Autor Wiadomość
Dalti
PostWysłany: Wto 11:20, 22 Paź 2019    Temat postu:

ostatnio zastanawiam się nad kupnem takiej osłony a nawet zrobiłem ja ze stali nierdzewnej, ale po przeczytaniu waszych ostów doszłem do wniosku ze lepiej było by po zerwaniu łańcucha kupić wysprzęglik nisz spawać karter. Od ostatniego postu minęło cztery lata wiec może cos wniesiecie nowego w tej sprawie .Posiadam exc 530 i w sumie plastikowa osłona która się tam znajduje to zdaje egzamin, jeśli chodzi o błoto i małe kamienie.
rams
PostWysłany: Sob 22:23, 01 Sie 2015    Temat postu:

Tu się mylisz przez osłonę wysprzęglik jest bardziej narażony na wyrwanie z karterów. Bez osłony zostanie uszkodzony wysprzęglik. Miałem dwa przypadki w katmach. W 125 spadł mi łańcuch, bez osłony wysprzęglik rozwaliło, kartery zostały nie naruszone. W 200 gdy rozpięła mi się spinka, łańcuch wyrwał mi osłonę wraz z wysprzęglikiem z karterów. Wtedy byłem już stratny więcej niż jakbym nie miał osłony.

henio12323 napisał:
nie do konca, mi raz tyłek uratowało, bo pekła mi spinka, i łancuch sie wkręcił. gdyby nie osłonka którą mocno wydarło, siła poszła by na kruchy i cienki wysprzęglik, na 99% by pękł, juz nie mówie o wyrwaniu.


chroni też cały układ przed wyrwaniem bo wieksza powierzchnią przylega do wszystkiego.


cena oryginały faktycznie droga, ja swój wyrwałem za 25 zł w UK na ebayou.
henio12323
PostWysłany: Sob 21:25, 01 Sie 2015    Temat postu:

nie do konca, mi raz tyłek uratowało, bo pekła mi spinka, i łancuch sie wkręcił. gdyby nie osłonka którą mocno wydarło, siła poszła by na kruchy i cienki wysprzęglik, na 99% by pękł, juz nie mówie o wyrwaniu.


chroni też cały układ przed wyrwaniem bo wieksza powierzchnią przylega do wszystkiego.

cena oryginały faktycznie droga, ja swój wyrwałem za 25 zł w UK na ebayou.
barek253
PostWysłany: Sob 20:45, 01 Sie 2015    Temat postu:

ta osłona jest głównie przed brudem lub błotem które gdzieś się tam zalepi żeby łańcuch nie ścierał wysprzęglika
ochrona przed zerwanym łańcuchem raczej żadna bo wyrywa śruby z karterem
Avero
PostWysłany: Sob 19:37, 01 Sie 2015    Temat postu:

Ja w swoim ktm'ie nie mam tej osłony od produkcji, i mam pytanie czy ta osłona spełnia swoje wymagania przed urwaniem łańcucha czy przez nią będzie więcej do naprawy?
amek721
PostWysłany: Sob 11:53, 01 Sie 2015    Temat postu:

Kiedyś mój brat miał podobną sytuację i to przy kilkugodzinnym Renthalu (!!!). Jako, że jechał dość wolno (chyba bieg 2.) łańcuch zerwał się i zatrzymał na fabrycznej osłonie (yamaha yfz 250), która nie jest taka mocna. Wniosek: Wszystko zależy od prędkości i obrotów.
rams
PostWysłany: Sob 10:52, 01 Sie 2015    Temat postu:

W takiej sytuacji jak opisujesz osłona jest wyrwana wraz z śrubami w karterze. Miałem taką sytuacje w motorze. Trzeba było spawać karter.
GaCek
PostWysłany: Sob 7:51, 01 Sie 2015    Temat postu:

Ok wszystko ładnie pięknie ale czy faktycznie ta czy też inna tego typu osłona jest wstanie przeciwstawić się zerwanemu łańcuchowi, który np przy zrywaniu się zablokował miedzy zębatką a wyprzęgnikiem??
Pajka
PostWysłany: Pią 22:03, 31 Lip 2015    Temat postu:

http://allegro.pl/oslona-wysprzeglika-silownika-ktm-all-125-200-i5037504835.html
Cena z kosmosu...
Spytaj się sprzedającego, może ma osłonę firmy Pulse, ja taką u niego brałem. Znalazłem jeszcze to :
http://olx.pl/oferta/ktm-oslona-wysprzeglika-sprzegla-silownika-CID5-ID95BaT.html#a8a64a2a8a

http://olx.pl/oferta/oslona-wysprzeglika-pulse-2t-ktm-sx-125-250-CID5-IDa1Uww.html#a8a64a2a8a
henio12323
PostWysłany: Pią 20:17, 31 Lip 2015    Temat postu:

kazdy dealer ktma ma Very Happy
Avero
PostWysłany: Pią 9:52, 31 Lip 2015    Temat postu: Osłona wysprzęglika

Cześć nie wiecie gdzie można kupić osłonę wysprzęglika do ktm exc 250 2t 2002r. Szukałem na allegro to są tylko do 4t.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group