Autor Wiadomość
KristofSX
PostWysłany: Wto 12:03, 01 Wrz 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
w enduro na kilku rundach owszem można
ale jak są dojazdówki po ulicy jak w nowym sączu np to już nie można
i mająć xcka jesteś głęboko chcąc jechać np cały sezon


właśnie :/
barek253
PostWysłany: Wto 11:52, 01 Wrz 2015    Temat postu:

w enduro na kilku rundach owszem można
ale jak są dojazdówki po ulicy jak w nowym sączu np to już nie można
i mająć xcka jesteś głęboko chcąc jechać np cały sezon
DirtBike.pl
PostWysłany: Wto 10:14, 01 Wrz 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
w enduro jeżdzą czym się da bo tam albo trasa jest w 100% offroad albo na czas zawodów pewnie bez problemu można się poruszać po drodze, nie jak u nas Wink


U nas też w Enduro można jechać bez homologacji.
Ostatnio w Malechowie jechaliśmy asfaltem, który był wyłączony z ruchu choć samochody też mogły się poruszać (zdaje się że na czas zawodów nie obowiązywał kodeks).

A Cross Country to nieco inna dyscyplina niż Enduro. W Enduro masz krótkie próby jechane kilka razy a w CC (tym motocyklowym PZM-otowskim) jedziemy zamkniętą pętlę przez 1,5h (kto więcej okrążeń). Czasem pętla biegnie częściowo przez tor motocrossowy i dlatego w XC jest zawieszenie z crossówki (jednak nie tak twarde jak w SX).
KristofSX
PostWysłany: Pon 22:36, 31 Sie 2015    Temat postu:

no właśnie nie do końca odpowiedniki, EXCki mają 'fabrycznie' kierunki,miejsce na tablicę,klakson,lusterka i spełniają normy spalin, - są 100% legalne we wszystkich stanach,

XC-W nie mają tych akcesoriów , maja tylko lampy prżód-tył i mogą być legalne w zależności od stanu,
u nas w EU jak wyśrubuja normy spalin to też tak będzie


w enduro jeżdzą czym się da bo tam albo trasa jest w 100% offroad albo na czas zawodów pewnie bez problemu można się poruszać po drodze, nie jak u nas Wink
barek253
PostWysłany: Pon 22:21, 31 Sie 2015    Temat postu:

przeciez to sa amerykańskie odpowiedniki exc
maja lampy itp
jak moga nie moeć homologacji
to czym oni startują w enduro
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:07, 31 Sie 2015    Temat postu:

w stanach XC-W nie mają homologacji, nie wiem jak w EU
http://www.ktm.com/us/enduro/
tylko 500 EXC i 350 EXC jest street legal (przynajmniej na 2016)
barek253
PostWysłany: Pon 19:44, 31 Sie 2015    Temat postu:

akurat xcw i xcfw mają homologację
xc i xcf nie mają
DirtBike.pl
PostWysłany: Pon 15:15, 31 Sie 2015    Temat postu:

To jest wersja do Cross Country.

Nie wiem jak w 450 ale w 250 z 2008 roku są takie różnice:
Silnik niewysilony (taki jak w excf) a zawieszenie od crossówki ale nie takie twarde.
6 biegów.
Ma homologację i lampy (nie ma licznika)
Kute półki.
Koło 18.
Bliżej mu do Enduro niż do crossa.
KozioŁ
PostWysłany: Nie 22:22, 30 Sie 2015    Temat postu:

skoro ma 4 biegi to ten ''pan'' cię oszukuje Wink, bo to pewnie SXF z dołożoną lampą i kołem 18 cali, XCW mają skrzynie od enduro po 6 biegów, silnik jest z EXC 450, gaźnik 39, stopkę i kopniak
XCF silnik z SXFa, skrzynia 5 biegów, stopka, gaźnik 39
Oba bez homologacji
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:38, 30 Sie 2015    Temat postu:

4 biegi? a który to rocznik?

z tego cop patrzyłem , w zależnośći od rocznika XCW mają 5 lub 6 biegów.
http://www.ktm.com/us/enduro/450-xc-w/
Cuddak
PostWysłany: Nie 17:13, 30 Sie 2015    Temat postu:

a jak z żywotnością sinika bo pan mówił ze ma 4 biegi a exc maja 5 wiec jak z jazda
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:04, 30 Sie 2015    Temat postu:

XC-W/XCF-W to jest EXC ale bez homologacji,
Cuddak
PostWysłany: Nie 16:57, 30 Sie 2015    Temat postu: KTM 450 XC-W

Witam Panowie co powiecie o takim motocyklu wiem ze to wersja na rynek amerykański ale z czym to można porówna z exc czy sx ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group