Autor Wiadomość
karlik140
PostWysłany: Czw 9:49, 21 Lip 2011    Temat postu:

Zgadzam się z henio12323.
sebastuss
PostWysłany: Śro 8:37, 01 Cze 2011    Temat postu:

Ja właśnie walcze z uszczelnieniem pompy i przy okazji odkryłem że wirnik nie był zabezpieczony segerem wiec sie nie obracał razem z wałkiem tylko chodził jak chciał. Kolegom sie na podjazdach maszyny nie grzały a mnie zaraz po krotkiej jezdzie na wysokich obrotach. Jak jezdzilem "normalnie" Wink po bezdrozach to przez powiew powietrza sie schładzał ok ale na jakichs cięższych terenach gdzie nie ma prędkości to zaraz czajnik
b1gruby
PostWysłany: Wto 20:14, 31 Maj 2011    Temat postu:

Tak myslalem bo w tamtym roku w lato mialem ten sam problem kilkakrotnie z EXC 450 Smile))) Ale dzieki Smile)))
henio12323
PostWysłany: Wto 17:39, 31 Maj 2011    Temat postu:

co do odpowietrzania nie zawsze trzeba odpowietrzyc Very Happy odpowietrzanie czasem skraca czas serwisu Razz ja nalewam płynu odpalam dolewam odpalam dolewam Very Happy i jest Razz zawsze jest odpowietrzony. 2 sprawa płynu nie dolewaj pod korek. tylko około 1 cm nad żeberka widoczne przez korek. no i kolejna sprawa jak chodzi tyle na wolnych to zawsze sie zagotuje Very Happy obieg ma ale nie ma chłodzenia Razz w upalne dni czasem nawet i wiatrak tego by nei schłodził.
KristofSX
PostWysłany: Wto 17:33, 31 Maj 2011    Temat postu:

b1gruby napisał:
Dziekuje za pomoc juz wiem ze to nic z tych problemow o kturych pisalismy tu dzisiaj. chyba tak musi byc po prostu trzeba jezdzic a nie stac na wolnych obrotach Smile hehehe Pozdro All


hehe yup Razz

podro
batsopot
PostWysłany: Wto 17:11, 31 Maj 2011    Temat postu:

ogólnie płyn nie ma nic do gotowania
b1gruby
PostWysłany: Wto 16:41, 31 Maj 2011    Temat postu:

Dziekuje za pomoc juz wiem ze to nic z tych problemow o kturych pisalismy tu dzisiaj. chyba tak musi byc po prostu trzeba jezdzic a nie stac na wolnych obrotach Smile hehehe Pozdro All
KristofSX
PostWysłany: Wto 15:40, 31 Maj 2011    Temat postu:

sprawdzałem manual:
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduct/techdocs/8101L5_1396911285.pdf
i .. nie ma słowa na temat odpowietrzania, czyli odpowietrza się sam ,
b1gruby
PostWysłany: Wto 14:35, 31 Maj 2011    Temat postu:

I w jaki sposob to zrobic ? Gdzie ta mala srubeczka moze sie znajdowac ? bo nie moge znalezc nic w ksiazce, zadnej informacji na temat odpowietrzania niema. Cholerka
Pomocy Smile Smile Smile hehe
Dzieki Smile Pozdrawiam
KristofSX
PostWysłany: Wto 14:12, 31 Maj 2011    Temat postu:

yeah, patrzyłem po częśiach i nie ma termostatu, ale odpowietrzenie układu musi być (mała śrubka na głowicy)
b1gruby
PostWysłany: Wto 13:19, 31 Maj 2011    Temat postu:

Plyn chlodniczy to mniejsza o wiekszosc. Ale czy w sx-f cwiartce jest termostat ?
Wydaje mi sie, ze powinna woda chodzic z obrotami. nigdy nie odpowietrzalem systemu wodnego zawsze tylko dolewalem, jak to sie robi ?
KristofSX
PostWysłany: Wto 12:24, 31 Maj 2011    Temat postu:

a może termostat padł? chodzi na małym obiegu tylko i gotuje na wolnych?
mentor
PostWysłany: Wto 11:30, 31 Maj 2011    Temat postu:

Zmień borygo na coś innego. Ja używam tylko i wyłącznie motul MOTOCOOL. A pompa hmm? Ja u siebie jak odkręce korek i dodam gazu to dobpiero widzę ze robi sie wirek i pompa zaczyna działać. A może układ masz zapowietrzony?
b1gruby
PostWysłany: Wto 10:31, 31 Maj 2011    Temat postu: Witam, Posiadam problem z wyciekiem borygo SX-F 250

Witam Serdecznie Wszystkich. Mianowicie posiadam Sx-F 250 reg 10. Mam problem z wyciekiem plynu chlodniczego korkiem przelewowym, po pol godzinie wolnych obrotow na luzie wyrzuca mi caly plyn. Jak jezdze to tego problemu nie ma, dopiero po odpaleniu i odczekaniu jakiegos czasu. Mam wrazenie ze ten plyn sie zagotowywuje i wyrzuca go od cisnienia. Doszedlem do wniosku ze pompa wody u mnie pracuje dopiero jak motor jezdzi. Czy mogl by mi ktos napisac wiecej na ten temat jak usunac ta cholerna usterke, w niedziele mam powarzny race. Z gory Dziekuje za odpowiedzi.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group