Autor Wiadomość
4sor
PostWysłany: Wto 10:50, 15 Wrz 2015    Temat postu:

" lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx" a można wiedzieć ile leje sie normalnie według Ciebie może masz złe info?
MoonShine
PostWysłany: Nie 0:27, 13 Wrz 2015    Temat postu:

dzięki za odopowiedzi ktm juz sprzedany bo jakos nie mialem ochoty naprawiac go kolejny raz chlodzenie raczej bylo bo chlodnica zawsze dosc ciepla byla z gorki nigdy nie zjezdzalem na biegu ale po wymianie nicasilu i tłoka wcisnalem mu na prostej byl to 2 lub 3 bak 1,2,3 bak lalem troche wiecej oleju niz normalnie leje sie do sx wiec moze kolega wyzej ma racje ze go zakatowalem
Fourier
PostWysłany: Pią 23:09, 04 Wrz 2015    Temat postu:

"...jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche..." przepałowałeś silnik i tyle.
- pierwsza rzecz docieranie (nawet jak to jest nicasil to przynajmniej 1 pełny bak docierania bez obciążania silnika na wysokich biegach),
- druga odpowiedni olej,
- trzecia - to jest SX, nie wiem ile razy trzeba ludziom tłumaczyć,
- czwarta - wysilony 2t z ciasnym pasowaniem tłok/cylinder - tego nie trzyma się na pełnym gazie zbyt długo (nie wierzysz, spróbuj zrobić remont i potrzymać go na długiej prostej na pełnym gazie),
- piąta - dysze w gaźniku takie jak zaleca fabryka ewentualnie na docieranie główna o kilka rozmiarów większa.
hacker33
PostWysłany: Pon 15:18, 31 Sie 2015    Temat postu:

pierwszy raz jak go zatarłeś to silnik też był po remoncie?

jeszcze jest opcja źle dobranego pasowania tłoka z cylindrem (mi takie coś zrobili specjaliści od nikasilu)
żółf
PostWysłany: Sob 14:19, 29 Sie 2015    Temat postu:

Nicasil czy tuleja? Jaki kolor ma świeca?
wójo
PostWysłany: Sob 14:08, 29 Sie 2015    Temat postu:

Pewnie mieszanka za uboga albo cos z chlodzeniem.
punk891
PostWysłany: Sob 10:12, 29 Sie 2015    Temat postu:

Raczej mało prawdopodobne. Oczywiście - nie jest to zbyt zdrowa dla dwupaka, ale nie zatarłby tak szybko. Sprawdź układ chłodzenia w pierwszej kolejności.
amek721
PostWysłany: Pią 22:52, 28 Sie 2015    Temat postu:

Nie hamowałeś biegiem zbyt długo(puszczony gaz na zapiętym biegu przy zjeździe np z górki)?
punk891
PostWysłany: Pią 21:28, 28 Sie 2015    Temat postu:

Układ chłodzenia działa poprawnie?
MoonShine
PostWysłany: Pią 19:55, 28 Sie 2015    Temat postu: zatarty dwa razy ...

Witam mam takie pytanie może będzie dość niekonkretne no ale ...
Miałem sx 144 z 2007 roku fajna maszyna ale był problem pojezdziłem dwa dni zatarł się (lałem olej do mieszanki Smile ). potem okej wysłałem do nicasilowania nowy tłok nowa korba nowe uszczelki całego silnika nowe łożyska wału .
Mechanik go złożył jezdziłem sobie nim spokojnie w drugi dzien jechałem na asfalcie zapiąłem 6 wcisnąłem mu troche i znowu bum zgasł zblokowało koło no i już wiedziałem co się stało . powiedzcie mi teoretycznie czego to mogło być przyczyną ? teoretycznie olej był dobrze wymieszany dobre propocje lałem castrola .
wczesniej zatarł się w ten sam sposób identycznie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group