Autor |
Wiadomość |
MotoPirate |
Wysłany: Sob 20:42, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
Jutro sprawdzę w terenie, na wszelki wypadek zrobię patent z o-ringiem. |
|
 |
hacker33 |
Wysłany: Sob 20:17, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
nię kręci się fcra na postoju na wariata |
|
 |
szaman108 |
Wysłany: Sob 19:07, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
Prawdo podobnie pompka przyśpieszacza do regulacji.Jeśli jednak nabyłeś moto to warto by go przejrzeć dokładnie co wiąże się z wyjęciem gazniki i przeczyszczeniem go sprawdz tak że filtr powietrza i luz zaworowy,chyba że znasz historię moto bardzo dobrze(zakup kontrolowany od znajomego z ekipy powiedzmy)Przy sprawdzaniu luzu zaworowego sprawdz jaki masz luz pomiedzy dzwignią zaworową a górnym talerzykiem sprężyny zaworowej,następnie sprawdz ile ząbków zostało na napinaczu łańcuszka rozrządu.Jak o czymś zapomniałem to koledzy z forum na pewno dopiszą  |
|
 |
MotoPirate |
Wysłany: Sob 17:03, 03 Paź 2015 Temat postu: KTM sx525 problem po serwisie. |
|
Witam
Niedawno kupiłem ktm'a sx 525 rocznik 2004, 4 biegowy na kick start.
Dwa pierwsze wyjazdy(2h pracy) wszystko ok zero problemów.
Zabrałem się za wymianę oleju, olej Motul 10w40 + 2 filtry od hiflo.
Podczas wymiany na sitku korka umieszczonego pod spodem(wkręcany pod kątem,imbus) znalazłem masę opiłków,wyleciało około 0,5l oleju. Drugi umieszczony przy dźwigni zmiany biegów był ok, wyleciało 0,8l oleju. Wymieniłem filtry, zalałem 1,2 l oleju plus dolewka po starcie. Po serwisie odpaliłem moto i zauważyłem że silnik się dławi przy dynamicznym dodaniu gazu(nie gaśnie). Przy delikatnym dodawaniu trzyma obroty.Dziwny zbieg okoliczności i po prostu regulacja gaznika?
Z góry dzięki za pomoc |
|
 |