Autor Wiadomość
major000
PostWysłany: Czw 11:16, 24 Wrz 2015    Temat postu:

anax napisał:
trafiłeś w sedno:) czujnik ułamany, cały plastik wypadł z tej śruby. Jakoś musiałem sprytnie uderzyć. Kabelek w każdym razie , ten zalany plastikiem urwany. Nowy czujnik ok 90 zeta. Mogło to wpłynąć na podwyższenie obrotów przez kompa?
Tak.
anax
PostWysłany: Czw 9:44, 24 Wrz 2015    Temat postu:

trafiłeś w sedno:) czujnik ułamany, cały plastik wypadł z tej śruby. Jakoś musiałem sprytnie uderzyć. Kabelek w każdym razie , ten zalany plastikiem urwany. Nowy czujnik ok 90 zeta. Mogło to wpłynąć na podwyższenie obrotów przez kompa?
Gość
PostWysłany: Śro 7:59, 23 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki wielkie :)dam znać jaki efekt Smile
major000
PostWysłany: Wto 23:47, 22 Wrz 2015    Temat postu:

z lewej strony na głowicy. Ściągnij zbiornik będzie lepsze dojście. Wypnij kostkę, przeczyść, obejrzyj czy nie uszkodzony kabel i złączki i złóż spowrotem.
anax
PostWysłany: Wto 21:47, 22 Wrz 2015    Temat postu: EXC-F 350 2012 lampka FI

hej po ostatniej glebie podczas dodawania gazu włącza mi sie lampka FI. Po wyłączeniu motka kod migowy podaje - czujnik temperatury płynu chłodzącego-za słaby lub za mocny sygnał wyjściowy. I tu pytanie. Gdzie ten cholerny czujnik sie znajduje? bo rozumiem, że to nie jest ten czujnik do którego jest podłączony wentylator hmm? za tydzień Rumunia a tu taka niepsodzianka, która w sumie nie wiem na co wpływa:/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group