Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 10:55, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
jak tu sie kręci a nie czuc zeby na cokolwiek to wpływako to zwykle bywa tak że zaworki stoja, jak sie kręci na górze, to kręcisz jakby sruba - w góra i w dól, sruba ta popycha taki długi aluminiowy popychacz który z kolei wciska zaworek - a zaworek to stożek który przymyka otwory, olej sie przeciska najpierw przez otwory. i bywa często że ten zaworek "gnije" i sie zawiesza we wcisnietej pozycji.
wystarczy rozebrac kartridż i potem ogarnąć zaworek, w zasadzie to darmowa operacja bo uszczelniaczy nie trzeba pruć, no moze troche oleju stracisz bo ciezko to zrobic bez sciekniecia oleju gdzies poza zbiornik w który sie spusci olej. ( chociaz pewnie i tak warto go zmienic na nowy ) |
|
 |
Shimy |
Wysłany: Czw 10:52, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
Pod 43 półki też będziesz musiał wymienić. WP40 jest bardzo fajne do serwisowania, z wymianą uszczelniaczy i panewek 2h roboty i wracasz na trasę. Uszczelniacze założyłem oryginalne, trzymają bez problemu, olej 5W Motorexa (może Cię to zdziwić ale na lagę zalałem po 450ml bo dopiero wtedy lustro oleju było na odpowiednim poziomie) i wszystko śmiga jak należy. |
|
 |
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 10:14, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
Generalnie mam założony starszy zawias( z 95) z regulacją z dolu i góry oraz tarcza 240 mm i w tym wszytko działa. Te wp40 sa z 96 , czyli nieco nowsze z tarcza 300 , ale zdjęte z moto bo ciągle ciekły no i regulacja nie reagowala .Myślałem o ich odnowieniu, ale chyba mija sie to z celem .Mam tez na oku cały zestaw wraz z kolem , lagi ups WP43 od sxc 625. Myślę czy jet sens zamiany , 1000 zl wyjdzie za całość,ale to co mam na moto , za 400 z kolem bym sprzedal i za 600 byl by swiezszy sztywniejszy zawias. |
|
 |
Shimy |
Wysłany: Czw 8:53, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
U mnie regulacja działa i to jest to wyczuwalne, nawet bardzo. Rychu coś Ci sie w zawiasie chyba wysypało. |
|
 |
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 8:07, 28 Gru 2017 Temat postu: |
|
Gdzie szukać problemu , lagi wp40 nie reaguja na ustawienia pokrętłem , mają po 1 pokrętłe z góry, prawa reb , lewa comp. Kilknieca są wyczuwalne, ale praktycznie nic sie nie zmienia |
|
 |
rrrudy25 |
Wysłany: Wto 11:29, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
Witam stałego bywalca Czyli-góra(przód)+to wolne odbicie a -szybszy powrót a dół(przód)-miękciej schodzi niżej a +twardziej zatrzymuje się tak jak w moim przypadku 4cm od końca.A z tyłu to dopiero chu...nia górne pokrętło ok 7 reg ale z dołu 11 i co gorsza nie ma żadnego odnośnika(kreski,strzałki,przecinka)na jakim mamy ustawione  |
|
 |
KristofSX |
Wysłany: Nie 22:05, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
ja front w SX (też WP) ustawiam tak: dół i góra wkręcam na maxa "+" (dół to compression - dobicie a góra - rebound czyli odbicie) i w zależności czy chcę miękkie czy twarde wykręcam taką samą ilośc klilknięć górę i dół , teraz mam ustawione po 7. tył w SX chyba jest inny ale lookne w manual jutro i coś napiszę
Pozdro |
|
 |
rrrudy2525 |
Wysłany: Nie 19:19, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
Witam czy ktoś potrafi dokładniej opisac regulacje WP przodu jak i tyłu (dobicie,odbicie)które pokrętełka do czego.Z góry ziękuje za jakie kolwiek info  |
|
 |
krokodylktm |
Wysłany: Wto 20:27, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
Stawiasz moto --siadasz na niego powinen opasc o 6 cm jesli nie to tregul;acja na docisku spręzyny- wstepnie ustwiona sprezyna
-na tyle amora Masz bambule pod sprezyną to rodzaj pamieci dla pracy amora w terenie przejedz sie poskacz i pokrec tak aby zakres pracy byl jak najwiekrzy-z przodu podobnie z tym ,ze nie ma bambuły wiec gumke zakladasz i podobna procedura---calosc wymaga czasu ale naprawde warto!!! pozdrawiam |
|
 |
gab86 |
Wysłany: Wto 12:21, 22 Kwi 2008 Temat postu: regulacja. |
|
według mnie zawieszenie ustawia sie (tzn wysokośc)
według wzrostu kierowcy.
I również co robisz z motocyklem (skaczesz itp.)
Pozdrawiam. |
|
 |
RAFTOR72 |
Wysłany: Pią 0:43, 07 Mar 2008 Temat postu: REGULACJA ZAWIESZENIA W LC4 |
|
JAK WIADOMO LC4 MA REGULOWANE ZAWIESZENIA ZARÓWNO Z PRZODU JAK I Z TYŁU, JEDNAK JAK USTAWIŚ ABY BYŁO OK, CHODZI MI GŁÓWNIE O JAZDĘ W TERENIE |
|
 |