Autor Wiadomość
rejdzik
PostWysłany: Nie 19:46, 23 Sie 2015    Temat postu:

Ja miałem w swoim jeden pierścień, teraz mam dwa. Następny bede wkładał jedno pierścieniowy.
janexc200
PostWysłany: Nie 16:51, 23 Sie 2015    Temat postu:

cylinder na bank nie będzie trzymał wymiaru nad oknem wydechowym, tam zuzywa sie najszybciej,
zakladaj tlok dwu pierscieniowy, polecam PROX, u mnie po dobrym sezonie na oleju motul 800 wyglądał lepiej niz ten Twoj po 30h,
zwróccie uwagęna stane nakiełka wału, czasem trzeba go poprawic
bernicls
PostWysłany: Nie 10:23, 23 Sie 2015    Temat postu:

Czyli albo zrobię szlif i tłok albo sam tłok.

Włożony miałem tłok do SX'a - z jednym pierścieniem. Czy będzie jakaś różnica w charakterystyce silnika jeżeli włożę tłok do EXC z dwoma pierścieniami?
rejdzik
PostWysłany: Sob 15:36, 22 Sie 2015    Temat postu:

Cylinder jakoś dziwnie wygląda, są niby ślady honowania ale nie takie kąty robi się na honowaniu. Ktoś to tarł czymś dziwnie, są poziome rysy. Na tłoku widać rysy - w którymś momencie dostał się piach albo coś podobnego.
Tłok i tak do zmiany.
żółf
PostWysłany: Pią 19:23, 21 Sie 2015    Temat postu:

Na oko po fotkach to nawet ciężko byłoby ocenić czy masz małego czy dużego, a co dopiero stan tłoka czy cylindra:) Nie są przytarte, ale cylinder wymaga pomiarów. Ze stanu tłoka raczej obstawiam że nie nadaje się do dalszego użytku, poza tym wyznaję zasadę że w 2t tłok wyjęty to tłok zmieniony, i lepiej wrzucić tanią namurę niż drugi raz zajechany tłok. Zmierz cylinder i dobierz odpowiednią selekcję albo daj do regeneracji. Niektórzy polecą pewnie honowanie, mi przy honowaniu rozjebali dobry cylinder, więc nie polecam. Evil or Very Mad
bernicls
PostWysłany: Pią 16:08, 21 Sie 2015    Temat postu:

Cześć,
Trochę przerwy miałem, ale proszę o Waszą ocenę tłoka i cylindra.
https://www.dropbox.com/s/ortf58okzsfy6zs/P1050001.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/dg2pyaokwz4bvf7/P1050002.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/7yembwc4i5r044r/P1050006.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/wfjl3ik5ndn3gpg/P1050007.JPG?dl=0


https://www.dropbox.com/s/tko2fjmkvbqbtk3/P1050027.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/umbg6f3cixax7o7/P1050023.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9zxgz9ihzhaodm4/P1050015.JPG?dl=0
bernicls
PostWysłany: Nie 11:42, 09 Sie 2015    Temat postu:

Tam właśnie szukałem jedyny parts układu wydechowego który wyszukuje to

jednak na nim nie ma części której szukam, no nic będę szukał dalej..

@Edit: sory już znalazłem...
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 11:38, 09 Sie 2015    Temat postu:

Znając życie serwis ktm, czyli np ktmsklep.pl
rams
PostWysłany: Nie 11:37, 09 Sie 2015    Temat postu:

http://ktmsklep.pl/
bernicls
PostWysłany: Nie 11:25, 09 Sie 2015    Temat postu:

Na szczęście w remoncie jestem od podawania kluczy, remont wykonuje kolega pracujący w serwisie motocyklowym jednak za zakup części jestem odpowiedzialny ja.
Czy możesz podesłać link lub wskazać sklep w którym znalazłeś część?
major000
PostWysłany: Nie 11:18, 09 Sie 2015    Temat postu:

Słabo szukałeś, 147zł kosztuje nr 5.
Jak masz wykonywać remont podobnie jak wykonałeś "regulację" gaźnika to lepiej oddaj na warsztat ten motor.
bernicls
PostWysłany: Nie 11:10, 09 Sie 2015    Temat postu:

Dzięki za informację.
Następnego dnia kiedy silnik ostygł pociągnąłem ręką za kopkę i nie było już tego dźwięku. Zdjąłem głowicę, i rozpołowiłem silnik (muszę wymienić również wałek zmiany biegów). Jutro wstawię zdjęcia tłoka i cylindra z prośbą o Waszą ocenę. Smile

Ale dziś inne pytanie, jedna z rolek układu wydechowego (5) była urwana, na części (10) było tyle nagaru że nie ruszał się w ogóle, wyjąłem wyczyściłem.

Orientujecie się czy część nr 5 można kupić nową czy tylko szukać używki?
Nie udało mi się znaleźć w żadnym partsie w sklepie ktm Sad
Będę wymieniał również korbowód i łożyska wału korobwego, to na razie na tyle.
wójo
PostWysłany: Pią 21:44, 07 Sie 2015    Temat postu:

gdyby to była R1dynka albo inny plastik to pewnie by wytrzymał troche dłuzej niz 20s Very Happy Zaden silnik nie lubi pracy na maxa bez obciazenia.
Fourier
PostWysłany: Pią 20:54, 07 Sie 2015    Temat postu:

O takiej regulacji to jeszcze nie slyszalem. Nie robisz sobie z nas jaj? Jesli serio tak robisz i jezdzisz to szkoda mi Twojego moto.
husa66
PostWysłany: Śro 15:12, 05 Sie 2015    Temat postu:

Chłopaku 2t o poj. 125,200 zacierasz jadąc na maksa otwartym gazem przez 20 sekund na ostatnim biegu, a ty gazowałeś na biegu jałowym powodzenia.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group