Autor Wiadomość
żółf
PostWysłany: Pon 9:02, 24 Sie 2015    Temat postu:

waldussss napisał:
Tak jak pisałem mam nowy płyn borygo. Sprawdziłem ten korek po odpaleniu nie widzę żadnych bąbelków. Po ostatniej jeździe jakieś 2h w terenie korek był mokry poleciało trochę płynu jak wystygł to wyszło mi że dolałem jakieś 100 - 150 ml płynu. Najbardziej martwi mnie to bulgotanie jak sprawdzić czy to zbiornik paliwa?


Odkręcić korek od paliwa

Zrób sobie buteleczkę na końcu węża chłodnicy i zobacz ile do niej ucieka
waldussss
PostWysłany: Pon 6:31, 24 Sie 2015    Temat postu:

Tak jak pisałem mam nowy płyn borygo. Sprawdziłem ten korek po odpaleniu nie widzę żadnych bąbelków. Po ostatniej jeździe jakieś 2h w terenie korek był mokry poleciało trochę płynu jak wystygł to wyszło mi że dolałem jakieś 100 - 150 ml płynu. Najbardziej martwi mnie to bulgotanie jak sprawdzić czy to zbiornik paliwa?
żółf
PostWysłany: Nie 7:47, 23 Sie 2015    Temat postu:

Możesz też mieć nieszczelny korek chłodnicy. Jeżeli płynu nie ubywa to bym się nadto nie przejmował
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 6:49, 23 Sie 2015    Temat postu:

Bulgotanie może masz z odpowietrznika baku co jest normalne- uchodzą gazy z powietrzem.
Wentylator w 4t w taką pogodę to wręcz obowiązek.
Zainwestuj w dobry płyn do układu chłodzenia.
O gotowaniu mówimy wtedy gdy Ci płyn chłodniczy wywala przez korek, albo przez odpowietrznik.
Jeśli płynu nie ubywa nic się nie gotuje, no chyba że wodę zwykłą masz wlaną Very Happy

Co do uszczelki, gdyby była walnięta to bombelki w chłodnicy przez korek na zimnym silniku powinieneś zaobserwować, możliwe także trudności z odpoaleniem i dławienie motocykla.
waldussss
PostWysłany: Nie 5:46, 23 Sie 2015    Temat postu:

Dzieci wstaną to sprawdzę, wczoraj rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem sprzęt mówił że przy remoncie dawał nową uszczelkę. Zapomniałem jeszcze dodać że chłodnice są pogięte. Chyba będę musiał zainwestować w wentylator a z czasem chłodnice.
amek721
PostWysłany: Nie 4:13, 23 Sie 2015    Temat postu:

Co bardzo ważne przy zimnym silniku! Tzn motocykl stal powiedzmy kilka godzin, odpalasz i odkręcasz korek
szo
PostWysłany: Sob 23:46, 22 Sie 2015    Temat postu:

uszczelka> przy włączanym motocyklu otwierasz korek chłodnicy i jak są bąbelki widoczne to tak yszczelka
waldussss
PostWysłany: Sob 17:24, 22 Sie 2015    Temat postu: Ktm Exc Gotuje się

Witam mam pytanie czy to normalne w exc 250 2003 że przy ostrzejszej jeździe w tych warunkach się gotuje tz na podjazdach lekko wyszło górą ale po prostych prędkość 60 - 90 (duża zębatka max 110 km/h ) jak wracam i zgaszę to słyszę bulgotanie i z rurki kapie. Co zrobiłem :
Wypłukałem cały układ sprawdziłem pompę zalałem nowym płynem i odpowietrzyłem i bez zmian. czy po jeździe powinno tak bulgotać? Ktm-a mam od niedawna kupiony od kolegi niedawno była robiona korba może uszczelka lipna pod głowicą?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group