luzów. Jeśli po tym dalej nie będzie palił to regulacja gaźnika polegająca na doborze odpowiedniej dyszy składu mieszanki + jej regulacją śrubą od dołu gaźnika, do tego pozycja iglicy i regulacja obrotów biegu jałowego. Aby to wszystko zagrało ustaw najpierw gaźnik do pozycji fabrycznych i od tych ustawień zacznij regulować.
żółf
PostWysłany: Wto 14:16, 20 Paź 2015    Temat postu:

Wygląda na typowy objaw zbyt bogatej mieszanki na zamkniętej przepustnicy(wolne obroty). Jaki tam masz gaźnik? Zdaje się że fcr? Prawdopodobnie do wymiany dysza wolnych obrotów (pilot jet), jest też możliwość że jest zbyt wysoki poziom paliwa, albo nieszczelny zaworek ssania, ale to już mniej prawdopodobne. Gaźnik powinien być tak ustawiony, żeby motocykl nie odpalał bez ssania na zimnym silniku, chyba że przy wysokich temperaturach.
mateuszwr
PostWysłany: Wto 11:13, 20 Paź 2015    Temat postu: Pomocy!!! Problem z odpalaniem exc 530 six days akrapovic

Witam Panowie z góry przepraszam jesli temat już był szukam na forum niemoge znaleść w internecie coś ta piszą na ten temat ale zadnych kokretów. może ktoś pomoże bo u mnie temat wygląda następująco. motocykl zakupiony od kumpla całkiem niedawno. wszystko było ok dopóki niewymienił tłoka zaprowadził do mechanika na wymiane ten wstawił tłok ze zwiększoną kompresją przy czym stwierdził ze do wymiany jest dysza bo jest za mała i tak zrobił. o tego momentu moto u mnie paliło ale na zimnym bez ssania. na ciepłym jak sie dobrze rozgrzał niechciał juz palić aku zakręcił dwa razy i koniec a z kopniaka bardzo cięzko sie kopało i w dodatku strzelał w komin ale po cieżkich próbach jakoś odpalał ale to juz nie jazda bo miałem dosyć od samego odpalania. na moje oko wydaje mi sie że za bogata mieszanka. w końcu padł akumulator. moto stoji teraz u mechanika.aku założone nowe z kopniakiem i rozrusznikiem po różnych regulacjach zapala. ale tak jak wyciągnie ssanie niema siły na zimnym przekręcić jak jest wciśniete kręci ale nieodpala. w czym tkwi problem prosze o szybką pomoc z góry dzieki i sory jesli już temat był.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group